Playoffs 2022 puolivälierät: TPS (4.) – HIFK (5.)

  • 146 013
  • 2 037

MustaHaukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, #24
Iso-Miro.. On se saatana hieno pelaaja. Isäntä. Pieni mancrush on kyllä nyt tässä tällähetkellä.
Ei ole varmaan koskaan hakenut oman kokoista kaveria maalin edustalta pois. Vastenmielinen pelaaja.
 

septi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Oscareita jaetaan taas matsin jälkeen.

Oli kyllä hesan viikatemiehiltä taas sellaista "mailataituruutta" että Oscarin arvoisella suorituksella olisi tuosta lähdetty suihkuun

Ja tuo yksi hapettaja-apina jatkaa yksipuoleisia painejaan junnuja vastaan... Eiköhän tänään taas vähintään yksi kakkonen noista tule niin päästään tsadissa taas itkemään kun ei saa painia lätkäottelussa
 

Kaukalonreuna

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
HIFKillä hiukan ohuella tuo hermokontrolli. Tämä voi vielä päättyä miten vain, TPS tarvitsee hiukan huolellisuutta lisää omassa päässä ja napsu lisää karvaukseen.
 

mackeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
täysin epäoikeudenmukaiset munkkimaalit
Sua vaan vähän harmittaa, kun Tps:ltä ei löydy vastaavanlaista isäntää.. Myönnä pois, kyllä sä voit myöntää? Joku Juraj jo melkein porua vääntää, kun joka ilta tulee selkään ja tää Rodewald.. Noh, kova se on huutelemaan kun on 3 tuomaria välissä.
Joissain tilanteessa harmittaa, joissain taas ei. Kyllähän tuonne Tepsinkin seiskapakkina yksi Karjalainen menisi.
 

WestCoast110

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Giallorossi
Karjalainen vetää kuin mielisairas päälle taas vihellyksen jälkeen. Tällä kertaa junnu seisoo edustalla ja ollaan jo kahden voimin työntämässä helvettiin, niin tällä itsehillännän ammattilaisella lyö taas pata jumiin. Näitä on vaikea kyllä käsittää, kyllä siellä nahinoissa saa viskellä ja pelin aikana onkin niitannut muutaman kerran Tepsin pelaajia seinille ihan malliikkaasti, mutta mitä vittua nyt taas?
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
En tiennytkään että Liigassa on sallittua kuristaa maassa makaavaa? On tuo Karjalainen kyllä pölö "mies". Hävettää jääkiekon puolesta!
Jalkapallo-kulttuuri hävettää myös jääkiekossa. Hyvin filmattu.
 

Synyster

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
En tiennytkään että Liigassa on sallittua kuristaa maassa makaavaa? On tuo Karjalainen kyllä pölö "mies". Hävettää jääkiekon puolesta!

Olisi ihan pirteä, että välillä olisi valmius maksaa hintaa maalille menemisestä ilman että täällä syntyy kauhea itku. Se on hyvä, että juniori painaa sinne viimeiseen asti, mutta siellä voi tulla kyytiä.

Ihan samaan olen valmis toisellakin maalilla toisessa päässä.
 

AllBehind

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Feikkiheikit Ry
Olisi ihan pirteä, että välillä olisi valmius maksaa hintaa maalille menemisestä ilman että täällä syntyy kauhea itku. Se on hyvä, että juniori painaa sinne viimeiseen asti, mutta siellä voi tulla kyytiä.

Ihan samaan olen valmis toisellakin maalilla toisessa päässä.
Ei ole pelkoa toisessa päässä tästä. Yhtään isäntää tepsukoiden joukoissa.
Ps. Vittu mikä filmi steenperkiltä
 

Petrell#32

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Mikael Granlund
Vieläkö turkulaiset pohtii, miksi syytetään itkemisestä? Koko TPS:n miehistö joko jäänpinnassa tai tuomareiden puheilla vuorotellen+ahokkaasta penkin takana tarvitse sanoa mitään
 

Mandoliino

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Karjalaisella ei paljoa päässä liiku.

Juuri äsken mietin samaa. Ilmeisesti playoffeissa ei ole mitään sääntöjä kun ollaan oman maalin edessä? Karjalainen saa hyökätä kimppuun ja niin kauan kun vastustajalla säilyy pää paikallaan niin ”ei jaella mitään turhia jäähyjä kun tämähän on play off kiekkoa”. Mielestäni tuosta Slafkovský tilanteesta olisi helposti voinut antaa 2min väkivaltaisuudesta. Ja lähestulkoon aina kun Karjalaisella iskee ”minä olen iso Miro öyh öyh” kohtaus päälle. Ymmärrän idean että tarkoitus on tehdä Tepsin pelaajien elämästä ikävää (ja minulle ihan se ja sama kun en kannata kumpaakaan) mutta onhan tuo ”Iso-Miro öyh öyh” meininki naurettavaa.
 

Turnipsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Koitan nyt tässä ymmärtää että kuka on filmannut ja missä vaiheessa?

Erä täysin Hifkin, jos jaksavat samaan malliin ei Tepsillä ole jakoa ja jatkuu huomenna.

Tepsin aloitustappiot myös nousevat suureen asemaan, molemmat maalit hyökkäyspään aloitustappioista.
 

WestCoast110

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Giallorossi
Heitetään vielä kun studiossa tuota huitaisua tulkittiin, niin Steenbergen pitelee olkapäätään, koska siihe tuo huitaisu osui, eli nämä teatterisyytökset voi taas säästää myöhemmälle. Tuomioiden puolesta edelleen kaikki ok, jostain syystä tuo meni tuomarilta korkeana mailana boksin syy, mutta stenu ei tuossa kyllä mitään filmaa.
 

jelnausen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Olisi ihan pirteä, että välillä olisi valmius maksaa hintaa maalille menemisestä ilman että täällä syntyy kauhea itku. Se on hyvä, että juniori painaa sinne viimeiseen asti, mutta siellä voi tulla kyytiä.

Ihan samaan olen valmis toisellakin maalilla toisessa päässä.

Se on ihan oikein antaa kovuutta. Mutta toi alkaa olla jo tylsää ku Karjalainen makoilee puol minuuttia TPS:n pelaajan päällä kuristusotteessa. Vähempiki varmaa riittäis.
 

Kake74

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Junior-Pelicans, Tamin Tribuuttiketju
Juuri äsken mietin samaa. Ilmeisesti playoffeissa ei ole mitään sääntöjä kun ollaan oman maalin edessä? Karjalainen saa hyökätä kimppuun ja niin kauan kun vastustajalla säilyy pää paikallaan niin ”ei jaella mitään turhia jäähyjä kun tämähän on play off kiekkoa”. Mielestäni tuosta Slafkovský tilanteesta olisi helposti voinut antaa 2min väkivaltaisuudesta. Ja lähestulkoon aina kun Karjalaisella iskee ”minä olen iso Miro öyh öyh kohtaus päälle”. Ymmärrän idean että tarkoitus on tehdä Tepsin pelaajien elämästä ikävää (ja minulle ihan se ja sama kun en kannata kumpaakaan) mutta onhan tuo ”Iso-Miro öyh öyh” meininki naurettavaa.
Energiat kannattaa nyt suunnata Sumulaaksoon.
Sieltä matsi himaan, ja Kalevankankaalla Game 7 haltuun.
 

mackeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
täysin epäoikeudenmukaiset munkkimaalit
Vieläkö turkulaiset pohtii, miksi syytetään itkemisestä? Koko TPS:n miehistö joko jäänpinnassa tai tuomareiden puheilla vuorotellen+ahokkaasta penkin takana tarvitse sanoa mitään
En minä ainakaan pohdi. Jo sarjan eka matsin jälkeen ymmärsin miksi hesalaisia syytetään itkemisestä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös