On se Kyrväinen kova.
Jooh. Eipä tuosta paljoa jäänyt jälkipolville kerrottavaa. TPS oli selkeästi lähempänä runkosarjatasoaan tänään ja se näkyi. Kärjistetysti 58min hallittiin peliä ja lopussa sitten Pelsuilla pettikin kaali totaalisesti. Lopun Tyrväisen itkupotkuraivarit kruunasi sekoilun.
Lahteen samalla mentaliteetilla ja pelillä kuin tänään, niin tämä sarja on paketissa perjantaina.
Hyvää vääntöä niin kentällä kuin somessakin. Hyvä oli pelicaanien sivallus tepsin twiittiin ;) Todennäköisesti kostautunee vielä isommin, kuin vain tämän illan Tepsin voitolla.
Ja onhan tuo Niemelä nyt aivan reppana. Suu käy kaiken ainaa silmäkulmat kosteina.
Tepsi-kannattajana puhuu tämän lyhyen sarjan aikana itkupotkuraivareista, kun siellä suunnalla ei muuta olla tehtykään.
paitsi kotietu ei ole enää TPS:llä.
Sentään täällä päässä se on kannattajat. Lahden päässä suurin itku taisi päästä tänään Tommi "Nyyhky" Niemelältä, Hannes "Sukellus" Björniseltä ja Filip "Klapipää" Kalapaliikilta.
Mukahauska provo. Katso eilisen pelin touhua Raipelta, ja koita joku toinen.
Tuomion kyseenalaistaminen on mun papereissa eri asia kuin joka vihellyksestä itkeminen, mutta miten vaan.
Bohmin kalju sipuli ei siellä kestänyt loppuvaiheessa. Tyrväinen tuli vain ottamaan Bohmin pois Pelikaanipelaajan päältä. Rehellistä poikapainia näin kevään kunniaksi.
Olen edelleen sitä mieltä, että Tepsin hylätty maali olisi pitänyt hyväksyä, näitä on kourallinen hyväksytty Tepsiä vastaan, joten miksi nyt hylkäys?
No nyt on jo mauttomat fanilasit silmillä! Katsoppa tilanne. Tyrväinen aloittaa nuo itkupotkuraivarinsa jo heti aloituksen jälkeen. Mies vetäö poikittaisella Tepsin aloittajaa selkää ja sen jälkeen lähtee muna tanassa kulmaan möyhentämään. Mielestäni tuollaiset temput voisi jättää hyvin pois, kun peliä jäljellä muutama sekuntti.
Oliko tämä nyt ihan vakavissaan heitetty argumentti vai jatkoitko vaan perusteetonta provoilua?
Joka helvetin playoff-sarjassa näkee näitä pelien lopuissa. Katso huviksesi.
Nyt en jaksa enää spämmiä, mutta on kyllä argumentit kehissä.
Ihan vakavissaan heitetty argumentti. Voit toki antaa mulle esimerkkejä vihellyksistä, jotka sun mielestä meni pelsujen kannalta väärin. Mulla on tepsikannattajana antaa mun näkemyksiä tepsiä vastaan menneistä vääristä vihellyksistä/viheltämättä jättämisistä mm.
- Klapin poikittainen Kessuun
- Björnisen sukellus Lajusen kontaktista
- Rafkinin maali
- Pajuniemen ryntäys