Taitaa Kärppien kärkipelaajilla puristaa kypärä päätä himppasen, kun KooKoon pelaajat on päässyt ihonalle kivasti.
Kyllä siellä puristaa ihan muut asiat, kuin KooKoon kärkipelaajat. Eräs rillipää ja hänen epäjääkiekko varmaan päällimmäisenä.
Taitaa Kärppien kärkipelaajilla puristaa kypärä päätä himppasen, kun KooKoon pelaajat on päässyt ihonalle kivasti.
Sitähän tuolla viestillä tarkoitettiin. Ehkä viestini oli liian epäselvä tai vaikeaselkoinen.Kyllä siellä puristaa ihan muut asiat, kuin KooKoon kärkipelaajat. Eräs rillipää ja hänen epäjääkiekko varmaan päällimmäisenä.
Se oli Miska Kukkonen, palasi vielä myöhemmin peliin.Kukas sieltä Kookoon riveistä loukkaantui heti ensi minuuteilla ja pelasiko vielä? Liian hektistä seurata kahta peliä yhtä aikaa.
Enteileeköhän Kookoon pelaajien loukkaantuminen tulevaa Tappara -sarjaa perjantaina. En ole taikauskoinen, mutta.
Miska Kukkonen. Tais polvi muljahtaa taklauksen jälkeen. Tuli samaan erään takaisin.Kukas sieltä Kookoon riveistä loukkaantui heti ensi minuuteilla ja pelasiko vielä? Liian hektistä seurata kahta peliä yhtä aikaa.
Enteileeköhän Kookoon pelaajien loukkaantuminen tulevaa Tappara -sarjaa perjantaina. En ole taikauskoinen, mutta.
Täälläkin välkkyy jo silmissä flashbackit Tapparan kahdesta av-maalista saman pelin aikana. Timanttinen Kookoo ylivoima pyörii tälläkin kaudellaKukas sieltä Kookoon riveistä loukkaantui heti ensi minuuteilla ja pelasiko vielä? Liian hektistä seurata kahta peliä yhtä aikaa.
Tämä taitaa oikeesti olla aika yleinen mielipide Kärpät kannattajien keskuudessa?Todella ikävä todeta tämä, mutta Kärppien tulevaisuuden kannalta olisi parempi, jos KooKoo jatkaisi puolivälieriin.
Toisaalta on aivan yks hailee, kuka Tapparaa vastaan tulee, kun mahdollisuudet jatkoon menemiselle ovat jossain nollan ja puolen prosentin välissä. Ainut joukkue, joka ehkä pystyy joten kuten uskottavasti haastamaan Tapolan jengin tosipeleissä, on Ilves, mutta sekin vasta finaaleissa.Kyllä mä toivon,että Kärpät tästä jatkais. Toi otteluohjelma jatkossa on niin sairas,että ei siinä KooKoolla ole jalan sijaan ison lepoedun saanutta kahvaraa vastaan. Jotenkin Ilves-Kärpät kuulostaa paremmalta kuin Tappara-KooKoo. Harmi,että Kärpät pyöri eilen jaloissa vaan Kouvolassa. En siis nähnyt peliä. No eipä sillä väliä, kauden tärkeimmät pelit ja mun kiinnostus on pyöreä nolla tähän touhuun tällä hetkellä.
Toisaalta on aivan yks hailee, kuka Tapparaa vastaan tulee, kun mahdollisuudet jatkoon menemiselle ovat jossain nollan ja puolen prosentin välissä. Ainut joukkue, joka ehkä pystyy joten kuten uskottavasti haastamaan Tapolan jengin tosipeleissä, on Ilves, mutta sekin vasta finaaleissa.
Ja Ipasta puheenollen, liki samanlainen ylikävely kuin TAP-KK -sarjasta tulisi, muodostuisi myös Kärppien ja Ilveksen parista. Viime kevään kaltaisesta seitsemän ottelun puolivälierämittelöstä on turha haaveilla edes unissaan, niin retuperällä Kärpät kollektiivisesti on.
Ymmärrän siis varsin hyvin, että kiinnostus on nollissa, ja tamperelaisten vinkkelistä käy huomenna Raksilassa kuinka tahansa, aika lailla kypsä, rasvat ulos tirissyt paisti odottelee popsittavaksi puolivälierissä.
Jep, toki Tappara voi yksittäisen ottelun, tai miksei jopa parikin peliä hävitä, mutta kun puhutaan pitkän sarjan voittamisesta, toisen joukkueen mahdollisuudet ovat lähes olemattomat, niin kivenkova on pelkästään Tapparan rutiinitaso, puhumattakaan kun pitää alkaa kutitella kaasupoljinta ja löytää tehoja koneesta.Olen tästä hieman eri mieltä. Karri Kiven valmentamat joukkueet ovat Tapparalle olleet myrkkyä ja sen lisäks Rubin on Liigan paras veska. Myös KooKoota ei sovi aliarvioida. Muistaakseni parin viikon takainen peli päättyi Tampereella 0-4. Tapparan etu tässä kuitenkin on se että ovat saaneet levätä viikon ja vastustajan bensa alkaa loppuun nelospelin aikoihin. Tappara saattaa hyvin hävitä perjantain matsin mikä ei yllättäisi mitenkään.
Olen tästä hieman eri mieltä. Karri Kiven valmentamat joukkueet ovat Tapparalle olleet myrkkyä ja sen lisäks Rubin on Liigan paras veska. Myös KooKoota ei sovi aliarvioida. Muistaakseni parin viikon takainen peli päättyi Tampereella 0-4. Tapparan etu tässä kuitenkin on se että ovat saaneet levätä viikon ja vastustajan bensa alkaa loppuun nelospelin aikoihin. Tappara saattaa hyvin hävitä perjantain matsin mikä ei yllättäisi mitenkään.
@peksa jaksaa hämmentää vähän joka ketjussa Hifk-paita päällä. Melko ihmeellinen Tappara-fani vai onko vaan Hifk-fani glory huntannut itsensä Tappara-faniksi jossain vaiheessa(hymiö).
Tapparaa kovempaa ennakkosuosikkia ei ole näkynyt pudotuspeleissä vuosikausiin ja eikä se siitä miksikään muutu vaikka kuinka käy joka ketjussa länkyttämässä miten kaikki joukkueet on vaarallisia vastuksia Tapparalle.
Eikö Kärpät ole tervetulleita Tampereelle, jos voittavat? Ei sitten saatana, pelataan kaikki ottelut Oulussa, passaa mulle niin ei tartte lähtee junailemaan.Jos KooKoo voittaa tänään tervetulleita ovat Tampereelle.
Eikö Kärpät ole tervetulleita Tampereelle, jos voittavat? Ei sitten saatana, pelataan kaikki ottelut Oulussa, passaa mulle niin ei tartte lähtee junailemaan.
Kyllä mä toivon,että Kärpät tästä jatkais. Toi otteluohjelma jatkossa on niin sairas,että ei siinä KooKoolla ole jalan sijaan ison lepoedun saanutta kahvaraa vastaan. Jotenkin Ilves-Kärpät kuulostaa paremmalta kuin Tappara-KooKoo. Harmi,että Kärpät pyöri eilen jaloissa vaan Kouvolassa. En siis nähnyt peliä. No eipä sillä väliä, kauden tärkeimmät pelit ja mun kiinnostus on pyöreä nolla tähän touhuun tällä hetkellä.
Niin. Tai mietippä mitä kuka tahansa muu Liigasta pl. Dufva, Hämäläinen, saisi tuolla rosterilla aikaan. Etenkin kiinnostaisi OJ, Miettinen, Niemelä.Miettikääpä mitä sais Salo aikaiseksi tolla 4 miljoonan miehistöllä, tuskin tarvitsisi säälejä pellailla...