MustaHaukka
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- TPS, #24
Ei ole varmaan koskaan hakenut oman kokoista kaveria maalin edustalta pois. Vastenmielinen pelaaja.Iso-Miro.. On se saatana hieno pelaaja. Isäntä. Pieni mancrush on kyllä nyt tässä tällähetkellä.
Ei ole varmaan koskaan hakenut oman kokoista kaveria maalin edustalta pois. Vastenmielinen pelaaja.Iso-Miro.. On se saatana hieno pelaaja. Isäntä. Pieni mancrush on kyllä nyt tässä tällähetkellä.
Oscareita jaetaan taas matsin jälkeen.
Joissain tilanteessa harmittaa, joissain taas ei. Kyllähän tuonne Tepsinkin seiskapakkina yksi Karjalainen menisi.Sua vaan vähän harmittaa, kun Tps:ltä ei löydy vastaavanlaista isäntää.. Myönnä pois, kyllä sä voit myöntää? Joku Juraj jo melkein porua vääntää, kun joka ilta tulee selkään ja tää Rodewald.. Noh, kova se on huutelemaan kun on 3 tuomaria välissä.
On. Niitä ei vain montaa samankokoista Liigasta löydy.Ei ole varmaan koskaan hakenut oman kokoista kaveria maalin edustalta pois. Vastenmielinen pelaaja.
Näillä mennään.Kaikki taisin viestissäni sanoa. Huitomisesta kakkonen olisinollut oikea, nyt meni korkeena, lopputulos sama. Silti ihan turhaa.
Eiköhän syytä vaan IFK:ta filmaamisesta, kuten tähänkin asti.Toivon että Ahokas puuttuu pressissä. suoraselkäisesti omiensa filmaamiseen. Saisi hävetä, jos osaisi.
Jalkapallo-kulttuuri hävettää myös jääkiekossa. Hyvin filmattu.En tiennytkään että Liigassa on sallittua kuristaa maassa makaavaa? On tuo Karjalainen kyllä pölö "mies". Hävettää jääkiekon puolesta!
No mutta siellähän on kesälomalla aikaa filmejä katsella.Eiköhän syytä vaan IFK:ta filmaamisesta, kuten tähänkin asti.
En tiennytkään että Liigassa on sallittua kuristaa maassa makaavaa? On tuo Karjalainen kyllä pölö "mies". Hävettää jääkiekon puolesta!
Ei ole pelkoa toisessa päässä tästä. Yhtään isäntää tepsukoiden joukoissa.Olisi ihan pirteä, että välillä olisi valmius maksaa hintaa maalille menemisestä ilman että täällä syntyy kauhea itku. Se on hyvä, että juniori painaa sinne viimeiseen asti, mutta siellä voi tulla kyytiä.
Ihan samaan olen valmis toisellakin maalilla toisessa päässä.
Karjalaisella ei paljoa päässä liiku.
Haluatko, että lainaan viestisi otteluseurannasta, jossa vaadit Karjalaiselle ulosajoa tuosta maalinedustan siivoamisesta?Ihanaa hifkiläisten itkemistä. Nautin.
Yksi tilanne oikeuttaa kaikki aikaisemmat itkut? Melkoista..Vieläkö turkulaiset pohtii, miksi syytetään itkemisestä?
Olisi ihan pirteä, että välillä olisi valmius maksaa hintaa maalille menemisestä ilman että täällä syntyy kauhea itku. Se on hyvä, että juniori painaa sinne viimeiseen asti, mutta siellä voi tulla kyytiä.
Ihan samaan olen valmis toisellakin maalilla toisessa päässä.
Maila osui käteen: piteli kättään. Missä filmi?Ei ole pelkoa toisessa päässä tästä. Yhtään isäntää tepsukoiden joukoissa.
Ps. Vittu mikä filmi steenperkiltä
Haluatko, että lainaan viestisi otteluseurannasta, jossa vaadit Karjalaiselle ulosajoa tuosta maalinedustan siivoamisesta?
Energiat kannattaa nyt suunnata Sumulaaksoon.Juuri äsken mietin samaa. Ilmeisesti playoffeissa ei ole mitään sääntöjä kun ollaan oman maalin edessä? Karjalainen saa hyökätä kimppuun ja niin kauan kun vastustajalla säilyy pää paikallaan niin ”ei jaella mitään turhia jäähyjä kun tämähän on play off kiekkoa”. Mielestäni tuosta Slafkovský tilanteesta olisi helposti voinut antaa 2min väkivaltaisuudesta. Ja lähestulkoon aina kun Karjalaisella iskee ”minä olen iso Miro öyh öyh kohtaus päälle”. Ymmärrän idean että tarkoitus on tehdä Tepsin pelaajien elämästä ikävää (ja minulle ihan se ja sama kun en kannata kumpaakaan) mutta onhan tuo ”Iso-Miro öyh öyh” meininki naurettavaa.
En minä ainakaan pohdi. Jo sarjan eka matsin jälkeen ymmärsin miksi hesalaisia syytetään itkemisestä.Vieläkö turkulaiset pohtii, miksi syytetään itkemisestä? Koko TPS:n miehistö joko jäänpinnassa tai tuomareiden puheilla vuorotellen+ahokkaasta penkin takana tarvitse sanoa mitään