Selvästi levittää polven ja lisää vielä käden eteen. Miksi Kantolan olisi pitänyt lentää suihkuun kun tilanne aiheutuo Lehtosen selän käännöstä 2+10 oli maksimi kun Lehtonen itse oli tuohon syyllinen miksi poikkari tuli selkään.Ai nyt se on jo taklaus. :D
Miksi Kantolan ei sitten kuulunut lentää suihkuun? Kerro toki sekin.
Lukan lyönti näkyy videossa ja Haapala tästä kertoo myös haastattelussa.
Näistä videoo tai kuvaa tai ääntä kiitos?Ai nyt se on jo taklaus. :D
Miksi Kantolan ei sitten kuulunut lentää suihkuun? Kerro toki sekin.
Lukan lyönti näkyy videossa ja Haapala tästä kertoo myös haastattelussa.
Video ruutu.fi, Ritarin selostuksella. Haapalan kommentteja is.fi.N
Näistä videoo tai kuvaa tai ääntä kiitos?
Olisi mielenkiintoista nähdä, kuulla kuin vain lukea
En Haapalan pään sisään pääse, niin turhapa on mun arvailla syytä. Kontakti oli ihan selvä, mutta ehkä siinä Haapalalle saattoi tulla virhearvio millä voimalla nuo jalat yhteen osuu.
Toivotaan nyt ettei Lukalle pahemmin käynyt ja kumpikin osapuoli miekkailee omilla vahvuuksillaan huomenna Tampereella.
Et kai sääkin niemessä ole?Sitä tietää, että alkaa kevät olla pitkällä kun kahvat ja Mouhijärvet kaivetaan esille. Metsolan sulaminen vielä?
Eipä siinä mitään, onnittelut Kuopioon ja etenkin ykkösrivin kiekkoanalyytikko Jani82:lle sinne naapuritaloon.
Huomenna jatkuu väännöt. Hienoja pelejä nämä.
Näin tilanteen, mutta näin vain ensin mainitun. Jälkimmäinen kuulostaa oudolta kiekko-ottelun katkolla.
Ei olisi ehkä tuomittu mutta Haapala itse antoi siihen mahdollisuuden. Tuota Lukan "lyöntiä" ei ole missään näkynyt ja toisekseen se, että taklaat polvella ja kädellä maalia tuulettamaan menossa olevaa pelaaja on aika paljon kovempi rike.
Et kai sääkin niemessä ole?
Katsomoon Haapalan temppu näytti puhtaalta polvitaklaukselta. Huulilta luettuna Haapala kävi sanomassa Riikolalle "anteeksi", kun luisteli Kalpan penkin ohi. Tuskin olisi anteeksi pyytänyt, jos Lukka olisi filmannut.
Miksi en olisi kun näyttät sinäkin olevan.Mä en kyllä ymmärrä miten sinä saat täällä vuodesta toiseen jakaa puusilmäistä ilosanomaasi. Asia kuin asia, niin uskomattomia näkemyksiä.
Tappara ja Haapala sössi tän pelin ihan itse. Eiköhän tuosta sisuunnuta, mutta mieluummin olisi toki lähtenyt 2-0 tilanreesta kolmanteen peliin.
mielummin minä tätä katson kun sitä koulupoika-meininkiä mihin KalPa hyvin usein yhdistetään kun muut jengit tekee kaikkensa voittaakseen.
.
Lehtonen itse oli tuohon syyllinen miksi poikkari tuli selkään.
Kantola antaa poikkaria ja se on hänen vikansa mutta seurauksiin on syyllinen myös Lehtonen, joka itse kääntää selän. Tuossa itse kiinni laitaan ja taklaus tai vaikka se poikkari vastaan niin kiekko olisi jäänyt todennäköisesti silti Lehtoselle. Tyhmästi pelattu molemmilta mutta seurauksista Lehtonen saa silti kantaa isomman osan.Erikoinen tulkinta. Minusta se on kyllä yleensä selkeästi poikkarin antaja, joka päättää poikittaisella lyödä.
Ässien pelejä katsoneena se on nyt ihan selvä, että tuosta Haapalan hölmöstä muikkarista lentää pihalle. Nopeasti reagoi ja kosti nähdyin seurauksin. Ruudun klipin perusteella Peltola ei tainnut edes huomata Lukan kopautusta? Eettipäin, sanoisin...
Leinone vielä itkemään villistälännestä Kuopioon, priceless. Nessuja mikille ja tukka-jukalle tangle teezer.Juuri näin. Lukka on sentäs aito porilainen mulukku.
Mitäs amerikan apu nyt on mennyt kommentoimaan?Sitten Haapala menee vielä halveeraamaan naisia kommenteillaan.
On se tollo.