Surullista että tälläinen tiedote on pitänyt tehdä. Surullinen olen huutelijoiden puolesta, miten voi yksi jääkiekko-ottelu mennä noin pahasti ihon alle?
Jumalauta, vasta reipas parikymppinen miehen alku kyseessä. Lähellä omaa ikää siis, ja jos mä saisin työpaikalla kuulla tollasta niin ei se hyvältä tuntus. Ylipäätään jokasen täytyis ajatella miltä se omalta kohdalta tuntuis? Kultainen sääntö, ei varmaan tarvii kerrata?
Ja en syytä jokaista Lahtelaista, täällähän palstalla on monia helvetin suoraselkäistä sekä reilua Pelicans-kannattajaa.
Muistelisin ettei ole Okanyn ensimmäinen kerta kun kuulee solvauksia, junnuna lätkäistii kerhopelaajalle pelikieltoa aiheesta. Mä en usko että Okany tahallaan tarkoitti satuttaa Roinetta, nuoruuden intoa uran ensimmäisissä pudotuspeleissä.
Ei todellakaan ok, jos sais vielä anteekspyynnön noilta faneilta. Ei julkisesti, henkilökohtaisesti Okanylle. Jos tämä (en toivo) riipaisi jotain omasta tunnosta niin tee se. Tuo ei kuulu kiekkokatsomoon, paikalliseen baariin taikka elämään ylipäänsä.
Jokaisella on omat mielipiteet, mutta pitäkää mölyt mahassa jos taso on tuota mallia.
Jännä ilta tulossa, monttu täynnä. Ei annetan tän latistaa kenenkään pelifiilistä. Voi olla viimeinen kerta meille KalPa-faneille osottaa tuki hienolle joukkueelle tällä kaudella. Kaikki peliin, pidetään hauskaa ja parempi voittakoon!