Ei kai maalivahti ole tämän suhteen sääntöjen mukaan missään erikoisasemassa.Hölmöä toimintaa Vehviläiseltä. Mites tuo Raskin toiminta? Onko moisesta olemassa edes ennakkotapausta? Rask lyö, ymmärrettävästä syystä toki, maalivahtia voimalla suoraan päähän. En muista moista nähneeni.
Joo. Kyllä meni nyt tuomarit yleisön huutoihin. Ja pahasti. Mutta ei ratkennut siihen tämä peli. Hifk oli tänään parempi. Hyvää lätkää. Onneksi huomenna jatkuu.Eikö tuo osu yläselkään ja kaveri lyö päänsä laitaan? Aika kova tuomio mielestäni. Ei ainakaan mikään sikailu, eikä mielestäni edes osu päähän pikaisella uusinnalla.
Ai? Minä olen luullut, että maalivahdin koskemattomuuteen suhtaudutaan erityisellä vakavuudella. Uskon sinua, että sääntökirja on toista mieltä. Minä tunnen jääkiekkosäännöstön nippelitiedon todella huonosti.Ei kai maalivahti ole tämän suhteen sääntöjen mukaan missään erikoisasemassa.
...näyttää Quinseykin pikkupojalta. HIFK on kyllä yllätävän hyvä, en ois runkkiksen perusteella uskonu.
Näin ollen vähintä mitä voin tehdä on pyytää anteeksi ja korjata kantani ellei jotain uutta ja mullistavaa ilmene.
Anteeksipyyntö hyväksytty. Sattuuhan näitä tunteikkaasti pelissä itse kullekin. Eteenpäin!Olipa hienoa viihdettä ja harvinaisen paljon tunnetta pelissä kuitenkin niin että vakavilta ylilyönneiltä vältyttiin. Tuomarit selviytyivät kokonaisuutena hyvin.
Otteluseurantaan viitaten pitää todeta että saatoin nolosti kuvitella tietäväni jotain mitä en tiennyt. Joo, edelleenkin semanttisesti sääntöjen muotoilu mahdollistaa esittämäni tulkinnan, mutta en löytänyt hatarien muistikuvieni vastaisesti tukea että tuota tulkintaa käytettäisiin. Näin ollen vähintä mitä voin tehdä on pyytää anteeksi ja korjata kantani ellei jotain uutta ja mullistavaa ilmene. Pahoittelut siis ainakin @chubster , @Old referee , @Don Sputnik , @Yargon ja ketähän teitä oli.
No kun on koko runkosarjan HIFK:iä pakostakin seurannut, ja valanut uskoa sekä täällä HIFK-osiossa että kahvipöydässä, niin kyllä HIFK:n joukkue on oikeasti hyvä. Sekava runkosarja saa vain aikaan sellaisen illuusion, että ihmiset ajattelee joukkueen paljon, paljon huonompana kuin se on. Jos HIFK:llä on varaa laittaa sellaisia maalitykkejä kuin Salminen ja Kangasniemi kakkos- ja kolmosketjuun, niin ei se tosiaan ole mikään Ilves.
Mutta olipa oikeasti kuuma matsi.