Virveliä kainaloon
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- 4.11., 7.4. ja pyhä henki
2015 välierissä.
Itse asiassa viime viikolla.
2015 välierissä.
Juhlit tätä samalla kun oma joukkue on saamassa niskalaukausta. Olet fanien aateliaNäin se raumalainen korttitalo romahtaa. Tappara näytti mitä on maltti omaan peli-identiteettiin ja laittoi sarjan asetelmat uusiksi. Näissä peleissä puhuu kokemus.
Juhlit tätä samalla kun oma joukkue on saamassa niskalaukausta. Olet fanien aatelia
Play-off eli pudotuspeliottelussa? Okei. Vissiin vähän erilaisempi otteluohjelma ollut tällä kaudella.Itse asiassa viime viikolla.
Play-off eli pudotuspeliottelussa? Okei. Vissiin vähän erilaisempi otteluohjelma ollut tällä kaudella.
AISSSAATAANA MÄ OLIN SOKEA!No ehkä Ilveksen pelejä ei lasketa pudotuspeleiksi.
Tämän piti mennä Lukolle 3-0? Vaadin selityksiä!
AISSSAATAANA MÄ OLIN SOKEA!
Sori. Ajattelin tosiaan pelkästään Tapparaa nyt tässä mutta tosiaan pelasihan ne Ilvestä vastaan puolivälierät. Mä häpeän. Missä teidän ylpeys on?
Tämä meni tosiaan yli odotusten kun sain Tappara-kannattajan kertomaan oikean vastauksen. Kiitän panostasi.AISSSAATAANA MÄ OLIN SOKEA!
Jos ei muuta niin aina tietaa etta sotaan mennaan mutta ehka historia antaa nojaa. Tappara on tillilihaa naissa matseissaEn mää ainakaan. En ymmärrä miten kukaan voi nauttia tästä. Eihän tää teistäkään voi erityisen hyvältä tuntua? Vai saako siitä jotain muka, kun aina voittaa saman jengin? Kyllä itellä ainakin vähän se into laskis
Tämä meni tosiaan yli odotusten kun sain Tappara-kannattajan kertomaan oikean vastauksen. Kiitän panostasi.
Vaatii korkeampaa ymmärryksen tasoa että tavoittaa tämän psykoosi lausunnon pointin?Pavlikovsky on urheiluihmisiä. Saarela on jalkapallomiehiä.
Siella meni sitten yli ymmarryksen niin etta viuhahtiVaatii korkeampaa ymmärryksen tasoa että tavoittaa tämän psykoosi lausunnon pointin?
Paljon pitää Lukon parantaa eilisestä ja varsinkin tämän päiväisestä, jos haluaa Tapparan kaataa.