J
Just-Ice-Hockey
Juu, käsi pystyssä virheen merkiks, tuli väärä viesti lainattua.
Toki toi sun viimeinen virke kertoo taasen ihan tarpeeks teikäläisestä, taitaa teikäläiselle olla se jääkiekon suola, hienoo sulle!
Nyt pitäisi enää tietää mihin viittaat sanalla "se". Jos pyrit sanomaan, että jääkiekkoon liittyvä väkivalta ja tappelut tai tappeluihin rinnastettava toiminta olisi minulle jääkiekon suola, olet väärässä. Tämän voit todeta vaikka kirjoitushistoriastani. Mikäli taas viittaat termillä "se" kaikkeen toimintaan mikä saa turkulaiset murmelit nyyhkimään, saatat olla oikeassa. Toki silloinkin vain TPS:a vastaan pelattavan pudotuspelisarjan ajan. Jos viittaat termillä "se" edellisen viestini viimeiseen virkkeeseen - kuten kieliopillisesti taidat tehdä - en ymmärrä väitettäsi.
Jokatapuksessa kiivastuksissasi kirjoittamasi viestit, jotka vaikuttavat ilmentävän TPS:n tappion mukanaan tuomaa mielipahaa, tuntuvat hyviltä. Mitä enemmän siellä itkettää, sitä enemmän toivon Karjalaisen retuuttavan teikäläisiä.
Ja vaikka et sitä kysynyt, niin kerron sinulle silti. Jääkiekon suola minulle on IFK ja se mitä tuo minulle rakas seura minulle edustaa.