Eiköhän ne lennä. Vaikka ei ihan puolta Suomea olekaan rahoittamassa, niin ovista ja ikkunoista sitä rahaa silti tulee - nyt kun ruorissa on joku muu kuin Amerikan setä ja shortsipojat.Janne Onnelan (Kaleva) mukaan Kärpät lentää tämän sarjan pääasiassa tilauslennoilla Tampere - Oulu väliä, tuleeko Ilves perässä junalla vai omalla koneella kun näitä sairastapauksia ollut molemmissa joukkueissa.
Janne Onnelan (Kaleva) mukaan Kärpät lentää tämän sarjan pääasiassa tilauslennoilla Tampere - Oulu väliä, tuleeko Ilves perässä junalla vai omalla koneella kun näitä sairastapauksia ollut molemmissa joukkueissa.
2014 ja 2015 samalla koneella. Kustannuksista vastasi pääosin liiga.Eiköhän ne samalla koneella lennä. Niinkuin ovat lennelleet jo vuosia kaikki Tapparan ja Kärppien väännötkin.
Junassa on toki tunnelmaa, mutta hyvä että puntit tasoittuu tässäkin mielessä.2014 ja 2015 samalla koneella. Kustannuksista vastasi pääosin liiga.
2018 kumpikin lensi omalla Charterilla. Kärpät halusi olla edellisenä päivänä perillä ja Tappara pelipäivänä.
2019 sarjassa Kärpät-Ilves Ilves puksutti junalla Oulun reissut.
Tuskin lentävät, jos 30-paikkaisen koneen on Kärpät vuokrannut. Siihen ei toista joukkuetta kyllä mahdu.Eiköhän ne samalla koneella lennä. Niinkuin ovat lennelleet jo vuosia kaikki Tapparan ja Kärppien väännötkin.
No niin jännittää.Olisipa jo sunnuntai. Minua jännittää.
Eikai siinä muuta kuin jokaiselle Kärpälle yksi Ilves syliin. Voisi tulla 179cm Junttilalle hieman pidempi matka, kun 203cm Marko Anttila päätyisi samalle paikalle. Myrrä puolestaan voisi mennä jo valmiiksi Marjamäen povitaskuun.Tuskin lentävät, jos 30-paikkaisen koneen on Kärpät vuokrannut. Siihen ei toista joukkuetta kyllä mahdu.
Minulla oli runkosarjan viimeiset yhdeksän peliä päällä kova jännitys, jossa oli negatiivinen pohjavire. Hävittävää oli paljon. Kun lopulta kaikki kääntyi parhain päin, tunne oli vapauttava. Nyt jännitys on vain ja ainoastaan odottava. Nyt voitettavaa on paljon. Henkinen asetelma on muuttunut siis täysin. Näin uskoisin olevan myös Kärppien joukkueen osalta. Joukkue on valmis voittamaan, kun taistelu vihdoin alkaa. Tulta munille!Olisipa jo sunnuntai. Minua jännittää.
Näppäilet ihan asiaa. Paras skenario olis että kummatkin joukkueet sais parhaimman mahdollisenJännittää myös nähdä mikä on Ilveksen kokoonpano huomenna. Kädet kyynärpäitä myöden ristissä, että saadaan parasta kentälle. Melkonen antikliimaksi tulee, jos se on vähääkään saman näköistä, kuin mitä runkosarjan viimeisessä Vaasaan lähetettiin.
No niin jännittää.
Pitänee pikkusen vaapukkamehua nauttia tänään että saa ylimääräisen jännityksen pois.
Odottavan aika on pitkä niinku sanotaan.
Eivät kyllä varmasti laskeskelleet minkään vastustajan varaan. Niin auki oli kaikki sijoitukset ennen päätöskierrosta, että kukaan ei voinut oikein edes yrittää taktikoida sieltä mitään vastustajaa itselleen.Itse uskon, että Ilves lähti sellaisella kokoonpanolla kuin lähti Sport-peliin, koska sillä ei ollut mitään sijaa kolme vastaan. Laskivat sillä todennäköisesti saavansa vastaan HPK:n. En ihan tältä istumalta usko, että jotain noroa siellä olisi kiertänyt. Sumutusta, sumutusta...