Silti peluutti sellaista lähes 20 minuuttia. Vai kuka TPS:n peluutuksesta vastaa?Kaskisen Kalle ei arvostanut vattalleen heittäytyviä naamansa pitelijöitä.
Mun mielestä on jotenkin surullista, että saa roikkua, saa kamppailla ja öpaut ainoat jäähyt tulee korkeista mailoista, mutta sitten tuommoiset kamppailupelaamisesta johtuvat pikku veskarin hipaisut johtaa maalin hylkäämisiin. Kai se sitten meni/menee oikein. En tiedä oliko sitten nauhalta jotenkin selkeä hylky. En ymmärrä tätä linjaa liigan osalta (vrt. Esim. Perjantain kärppämaali), toivottavasti joku muu ymmärtää. Pelin kannalta oli iso maali, vaikka Kakko meinasi yksin punnertaa tasoihin, mutta jäi vajaaksi.
TPS tarvitsee kyllä jonkun muunkin ketjun joka pystyy hyökkäämään, jos tässä keväässä halutaan vielä pärjätä.
TPSn positiiviset tänään:
Ykkösketju
Kaapo Kakko
Vieraskatsomon meteli!
TPSn omaa osiota ei viitsi edes lukea, siellä on varmasti jo ranteet viilletty auki ja henkinen terassikauteen valmistautuminen aloitettu.
Mun mielestä tässä on ihan turha itkeä yhden maalin perään kun ongelma ei ole siellä.
Jos meillä pelaa yksi mopoikäinen vastaan koko joukkue niin ei me tulla sarjassa pärjäämään.
Eikse oo k-kauppa nykyään? Mutta älä nyt saatana Tommiläntistä tähän sotke, tai minä ja jari tullaan näyttämään mitä on olla villi ja vapaa.Ymmärrän toki persereiän alkavan syyhyämisen jos ja kunSupercellin rahoilla ei pärjää Sairion siwan ja pub 34:sen rahoja vastaan.
Vittu ihan Tommi Läntinen koko mies, jaksele.
On sulla ihan pointti tässä, mutta tänään tuo hylätty maali oli aivan järkyttävän iso. Liigan linjaa tässä nyt ihmettelen, kun tuntuu olevan ihan puhdas coinflip näissä. Mutta kuten jo tossa viestissä jota lainasit, jo totesin, totean vielä uudelleen; TPS tarvitsee kyllä jonkun muunkin ketjun joka pystyy hyökkäämään, jotta tämä sarja kääntyy.
Onhan nuo Kaskisen kommentit melko koomisia siihen nähden kuinka sekaisin tuo tepsin oma peli on. Tässä on nyt 60 peliä+ CHL ja harkkamatsit ollut aikaa kehittää sitä omaa peliä mutta mitää edistystä ei ole tapahtunut, päinvastoin. Taitaa tosiaan työkalut olla vähissä Kallen pakista ja siksi laukoo tuollasia kommentteja. Kerhon puolelta sen sijaan hyvinkin asiallisia kommentteja tullut pelin jälkeen.
Oletko varma? Itse uskon inhimilliseen erehdykseen ja siihen, että hansikaslokerossa olevan pelikirjan kanssa on käynyt jotenkin näin:Mut palatakseni aiheeseen:
Kaskinen selkeästi muutti suunnitelmaa. Aluksihan me oltiin antamassa se yks peli kerholle että tulee lisäkotimatsi. Mutta koska talouslukemat on olleet sen verran pakkasella pari vuotta niin tj:n kanssa ovat sopineet että otetaan joka sarjasta maksimi kotimatsit.
Eli näin ollen tässä nyt vielä odotellaan ennen kuin kaivetaan Ylimaallinen Pelikirja esille. Se on edelleen Kaskisen Corollan hansikaslokerossa.