Fullhazard
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Tappara
Hyvä peli Tapparalta, erityisesti kolmannen erän puolustuspeli oli lupauksia herättävää, vaikka Lukko sai siinäkin muutaman maalipaikan. Lukko on tässä suosikki edelleen.
Eikös se pronssiottelu ole sitten raumalla, jos häviävät tämän sarjan?Jatkoon kertoimet: tappara 1.2 Lukko 4 tappara otti odotetusti suosikin aseman. Ihme on jos Raumalla vielä tälläkaudella pelataan.
Eikös se pronssiottelu ole sitten raumalla, jos häviävät tämän sarjan?
Itseäni tulos ei yllättänyt oikeastaan millään lailla. Tappara pelasi ehkä kauden parasta peliään, Lukon kone sen sijaan jauhoi yllätyksettömästi ja hiukkasen kliinisesti. Tapola on mestarillisen hyvä tällaisissa tilanteissa, missä pitää kaivaa voittavia asioita vaikka väkisin, ja näkisin, että hentoinen henkinen yliote on tällä hetkellä Tapparalla. Mielenkiintoinen sarja joka tapauksessa menossa, ja tätä on mukava seurata!
Jatkoon kertoimet: tappara 1.2 Lukko 4 tappara otti odotetusti suosikin aseman. Ihme on jos Raumalla vielä tälläkaudella pelataan.
Olipa makea ryöstö! Pakko sanoa, että aiemmat raumalaiskannattajien sweep lällättelyt otti päähän. Ja voittamaton Raumalla tarinat. No sitä sweepiä ei ainakaan tapahtunut. Kyllähän Lukko on tämän kauden paras jengi ollut ja on suosikki yhäkin. Molemmilla varaa parantaa, kumpi tekee sitä enemmän luonnollisesti vie seuraavan.
Tulisiko tosiaan tuosta Matushkinin miekaniskusta Tapparan tämänkauden käännekohta? Voisi olla, mielenkiintoinen sivujuonne joka taannoin vei mestaruuteen asti...
Mä olen porilaisille anteeksipyynnön velkaa. Olin varma että täällä olisi jo toista sivua purkauksia. Nyt vain yksi elämäänsäkyllästynyt turkulainen kävi purkamassa pahaa oloaan.
Anteeksi Pori!
Eikös se pronssiottelu ole sitten raumalla, jos häviävät tämän sarjan?
No nähtiinhän niitä 3-0 juttuja eilen, mutta enemmän itselle ottanut silmään varsin puolueellinen yksittäisten tilanteiden arvioiminen. Oikeasti luulin raumalaisten kertomien perusteella, että Matushkin oli eilen ampunut kiekolla Saarelaa pelin jälkeen, mutta aika "ohhoh" oli kun tänään Liiga julkaisi videon mistä rangaistus sitten tuli.
Pöh. Tasainen peli, joka ratkesi siihen, että Lukko oli huono yv:llä ja Tappara hyvä.Jos Tappara jatkaa peliään kuten tänään niin mestari on selvillä. Lukko ei ollut tänään huono vaan Tappara ihan helvetin hyvä.