PorinPoika
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ässät
Ei nyt väkivaltaa toivota mutta joku puukäsi vois ajaa Konnan ens pelissä. Langhamer toinen hyvä vaihtoehto, karmeeta filmaamista tänäänKIN
Viimeksi muokattu:
Sellaiset toiveet sieltä. Porilaista urheiluhenkeä kauneimmillaan.Ei nyt väkivaltaa toivota mutta joku puukäsi vois ajaa Konnan ulos ens pelissä. Langhamer toinen hyvä vaihtoehto, karmeeta filmaamista tänäänKIN
Mun mielestä jos itse telot toista, sun kuuluu vastata teoistasi. Konna ja Langhamer molemmat sikaili tänään.Sellaiset toiveet sieltä. Porilaista urheiluhenkeä kauneimmillaan.
Joku järki juttuihin. Hienoa, jos pelataan kovaa ja syntyy taistelupareja mutta ei tässä vastustajan loukkaantumista sentään toivota.Ei nyt väkivaltaa toivota mutta joku puukäsi vois ajaa Konnan ulos ens pelissä. Langhamer toinen hyvä vaihtoehto, karmeeta filmaamista tänäänKIN
Konnan tuuppaamisesta olisi voinut kakkosen antaa. Langhamerin tilanteesta kaipaan edelleen lisätietoa missä ajassa tapahtui, ainakin se yksi tilanne oli hyvin kaukana edes 2 minuutin rangaistuksesta.Mun mielestä jos itse telot toista, sun kuuluu vastata teoistasi. Konna ja Langhamer molemmat sikaili tänään.
Ilmeisesti tuo Barachin ajo maalille. Tv kuvissa ehtii näkyä, että jotain käy kaksikon välillä, mutta muuta ei sitten pystytä todentamaan.Oliko se Langhamerin tilanne siis siinä, kun Barach ajautui maalille ja Talaja/Latvala nahisteli kulmassa? Vai hetkeä aiemmin, kun Langhamer näytti jotain ässäläistä hieman kutittelevan mailalla, mutta se nyt oli kaukana edes 2 min rangaistuksesta :D Missä ajassa tapahtuu tarkalleen?
En toivo kenenkään loukkaantumista, olin kirjoittamassa eri lausetta, ulos sana jäi sinne.Joku järki juttuihin. Hienoa, jos pelataan kovaa ja syntyy taistelupareja mutta ei tässä vastustajan loukkaantumista sentään toivota.
Jos olis vatta ummessa niin tätä paria kattellessa kyllä ainakin se homma helpottais. Perkele kun jännittää joka matsin aikana aivan sairaasti.
Ei kutsuta ku sen sanoo suoraan. Ei mua ainakaan ;).Sielläpäin kutsutaan neidiksi, jos jännittää, joten ei kannata myöntää.
Tältä se näytti livenä. Erittäin ikävä juttu, jos oikeasti ei ole millään tallenteella.Langhammerin tilanne on päivänselvä keihästys Barachiin. Mailakärjellä munille / alavatsaan, eikä todellakaan mitenkään hiljaa. Veikkaan, että linjuri kävi raportoimassa Vikmanille, mutta Tampereen mies ei asiaan turhaan paneutunut.
Eihän sitä kukaan toivo, mutta Moro voisi vaikka taklata Talajan eläkkeelle kostona viime keväästä jne.Ei nyt väkivaltaa toivota mutta joku puukäsi vois ajaa Konnan ens pelissä. Langhamer toinen hyvä vaihtoehto, karmeeta filmaamista tänäänKIN
... Harmi, kun se ei siltikään tule riittämään jatkoon asti, Ipalta kun löytyy muutama ylivaihde askista jotka otetaan sitten tarpeen mukaan käyttöön :) Niin ja toive Ipan joukkueelle, tehkää eka ne räkämaalit ja sitten vasta tukevassa johtoasemassa voitte alkaa hakea niitä hailaitti-maaleja....
Tuomareita on hieman kritisoitava. Tuntuu siltä että tuomarit ovat mukana kovassa hehkutuksessa Isomäen hurmoksesta ja fyysisyydestä. On tietysti oletettavaa että ottelu menee fyysiseksi jos pilli laitetaan kokonaan taskuun. Mielestäni vie enemmän kuin pelistä nimeltä jääkiekko tuo tuollainen linja. Kiekotonta estettiin eilen kaksin käsin eikä se ole mielestäni toivottavaa fyysisyyttä.
En koko peliä katsonut, mutta sen mitä katsoin niin tuntui nimenomaan siltä että tuomarit vihelsivät siitä "väkivaltaisuudesta" niitä jäähyjä, ja samalla sai pitää kiinni ja koukkia mielin määrin.
Tämän kun kääntävät päälaelleen, niin Johan alkaa olemaan tunnetta pelissä. Tietty se ehkä enemmän Ilveksen laariin tippuisi kun ovat sen verran jalkanopeaa porukkaa.
Eilen oli Ipalla pientä edgeä tuomaritoiminnasta. Veskari ja kultakypärä olisivat normaalisti lentäneet suihkuun ja kympin verran yhteensä alivoimaa niistä pelkästään.