Playoffs 2022 puolivälierät: TPS (4.) – HIFK (5.)

  • 145 788
  • 2 037
J

Just-Ice-Hockey

Juu, käsi pystyssä virheen merkiks, tuli väärä viesti lainattua.

Toki toi sun viimeinen virke kertoo taasen ihan tarpeeks teikäläisestä, taitaa teikäläiselle olla se jääkiekon suola, hienoo sulle!

Nyt pitäisi enää tietää mihin viittaat sanalla "se". Jos pyrit sanomaan, että jääkiekkoon liittyvä väkivalta ja tappelut tai tappeluihin rinnastettava toiminta olisi minulle jääkiekon suola, olet väärässä. Tämän voit todeta vaikka kirjoitushistoriastani. Mikäli taas viittaat termillä "se" kaikkeen toimintaan mikä saa turkulaiset murmelit nyyhkimään, saatat olla oikeassa. Toki silloinkin vain TPS:a vastaan pelattavan pudotuspelisarjan ajan. Jos viittaat termillä "se" edellisen viestini viimeiseen virkkeeseen - kuten kieliopillisesti taidat tehdä - en ymmärrä väitettäsi.

Jokatapuksessa kiivastuksissasi kirjoittamasi viestit, jotka vaikuttavat ilmentävän TPS:n tappion mukanaan tuomaa mielipahaa, tuntuvat hyviltä. Mitä enemmän siellä itkettää, sitä enemmän toivon Karjalaisen retuuttavan teikäläisiä.

Ja vaikka et sitä kysynyt, niin kerron sinulle silti. Jääkiekon suola minulle on IFK ja se mitä tuo minulle rakas seura minulle edustaa.
 

Kulkija

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Olen monta vuotta luullut, että Näätien fanit ovat ylhäisessä yksinäisyydessään ulinan määrän ja tason kanssa. Mutta yllättävää kyllä, he ovat saaneet seuraa mustavalkoisista turkulaisista.

Tämä on kyllä hauska kommentti, kun muistellaan sitä parkumista Tyrväisen poikittaisesta tai Tapparan maalista finaaleissa. Ainut joukkue jonka kannattaja avannut ihan oman ketjun missä syyttää liigaa hifkin syrjimisestä.

Listaan voidaan myös lisätä Auvitun kyykkäilyt viime kaudelta. Parkumista on tapahtunut vielä tälläkin kaudella kyseisestä tapahtumasta.
 

RajatOn

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Nyt pitäisi enää tietää mihin viittaat sanalla "se". Jos pyrit sanomaan, että jääkiekkoon liittyvä väkivalta ja tappelut tai tappeluihin rinnastettava toiminta olisi minulle jääkiekon suola, olet väärässä. Tämän voit todeta vaikka kirjoitushistoriastani. Mikäli taas viittaat termillä "se" kaikkeen toimintaan mikä saa turkulaiset murmelit nyyhkimään, saatat olla oikeassa. Toki silloinkin vain TPS:a vastaan pelattavan pudotuspelisarjan ajan. Jos viittaat termillä "se" edellisen viestini viimeiseen virkkeeseen - kuten kieliopillisesti taidat tehdä - en ymmärrä väitettäsi.

Jokatapuksessa kiivastuksissasi kirjoittamasi viestit, jotka vaikuttavat ilmentävän TPS:n tappion mukanaan tuomaa mielipahaa, tuntuvat hyviltä. Mitä enemmän siellä itkettää, sitä enemmän toivon Karjalaisen retuuttavan teikäläisiä.

Ja vaikka et sitä kysynyt, niin kerron sinulle silti. Jääkiekon suola minulle on IFK ja se mitä tuo minulle rakas seura minulle edustaa.


Siinä menee kyllä pahasti metsään, jos kuvitelmissas jääkiekko menisi itsellä tolla tavalla tunteisiin. Viime vuonna vietiin playoffsarja ja tänä vuonna saatetaan viedä. Jos ei, niin sitten ei. Mulla ainakin on elämässä muuta sisältöä, kuin jääkiekko, vaikka se itselle tietysti tärkee asia onkin.

Silti ihmisryhmä, joka alkaa kirjotteleen pään repimisiä ym vastaavaa menee itsellä sinne alimpaan ryhmään. Sun kirjoitushistoriaa ei kiinnosta mennä lukemaan, eikä tarvikkaan. Kyllä siitä yhdestä virkkeestä ihan selvää sai, vaikka sitä kuinka alkais muuks maalaileen.

Toivottavasti loppusarja on hyvää ja reilua peliä ja tuomaritkin nostaa pykälän tasoaan. Parempihan näissä pitkissä sarjoissa lopulta jatkoon menee.
 

Hokipedia

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, LA Kings, Underdog
Tämä on kyllä hauska kommentti, kun muistellaan sitä parkumista Tyrväisen poikittaisesta tai Tapparan maalista finaaleissa. Ainut joukkue jonka kannattaja avannut ihan oman ketjun missä syyttää liigaa hifkin syrjimisestä.

Listaan voidaan myös lisätä Auvitun kyykkäilyt viime kaudelta. Parkumista on tapahtunut vielä tälläkin kaudella kyseisestä tapahtumasta.
Kyykkäilyt? Tarkoitat siis koko kentän vauhdilla kelattua rumaa ja pelikieltoon johtanutta taklausta, joka johti pitkään sairauslomaan?

Ja kyllä. Näädät vinkuvat eniten ja nyt ovat saaneet seuraa turkulaisista. Todiste A: tämä ketju.
 

Kulkija

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kyykkäilyt? Tarkoitat siis koko kentän vauhdilla kelattua rumaa ja pelikieltoon johtanutta taklausta, joka johti pitkään sairauslomaan?

Ja kyllä. Näädät vinkuvat eniten ja nyt ovat saaneet seuraa turkulaisista. Todiste A: tämä ketju.

Hinkiläiset vinkuvat eniten

Todiste A: ketju missä syytetään liigaa hifkin syrjimisestä

Todiste B: vähän väliä pintaan nostettava Tyrväisen pelikielto

Todiste C: hinkiläiset ovat tälläkin kaudella tulleet Tepsin osioon ottamaan pelikieltoa, kun ovat vinkuneet Anttalaisesta.
 
J

Just-Ice-Hockey

Siinä menee kyllä pahasti metsään, jos kuvitelmissas jääkiekko menisi itsellä tolla tavalla tunteisiin. Viime vuonna vietiin playoffsarja ja tänä vuonna saatetaan viedä. Jos ei, niin sitten ei. Mulla ainakin on elämässä muuta sisältöä, kuin jääkiekko, vaikka se itselle tietysti tärkee asia onkin.

Silti ihmisryhmä, joka alkaa kirjotteleen pään repimisiä ym vastaavaa menee itsellä sinne alimpaan ryhmään. Sun kirjoitushistoriaa ei kiinnosta mennä lukemaan, eikä tarvikkaan. Kyllä siitä yhdestä virkkeestä ihan selvää sai, vaikka sitä kuinka alkais muuks maalaileen.

Toivottavasti loppusarja on hyvää ja reilua peliä ja tuomaritkin nostaa pykälän tasoaan. Parempihan näissä pitkissä sarjoissa lopulta jatkoon menee.

Se on hienoa, että on muutakin sisältöä elämässä kuin jääkiekko. Varaukseton peukku sille. Ja hei, onnea vielä vuodentakaisen sarjan voitosta. Sen merkitys tässä ja nyt on kyllä tosin olematon ja siksi ihmettelen, miten se tuli mukaan keskusteluun. Ehkä se on defenssi?

Mitä tulee sinun tarpeesta lokeroida ihmisiä eri ryhmiin, niin anna palaa vain. Mun mielestä se on vähän typerää touhua, mutta kukin toimii miten haluaa. Voin antaa sulle kuitenkin vähän lisää matskua mun dumaamiseen; toivottavasti Karjalainen jatkaa samaa toimintaa viikonlopun matseissa. Mitä useampi tepsukka makaa maassa vihellyksen jälkeen sitä parempi, kunhan ei ota jäähyjä.

Minusta on hassua, että lähestyt minun kirjoittamaani viestiä kirjaimellisen tulkinnan kautta, mutta kiellät tämän tulkinnan oman viestisi osalta.
 
J

Just-Ice-Hockey

Tämä on kyllä hauska kommentti, kun muistellaan sitä parkumista Tyrväisen poikittaisesta tai Tapparan maalista finaaleissa. Ainut joukkue jonka kannattaja avannut ihan oman ketjun missä syyttää liigaa hifkin syrjimisestä.

Listaan voidaan myös lisätä Auvitun kyykkäilyt viime kaudelta. Parkumista on tapahtunut vielä tälläkin kaudella kyseisestä tapahtumasta.

Sehän se vasta olisikin, jos muiden joukkueiden kannattajat avaisivat tänne ketjuja, joissa syyttävät Liigaa HIFK:n syrjimisestä. Absurdi ajatus.

Auvitun kyykkäilyihin liittyen: jos turkulaiset huutavat Anttalaiselle ottelun tuoksinassa "Aja!", syyllistyvätkö he rikokseen yllyttämiseen?
 

Hokipedia

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, LA Kings, Underdog
Hinkiläiset vinkuvat eniten

Todiste A: ketju missä syytetään liigaa hifkin syrjimisestä

Todiste B: vähän väliä pintaan nostettava Tyrväisen pelikielto

Todiste C: hinkiläiset ovat tälläkin kaudella tulleet Tepsin osioon ottamaan pelikieltoa, kun ovat vinkuneet Anttalaisesta.
Maailmanluokan osoitus vinkujasta: hinkiläiset termin käyttö. Taputukset sinne olkapäälle, kyllä se siitä vielä.
 

Kulkija

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Maailmanluokan osoitus vinkujasta: hinkiläiset termin käyttö. Taputukset sinne olkapäälle, kyllä se siitä vielä.
Näyttää ottavan koville kun joku osoittaa oman pesän vinkumiset, joitahan tämäkin palsta on joutunut todistamaan liian pitkään.

Vai haluatko vastata miten aikaisemmin kerrotut asiat eivät ole vinkumista?
 

A - P

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Nyt vasta näin uusintana tuon jatkoajan jäähyn. Ethän sä tuomari voi pleijereissa tuollaisia viheltää jatkoajalla, silloin pitää olla aivan varma rike, tuossa sitä ei ollut. Mihinkään puolueellisuuteen en usko, varmasti tuollainen olisi voinut tulla toiseenkin päähän, täysin turhaa pätemistä Vikmanilta.
Ei kun eteenpäin.
 

DaFlexi

Jäsen
Suosikkijoukkue
”Oltiin sitkeitä” IFK
Nyt vasta näin uusintana tuon jatkoajan jäähyn. Ethän sä tuomari voi pleijereissa tuollaisia viheltää jatkoajalla, silloin pitää olla aivan varma rike, tuossa sitä ei ollut. Mihinkään puolueellisuuteen en usko, varmasti tuollainen olisi voinut tulla toiseenkin päähän, täysin turhaa pätemistä Vikmanilta.
Ei kun eteenpäin.
Samaa mieltä, paska vihellys, but it is what it is ja ei ollut puolueellinen
 

blikzt

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Nyt vasta näin uusintana tuon jatkoajan jäähyn. Ethän sä tuomari voi pleijereissa tuollaisia viheltää jatkoajalla, silloin pitää olla aivan varma rike, tuossa sitä ei ollut. Mihinkään puolueellisuuteen en usko, varmasti tuollainen olisi voinut tulla toiseenkin päähän, täysin turhaa pätemistä Vikmanilta.
Ei kun eteenpäin.

Samaa mieltä siitä, että vihellystä voidaan pitää kyseenalaisena huomioiden yleinen linja ja se, että pelattiin playoff-ottelun jatkoaikaa. Rikehän siinä oli, mutta vastaavia on kyllä katsottu usein läpi sormien etenkin tollasissa paikoissa.

Sen sijaan filmaamisesta itkeminen kyseisen tapauksen suhteen on pelkästään huonoa häviämistä.
 

agee81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Seudun Kiekkokuntoutujat
Nyt vasta näin uusintana tuon jatkoajan jäähyn. Ethän sä tuomari voi pleijereissa tuollaisia viheltää jatkoajalla, silloin pitää olla aivan varma rike, tuossa sitä ei ollut. Mihinkään puolueellisuuteen en usko, varmasti tuollainen olisi voinut tulla toiseenkin päähän, täysin turhaa pätemistä Vikmanilta.
Ei kun eteenpäin.

Et sä nyt oo tosissasi? IFK:n pelaaja polkemassa ohi ja Haapanen menee siihen eteen ja kaataa.

Kyllä sen voi ja kuuluu viheltää.
 

M.O.R.O

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Eiköhän tuosta Haapasen jäähystä ole jo tarpeeksi napistu, ihmisiä tuomaritkin ovat ja paineet heilläkin kovat.
Toivottavasti jatkossa tuomarit pitävät valitsemansa linjan koko ottelun ajan ja joukkueet saavat keskittyä pelaamaan rehtiä ja fyysistä lätkää.
Hienoja pelejä olemme nähneet ja tunnetta piisaa kaukalossa, tätä lisää.
 

Hokipedia

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, LA Kings, Underdog
Näyttää ottavan koville kun joku osoittaa oman pesän vinkumiset, joitahan tämäkin palsta on joutunut todistamaan liian pitkään.

Vai haluatko vastata miten aikaisemmin kerrotut asiat eivät ole vinkumista?
Ei ota lainkaan koville. Oman kokemukseni mukaan Tepsin ja Käppien fanit vinkuvat ylivoimaisesti eniten. Sitä olen joutunut todistamaan liian pitkään.
 

Kulkija

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ei ota lainkaan koville. Oman kokemukseni mukaan Tepsin ja Käppien fanit vinkuvat ylivoimaisesti eniten. Sitä olen joutunut todistamaan liian pitkään.

Tämähän on kuin puhuisi puhuvan pään kanssa. Vastaus sieltä tulee, mutta joka kerta saman toistoa ja itse kysymys sivuutetaan täysin. Onhan tuollainen 9 sivun korruptiosyyttely yhden viheltämättä jättämisen vuoksi aivan järkyttäväää vinkumista.
 

PuukäsiPakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Tämähän on kuin puhuisi puhuvan pään kanssa. Vastaus sieltä tulee, mutta joka kerta saman toistoa ja itse kysymys sivuutetaan täysin. Onhan tuollainen 9 sivun korruptiosyyttely yhden viheltämättä jättämisen vuoksi aivan järkyttäväää vinkumista.
eiköhän tässäkin ketjussa ole jo 9 sivua sitä samaa, valtaosa niistä sun kirjoittamia.
 

Hokipedia

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, LA Kings, Underdog
Tämähän on kuin puhuisi puhuvan pään kanssa. Vastaus sieltä tulee, mutta joka kerta saman toistoa ja itse kysymys sivuutetaan täysin. Onhan tuollainen 9 sivun korruptiosyyttely yhden viheltämättä jättämisen vuoksi aivan järkyttäväää vinkumista.
Niin no, vaikka miten väännät ja käännät, niin oma otantani viimeisen 22 vuoden (eli aktiiviseuraamsien) ajalta on se, että Kärppien fanit ovat kovimpia ulisijoita, joita Tps:n fanit hiljalleen ovat saavuttaneet.
 

Hegu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mä oon sitä mieltä, että Supercelli kehittää pelin, jossa päämääränä TPS:n mestaruus (saa käyttää ideaa ja tarjota mulle aitiossa HIFK peli Turussa ;)). Siihen saisi määritellä omat tuomarit ja niiden linjan, toki mustavalkoisen. Tää keskustelun taso on mennyt ihan spammi tasoon kaikinpuolin... keskityttäisiinkö nyt huomiseen ja tärkeään matsiin, jossa TPS:n pitää saada ryöstö ja seuraavassa pelissä oma halli lähes täyteen. Tämä jatkuva jankkaaminen on raskasta luettavaa...
 

Kulkija

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mä oon sitä mieltä, että Supercelli kehittää pelin, jossa päämääränä TPS:n mestaruus (saa käyttää ideaa ja tarjota mulle aitiossa HIFK peli Turussa ;)). Siihen saisi määritellä omat tuomarit ja niiden linjan, toki mustavalkoisen. Tää keskustelun taso on mennyt ihan spammi tasoon kaikinpuolin... keskityttäisiinkö nyt huomiseen ja tärkeään matsiin, jossa TPS:n pitää saada ryöstö ja seuraavassa pelissä oma halli lähes täyteen. Tämä jatkuva jankkaaminen on raskasta luettavaa...

Lisäosana myydään Red Devils-peliä, missä sama päämäärä, mutta pelaajabudjettti on aina liigan suurin ;) hieman vain epäilen sunnuntain pelin yleisömäärää. Ei Turussa saada korona-aikaan hallia täyteen. Ei edes vaikka johdettaisiin finaaleja 3-0. Huomenna peli ja mielenkiinnolla odotan tekeekö TPS muutoksia. Tepsillä tällä hetkellä kaksi sentteriä jotka eivät osaa aloittaa.
 

blackhawk

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Chicago
Tää keskustelun taso on mennyt ihan spammi tasoon kaikinpuolin... keskityttäisiinkö nyt huomiseen ja tärkeään matsiin, jossa TPS:n pitää saada ryöstö ja seuraavassa pelissä oma halli lähes täyteen. Tämä jatkuva jankkaaminen on raskasta luettavaa...

Muuten samaa mieltä lainatusta, mutta muistuttaisin, että Tepsillä on varaa hävitä vielä kerran. Toki voittoa aina tavoitellaan.
 

auvo11

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, maajoukkue, NHL:n suomalaiset
Musta on tuntunut et Tepsi on hieman vauhdissa/luistelussa niskan päällä, Pyyhtiä vaikuttaa hyvältä luistelialta.
IFK on taas kovempi taistelee kulmissa ja siitä murtautuu paikkoihin.

Jännä ku jossain matsissa Vallin kritisoi ku IFK jättää hauen, Turussa se toimi.

Huomenna kova matsi taas, IFK tulee alusta asti all inn täyden Nordiksen edessä.
Jos Tepsi saa paineen alta nopeasti käännettyä niin siinä heillä paikka yv hyökkäyksiin.

Hyvä et on tunnetta, tän takii pleijarit on niiiiin siistei.
 

KooJii_#1

Jäsen
Suosikkijoukkue
★ HIFK ★ Detroit Red Wings ★ Dallas Stars ★
Huomenna voi olla aika upea matsi tiedossa. Tunteet on nyt lämpösenä joukkueilla, sekä faneilla ja Nordis taitaa olla kutakuinkin loppuunmyyty. Toivottavasti nähdään vauhdikasta peliä ja kovia taklauksia, mutta puhtaita sellaisia. Parempi voittakoon!

Go IFK!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös