Playoffs 2021 välierät: Lukko (1.) – Tappara (4.)

  • 87 989
  • 852

John Deere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko , Vidilän työväenurheilijat VITU
Näin se raumalainen korttitalo romahtaa. Tappara näytti mitä on maltti omaan peli-identiteettiin ja laittoi sarjan asetelmat uusiksi. Näissä peleissä puhuu kokemus.
Juhlit tätä samalla kun oma joukkue on saamassa niskalaukausta. Olet fanien aatelia
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
No ehkä Ilveksen pelejä ei lasketa pudotuspeleiksi.
AISSSAATAANA MÄ OLIN SOKEA!

Sori. Ajattelin tosiaan pelkästään Tapparaa nyt tässä mutta tosiaan pelasihan ne Ilvestä vastaan puolivälierät. Mä häpeän. Missä teidän ylpeys on?
 

Tappara #27

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
No nyt tästä saadaan sarja! Kuten eilisen pelin jälkeen kirjoitin, niin ottelusarjoissa on kyse siitä kumpi pystyy parantamaan peliään ottelusarjan aikana. Tänään Tappara paransi, Lukko ei.

Lukko ei oikein löytänyt eväitä pelaamiseensa siinä vaiheessa kun Tappara pääsi johtoon. Mielestäni Tapparan pelin paras osa-alue on ollut juurikin johtoasemassa pelaaminen.

Mutta nyt Lukkokin ymmärtää, että rima on taas asetettu. Parantaa pitää jos finaaleihin tahtoo. Varmasti Lukolla on ainekset siihen, kaikki sen tietää. Mutta nämä pelit ratkotaan pitkälti oman pään sisällä. Pystyykö käsittelemään paineet, kykeneekö parhaimpaansa, vai meneekö jännittämiseksi..

Nyt se paljon puhuttu kotietu on Tapparalla. Itse edelleen olen sitä mieltä, ettei näissä peleissä joissa yleisöä ei ole, kotiedulla ole kuin kosmeettista merkitystä. Toki peluutuksen osalta joo. Mutta irvileukanahan sitä voisi alkaa härnäämään tilastoille merkityksettömäsgä menneisyydestä, mutta tyydyn heittämään vain pienen, Lukko ei ole voittanut Waheebin mukaan Tampereelle 3,5 vuoteen. Itsellä mennyt tällainen ihan ohi..

Sunnuntaina seuraava, ja taas edessä kauden tärkein peli! Hienoa aikaa nämä pleijarit!

Edit. viesti lähti vahingossa liian aikaisin kun olin kirjoittamut vasta puolet. Tämä mobiili ei ole mun juttu..
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
AISSSAATAANA MÄ OLIN SOKEA!

Sori. Ajattelin tosiaan pelkästään Tapparaa nyt tässä mutta tosiaan pelasihan ne Ilvestä vastaan puolivälierät. Mä häpeän. Missä teidän ylpeys on?

Ymmärrän toki, että NHL-tasoon tottuneella voi olla näissä epäselvyyksiä. Ei se mitään. Ensi kaudella Kärpät on taas kärkikaksikossa.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, LA Kings, Raiders, Concordia Stingers
En mää ainakaan. En ymmärrä miten kukaan voi nauttia tästä. Eihän tää teistäkään voi erityisen hyvältä tuntua? Vai saako siitä jotain muka, kun aina voittaa saman jengin? Kyllä itellä ainakin vähän se into laskis
Jos ei muuta niin aina tietaa etta sotaan mennaan mutta ehka historia antaa nojaa. Tappara on tillilihaa naissa matseissa
 

John Deere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko , Vidilän työväenurheilijat VITU
Olipa HUONO kotipeli Lukolta. Mutta selittelyt sikseen, se on nyt 1-1.
Toivon että helmisaaressa keitetään soppa sunnuntaiksi.
12 pelin voittoputki sai tylyn päätöksen mutta tämä joukkue pystyy kairaamaan voiton Tampereelta siinä kuin kotanakin.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Tämä meni tosiaan yli odotusten kun sain Tappara-kannattajan kertomaan oikean vastauksen. Kiitän panostasi.

Olin ajamassa samaan miinaan, mutta tajusin ennen lähettämistä. En toki myönnä, vaan otan kunnian älyllisestä ylivertaisuudestani kuin kunnon mouhijärveläinen.
 

hakkis79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Levtchi edelleen ihan kakkeli. Heljanko oli suurin kysymysmerkki papereissani mutta se puoli on ihme kyllä kunnossa. No, onneksi Tappura edes yhden voitti. Pressiä pelännyt eniten mutta onneksi ollut suht aisoissa.
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Joko voi vetää ranteet auki ja hypätä jojon jatkoksi?

Tappara oli kyllä aivan selkeästi parempi joukkue tänään. Ei todellakaan pienimpiäkään selityksiä, ansaittu kotietu.

Paljon pitää Lukon parantaa eilisestä ja varsinkin tämän päiväisestä, jos haluaa Tapparan kaataa.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Avalanche
Pitkästä aikaa hyvä fiilis matsin jälkeen kun Tappara pelasi oikeasti hyvän pelin ja voitti. Virtakin näytti ihan jääkiekkoilijalta, vielä kun Levtchi saisi jotain positiivista aikaan.

Lukko on kuitenkin edelleen tämän kauden paras joukkue ja varmasti parantaa ensi peliin, toivottavasti Tapparakin, ettei tämä peli jää yksittäiseksi valonpilkahdukseksi.
 

Borre

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Paljon pitää Lukon parantaa eilisestä ja varsinkin tämän päiväisestä, jos haluaa Tapparan kaataa.

Tämän kauden Tappara on kyennyt yhdessä yössä muuttumaan rupusakista mestarisuosikiksi ja päinvastoin. Kahdessa yössä voi tapahtua ihan mitä tahansa. Lukko voi varsin hyvin voittaa ihan samalla pelitasolla, jos Tappara ei vieläkään löydä tasaisuutta. Konemaisuus on tästä Tapparasta kaukana. Ihan fiilisporukka. Tänään oli flow päällä ja kiekkoilu oli kivaa.
 

Venkula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tappara on kova. Sarja on kolmesta voitosta eikä se jätä epäilyksille sijaa kumpi on parempi joukkue. Runkosarja sijoituksilla ei ole mitään väliä siinä kohtaan kun pelataan mestaruudesta. Se kumpi sinne etenee on sen ansainnut! Nautitaan näistä kevään peleistä. Kaikille faneille tämä ei ole mahdollista!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös