Järjettömien kriteeriesi kokoontumisajo vain jatkuu.Missään kohdassa ei vain tainnut olla mainintaa kolmen edellisen runkosarjan otannasta...
Vähän yksinkertaisempikin tajunnee, että noi sun luomasi "kriteerit" ovat täysin järjettömät. Joka kausi lähes puolet liigajoukkueista (7/15) jää pudotuspelien ulkopuolelle. Omassa viestissäni kirjoitin enemmän siitä, että sieltä historiasta pitäisi löytyä niitä näyttöjä.
Kannattaisiko ensin lukea mitä itse olet kirjoittanut?
Mä olen tän jossain toisaallakin aiemmin kirjoittanut. Näiden SM-liigan tuoreimpien laajennusjoukkueiden (SPO, KOK, JUK) tulisi päästä pudotuspeleihin (EI säälipleijareihin) sellaiset kolme-viisi kevättä putkeen sekä näistä kerran-kahdesti jopa välieriin. Tällöin voitaisiin - mun mielestäni - toivottaa jengit tervetulleiksi SM-liigaan ja ruveta puhumaan ihan oikeista liigajoukkueista. Mistään tarkastamatta väittäisin kahdellatoista muulla SM-liigajoukkueella löytyvän vastaavat meriitit historiassa.
Otetaan kolme-viisi kevättä putkeen kohdasta keskiarvona neljä kevättä putkeen suoraan kuuden joukkoon.
Pudotuspeleihin suoraan kuuden parhaan joukkoon neljänä kautena peräkkäin välillä 2010-2011 - 2021-2022 päässet joukkueet ovat:
- Tappara, kaudet 12-13 – 21-22, ja
- HIFK, kaudet 17-18 – 21-22
Ja siinä ne sitten olivatkin.
Oikeita liigajoukkueita täysin pöhköjen kriteeriesi mukaan ovat edelleen Tappara ja HIFK.