Playoffs 2021 finaalit: Lukko (1.) – TPS (3.)

  • 116 787
  • 1 114

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Ei huoleta vielä pätkääkään. Lukko ei ollut tänään edes parhaimmillaan mutta voitti silti maaliodotusarvon luokkaa 4-1, joskus vain urheilussa käy niin että huonompi voi yksittäisen pelin voittaa.

Jos TPS marssii mestariksi häviämällä laukaukset 33-64, aloitukset 28-41 ja Rämö pelaa 3-5 life gamea putkeen niin rehellisesti ei harmita pätkääkään.
Lukko voitti mitä?? Minkä? Legioona voitti 4-1 ja sillä selvä. Ja ole huoleti, ei Tepsikään esittänyt parastaan joten huomenna tulee koko ilta. #lukkosulaaaina
 

eki likanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Albijon Muzaci
voitti silti maaliodotusarvon luokkaa 4-1,

:D Hyvä että Lukkokin voitti jotain! Tärkeintähän on, että peli näytti excelissä hyvältä!

Popsillin kybätilin täyttyminen on kyllä harmi. Jannulla on kuuppa sen verran jumissa, että sataa Tepsin laariin tuo sekoilu.
 
Suosikkijoukkue
Naurettavat agendat
Paljon saa seeprat kuraa niskaan päivän pelistä mutta sen verran mitä itse peliä näin niin oli ihan hyvää tuomarointia paitsi TPS viimeinen jäähy nyt oli vitsi.

Kertokaa toki mitä siellä oli sellaista oikeasti huonoa tuomarointia? Polvitaklaus mentiin katsomaan videolta, se tuntui vähän hassulta lähteä sellaista videolta katsomaan mutta muuten?
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Joskus vain urheilussa käy niin että huonompi voi yksittäisen pelin voittaa.

Jos TPS marssii mestariksi häviämällä laukaukset 33-64, aloitukset 28-41 ja Rämö pelaa 3-5 life gamea putkeen niin rehellisesti ei harmita pätkääkään.
Höpöhöpö. Ei tuo Tepsi tänään huonompi ollut. Tiedät tuon aivan varmasti kyllä itsekin.
 

Tifosi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Home Box Office
Ei kai siinä, onnea TPS:lle ensimmäisestä kiinnityksestä. Hienoa olla ainut joka tähän uskoi:D

Ei kuitenkaan nuolasta vielä. Lukko tekee comebackin vaikkei koskaan missään ollutkaan.
 

Juteeni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avalanche ja Tappara
Ei huoleta vielä pätkääkään. Lukko ei ollut tänään edes parhaimmillaan mutta voitti silti maaliodotusarvon luokkaa 4-1, joskus vain urheilussa käy niin että huonompi voi yksittäisen pelin voittaa.

Jos TPS marssii mestariksi häviämällä laukaukset 33-64, aloitukset 28-41 ja Rämö pelaa 3-5 life gamea putkeen niin rehellisesti ei harmita pätkääkään.





3,31 - 1,5 oli odottamat, mutta suurimman pomppauksen Lukko sai tuosta vitosen jäähystä. Muuten noin maalin peli ihan maaliodottamienkin puolesta.
 

SJK10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ei huoleta vielä pätkääkään. Lukko ei ollut tänään edes parhaimmillaan mutta voitti silti maaliodotusarvon luokkaa 4-1, joskus vain urheilussa käy niin että huonompi voi yksittäisen pelin voittaa.

Jos TPS marssii mestariksi häviämällä laukaukset 33-64, aloitukset 28-41 ja Rämö pelaa 3-5 life gamea putkeen niin rehellisesti ei harmita pätkääkään.

On kyllä aina hienoa katsoa kun joku joka ymmärtää todennäköisyyksiä sekä odotusarvoa, yrittää selittää sitä sellaiselle joka ei ymmärrä. Itse olen sen suhteen luovuttanut jo kauan sitten :D

Istutaan me taskulaskinpellet torspoon sitten sarjan päätteeksi jos näikseen on.
 

Oskar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turkulaiset joukkueet, Rantasmikko, Gordon Bombay.
Ei huoleta vielä pätkääkään. Lukko ei ollut tänään edes parhaimmillaan mutta voitti silti maaliodotusarvon luokkaa 4-1, joskus vain urheilussa käy niin että huonompi voi yksittäisen pelin voittaa.

Jos TPS marssii mestariksi häviämällä laukaukset 33-64, aloitukset 28-41 ja Rämö pelaa 3-5 life gamea putkeen niin rehellisesti ei harmita pätkääkään.

Niin siis Tepsi voitti sarjan ekan pelin, mikä on yleensä se huonoin peli. Tämähän on tepsille 3-0 tätä menoa, jos tämä oli surkein esitys tepsiltä ja Lukko ei ollut parhaimmillaan.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
On kyllä aina hienoa katsoa kun joku joka ymmärtää todennäköisyyksiä sekä odotusarvoa, yrittää selittää sitä sellaiselle joka ei ymmärrä. Itse olen sen suhteen luovuttanut jo kauan sitten :D

Istutaan me taskulaskinpellet torspoon sitten sarjan päätteeksi jos näikseen on.
Sen verran olen minäkin taskulaskinpelle, että vaikka sydämestä riipaisi, niin otin Unibetin Lukolle tarjoman kertoimen 1,78 kiinni huomiselle. Mielestäni tuossa on snadisti ilmaa varsinkin, kun Rämö joutui tänään hikoilemaan ja palautumisaikaa alle vuorokausi.
 

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Jos TPS marssii mestariksi häviämällä laukaukset 33-64, aloitukset 28-41 ja Rämö pelaa 3-5 life gamea putkeen niin rehellisesti ei harmita pätkääkään.
Voit itsellesi yrittää valehdella, ettei harmita.
Taatusti vituttaisi vielä juhannuksenakin, kun taas kerran varma mestaruus meni sivu suun ja jos oletetaan, että olet nyt täysi-ikäinen, niin tämähän on todennäköisesti ainoa mahdollisuutesi nähdä Lukon voittavan jotain.
 

mikkelson

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Iso ryöstö Tepsiltä. Lukko on kuitenkin edelleen mestarisuosikki. Oli ilahduttava huomata että Lukko ei ollutkaan fyysisesti niin paljon edellä kuin jotkut täällä luulivat.

Kyllä Tepsin pitää huomiseen silti aktiivisuutta lisätä. Kiekosta ei kannattaisi luopua niin helposti ja vastaavasti Lukon pyöritykset pitäisi saada nopeammin katki. Järin vaarallisia paikkoja Lukon pyörityksistä ei syntynyt mutta kyllä nuo viivavedotkin jossain kohtaa alkavat pomppimaan sisään. Huomenna pitää olla valmis pelaamaan. Jos otetaan puolustusvaihde heti silmään niin Lukko rokottaa varmasti.
 

Tifosi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Home Box Office
Huominen peli tulee nopeasti. Saas nähdä onko Lukko käsitellyt tällä kaudella vastoinkäymisiä laadukkaasti. Mikäli on niin huomenna pelaa ryhdikkäämmin.

Näin ennakkoon olen luottavainen. Tappara tappoi Lukon pelaamisen täysin välieräsarjan toisessa matsissa ja Lukko pelasi sen jälkeen kevään kirkkaasti parhaan pelinsä kolmosessa missä Tapparalle ei jäänyt mitään mahdollisuuksia.

Mutta kuten monta kertaa itsekkin sanonut niin TPS on ihan eri juttu kuin Tappara. Saas nähä
 

12961

Jäsen
Enkö mä vaan osaa katsoa jääkiekkoa... Tätä nyt muutama puhunut, että Tepsi peruutti träppiin.

Kyllä, kun tilanne vaati, mentiin träppiin, muttei kokoaikaa, eikä pelkästään.. Kun tilanne vaati, karvattiin jne jne.. Mun mielestä koko kauden Tepsin peli on tilanteen mukaan elänyt.

Onhan siinä toki vaihtelua ja kaikki riippuu myös vastustajasta.

Kyllä tuo minun silmään paljon tavallista enemmän passivoitui ja valui huomattavasti alemmas, lukuun ottamatta sitä toisen erän alkua ennen Viron jäähyä.

Täytyykin tutustua näiden xG jne tilastojen maailmaan tarkemmin ja siihen miten ne ottavat huomioon laadullisia asioita. Varmasti Lukko laukoi enemmän, mutta ykköskorin tonteissa ei sitten ollutkaan niin suuri ero, ja niistäkin valtaosa tuli 5min ylivoiman aikana. Palloseura oli kliininen kuten pitääkin. Se Pajuniemen 130kmh ranne oli muuten todella tyylikäs.
 

Khoenator

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Leijonat
Kyllä tuo minun silmään paljon enemmän passivoitui ja valui huomattavasti alemmas, lukuun ottamatta sitä toisen erän alkua ennen Viron jäähyä.
No siis olihan siinä enemmän träppiä kuin aiemmissa sarjoissa toki.
Silti en suostu aivan vielä luonnehtimaan Tepsin peliä träppäämisenä. Olen jääräpää, Heh.
 

12961

Jäsen
No siis olihan siinä enemmän träppiä kuin aiemmissa sarjoissa toki.
Silti en suostu aivan vielä luonnehtimaan Tepsin peliä träppäämisenä. Olen jääräpää, Heh.

Joo, ei se todellakaan mitään bussia omalle siniselle -tyyliä ollut kuin ehkä aivan hetkittäin, kolmannen erän alussa ennen kolmatta pussia.

Mitä syvemmälle TPS tippui, sitä enemmän oltiin minusta helisemässä. Ylempää kiinni ja painetta päätyyn. Ei ne Lugunkaan pakit mitään kiekkojumalia ole.
 

Tuuletin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tps, änäri suomalaiset
Tepsin träppi toimi mielestäni hyvin ensimmäistä kertaa näissä kevään peleissä. Tätä yritettiin pelsujen kanssa huonolla menestyksellä ja voitto väännettiin väkisin. Hifkiä vastaan oltiin träpin kanssa ongelmissa ku johtoa puolustettiin mutta onnistuttiin kuitenkin kairaamaan voitto siitäkin sarjasta. Jos tepsi pystyy johtoasemassa träppäämään keskialueen noin vahvasti voi keväästä tulla hunajainen. Hyökkäyspelaaminen kaipaa huolellisuutta mutta jos tehokkuus pysyy tämän päivän tasolla tai edes lähellä, sekään ei tuota ongelmaa. Näen että tepsillä on homma nyt aika kivasti hallussa.
 

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Paljon saa seeprat kuraa niskaan päivän pelistä mutta sen verran mitä itse peliä näin niin oli ihan hyvää tuomarointia paitsi TPS viimeinen jäähy nyt oli vitsi.

Kertokaa toki mitä siellä oli sellaista oikeasti huonoa tuomarointia? Polvitaklaus mentiin katsomaan videolta, se tuntui vähän hassulta lähteä sellaista videolta katsomaan mutta muuten?
Näitkö Nurmen "sukelluksen"?
 

magnum37

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tulevaisuuden Sport
Kyllä se jotensakin näkyi kummalla on tässä enemmän hävittävää. Lukko hätäili ratkaisuissa. TPS pelasi rennommin ja niin vaan nuorisoketju oli taas valmiina näyttämään tässä ekassa finaalissa. Tolpat kolisi hienosti molemmissa päissä.

Lukosta pakko nostaa erikseen esiin Pressin soolomaali - aivan huikea tuplaveivi! Antisankari oli kyllä sitten Pospisil. Taisi kyrpiintyä siitä Viron polvitaklauksesta, mutta kiehuminen ei kyllä auttanut Lukkoa mitenkään. Ehkä parempikin, että huilaa jatkossa ja miettii asioita uudestaan.

Lyhyt sarja. Huomenna on peli-ilon taas löydyttävä raumalaisillakin, muuten on hunajaa vaan tarjolla.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Lukosta pakko nostaa erikseen esiin Pressin soolomaali - aivan huikea tuplaveivi!

Tuo oli kyllä komiaa katsottavaa. Siinä näkyi kotikatsomoihin asti Pressin halu tehdä maali ja sieltä se tolpan kautta sisään menikin.
 

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
En nähnyt, se on kyllä pakko katsella jossain vaiheessa.
Katso tarkkaan, aika harva sen taisi nähdä. Yksi käsittämättömimmistä jäähyistä mitä mä muistan. Oli siellä joukossa ihan oikeakin sukellus Lukon puolelta mutta siitä ei rankaistu vaan Tepsi joutui av:lle..
 

RajatOn

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Niin ne on finaalit korkattu. Ylpeä saa olla joukkueesta. Sen huomaa kauas, että nyt pelataan joukkueelle ja joukkuekavereille. Kävi sarjassa miten vaan, niin uskomattoman hieno kausi ollut. Hienoa olla Lukon kanssa finaaleissa, tänään tilastollinen altavastaaja voitti. Huomenna täytyy hoitaa asia niin, ettei olla altavastaajia, vaikka Rämö tällähetkellä jumalmoodissa onkin janon todennäköisesti suurin syy siihen, jos ja kun TPS sen kirkaimman kotio vie.
Toivotaan, että sarja pysyy hyvänä, rehtinä ja tuomarit tuomitsee oikein.
 

mig24

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
TPS pelasi hyvin ja hyvällä vastataktiikalla, hienosti nuoret vetää. Kovia pelejä nämä, oikeat jengit finaalissa. Huomenna uutta matoa koukkuun ja sarja tasoihin kiitos.
 

Yrmy Nuhju

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Miro Perhe kirjoitti kuuluvansa lahkoon nimeltä Rauman Lukko. Oikein mielenkiintoinen kielikuva.

Lahkoissa on sellainen piirre, että ne sitouttavat jäsenensä kärsimyksen kautta. Kun ihmiset ovat pilanneet koko elämänsä outojen uskomusten nimissä ja investoineet asiaan valtavan määrän vaivaa ja kärsimystä, käy mahdottomaksi myöntää, että tämä kaikki on turhaa ja hoopoa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös