Jääkiekon erikoisasiantuntija ja sääntöprofessori Jani82 julisti tuon leikkaukseksi.
Miks työ kiusaattee itteenne ja edes luette sen viestejä?
Jääkiekon erikoisasiantuntija ja sääntöprofessori Jani82 julisti tuon leikkaukseksi.
Minua ne lähinnä huvittavat. Ja kun joku noin kovasti huomiota kerjää, niin onhan sitä annettava. Ties mitä tekee, jos ei kaipaamaansa huomiota saa.Miks työ kiusaattee itteenne ja edes luette sen viestejä?
"Pelin päätyttyä KalPan lääkäri Olavi Airaksinen arveli, että Haapalan hyökkäyksen kohteeksi joutunut puolustaja Santeri Lukka pystynee pelaamaan, ainakin maanantaina Kuopiossa."]
Oli todella lupaava nuorimies, mutta Rautakorpi pilasi kehityskäyrän ja murensi itseluottamuksenNenonenhan oli melkein Suomen paras snaipperi mistään liigasta, ennen kuin uusi aalto huipputason junnuja alkoi tulla kehiin. Pystyy jopa ampumaan muualle kuin logoon, vai onko jo ura niin laskusuunnassa että laukauskin on jo epätarkka. Aikanaan hänenkin laukomistaito vaikutti todella poikkeukselliselta.
Hieno sarja siellä menossa. Todella jännä peli tänään, pomppi kyllä Tapparalle. Tuomarit alussa oudosti kyllä vihelteli, jäi KalPalta muutama selvä viheltämäti. Mutta on KalPan kehitys kauden aikana ollut huima, hattua päästä! Valitettavasti vaan taitaa noi porkkanahousut viedä sarjan. Tai ihan sama se mulle periaatteessa.Käsittämätöntä miten vittumainen vastustaja KalPa osaa olla tällä hetkellä, ei meinaa uskoa mitenkään kun syksyä muistelee.
Rantakari purjehti 4.pelissä koko kentän läpi, kun Kalpan puolustajat peruutti Kilpeläisen syliin. Kuulostaako tutulta?
Toivottavasti videotuomari ottaa kantaa myös KalPan kärkipakki Seppälän loukkaantumiseen. Minulla ei ole hajuakaan mitä tapahtui, joten toivottavasti se selvitetään.Ei taidettu tästäkään pelistä selvitä ilman jälkipuheita. Jere Karjalaisen peli taisi päättyä Luostarisen huitomiseen toisen erän alkupuolella? Hallissa en nähnyt minkälainen oli, mutta luulisi että ainakin videotuomarin kannanotto saadaan tähänkin tapaukseen.
Kyllä, samoin kuin Elorännin päähän kohdistunut taklaus. On muuten käsittämätöntä, että runkosarjassa päähän vedetyistä lähti käytännössä heti ulos. Nyt vastaavista 0-12 minToivottavasti videotuomari ottaa kantaa myös KalPan kärkipakki Seppälän loukkaantumiseen. Minulla ei ole hajuakaan mitä tapahtui, joten toivottavasti se selvitetään.
Ihan vitun naurettavaa on tämä puolin ja toisin jälkikäteen pelikieltojen perään huutelu.
Ihan vitun naurettavaa on tämä puolin ja toisin jälkikäteen pelikieltojen perään huutelu.
Eiköhän, kun Karjalainen putosi pois.Nenoselta hyvä peli, toivottavasti saa jatkaa