Kiitokset ja onnittelut HIFKin joukkueelle sekä palstaveljille. Oikea joukkue meni jatkoon. Ehkäpä tässä on itselläkin mielipiteet vähitellen muuttuneet, mutta minua ei enää nimenomaisesti kyrsi se, että juuri HIFK tiputti JYPin. Ehkäpä tämä asuminen täällä on jo vaikuttanut, paljon tullut vastaan hyviä HIFK-tyyppejä, ja toisaalta myös täällä palstalla paljon fiksua HIFKin kannattajaporukkaa.
Itse ottelusarjasta: täysin ansaitusti meni HIFK jatkoon. Oikeastaan ainoana asiana kyrsii se, että jotenkin HIFK tuntuu saavan jonkinlaisen ekstrapotkun aina JYPiä vastaan. 2016 välierissä yksittäisenä tilanteena Ramstedtin juhalindit, ja nyt itse asiassa muutama muukin: Raskin bulgarialainen kierähdys ja syöttö Heiskaselle maaliin, keskiviikkoinen jäätävän hieno nousu (vittu!)5-0 -asemasta, ja eilen alivoimalla maali (vaikka JYP sen kuittasikin). Ei halunnut uskoa, mutta kyllä ne kaikki vaan lannisti JYPiä entisestään.
Heiskanen, on se jumalauta kova. Hieno pelimies, toivottavasti jatkaa samoja otteita myös Dallasissa - kaikki rahkeet on tehdä ittestään ykkös-kakkospakki änärijoukkueessa. Mikäpä olisi sen parempaa kuin lähteä mestarina rapakon taakse.
Lankinen. Minun mielestäni liigan paras veskari. Jäätävän varma, otti myös huippukoppeja. Aina silloin kun tarvitsi, piti HIFKiä pystyssä, koska kyllä JYPikin välillä pyöritti peliä aika uhkaavan näköisesti punaisten kannalta.
Tässä vain yksittäisiä mietteitä. JYPiä en tässä ala sen kummemmin enää puimaan, menee tuonne meidän omaan osioon. Piti tulla vain kehumaan punaisia, ja toivottamaan tsemppiä Kärppiä vastaan. Toivon vilpittömästi HIFKille finaalipaikkaa, ja mestaruuskaan ei vääryys olisi. Mielestäni mitään yksittäistä ennakkosuosikkia välieristä ei löydy, joten kaikki mahdollisuudet Stadin kingeilläkin pojan koppaamiseen on.
Eipä muuta kuin hyvää kevään jatkoa tänne Hesaan.