Playoffs 2018 – mestaruus vai lomille?

  • 44 874
  • 317

Flou

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ravens
Taitaa perustua tuo Yonkmanin peluutus jatkoajalla noihin kauden aikaisempiin otteluihin jossa mies ollut jatkoajalla hyvä, esimerkiksi CHL matseissa. Viimeisen minuutin aikana taisi olla Yonkman ainut joka saa tuosta puhtaat paperit ja oli lähellä etteikö kokonaan saanut katkaistua HIFK kirin väkevällä kulmapelillä. Roolitus tietenkin pitäisi miettiä ehkä paremmin kun nyt kaksi puolustavaa pakkia samassa pakkiparissa ja muutaman kerran molemmat oli ensimmäisenä menossa kiekkoon hyökkäysalueella. Siinä kun ei nopeimmat jalat niin ei kerkee edes enää paikkaamaan tilannetta.

Joo, eihän tuo jatkoajalle päätyminen Yogin piikkiin mennyt. Hoiti oman osuteensa kunnialla, vaikka taisi lopulta olla tekemässä maskia Olkinuoralle. Se miten Kaskella on tilaa viivassa nousta noinkin paljon on sitten eri asia.
 

Hedonist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp
Joo, eihän tuo jatkoajalle päätyminen Yogin piikkiin mennyt. Hoiti oman osuteensa kunnialla, vaikka taisi lopulta olla tekemässä maskia Olkinuoralle. Se miten Kaskella on tilaa viivassa nousta noinkin paljon on sitten eri asia.

Kole epäonnistui laukauksen peitossa. Vaikka muuten onkin hyvin pelannut.

Verlicistä tullut itselleni suosikkipelaaja. Tekee huikeaa duunia laitaväännöissä vaikkei mikään lihaskimppu olekaan. Ulottuvana pelaajana puolustaa hyvin ja pärjää myös luistelussa.

Kuukkaa pakko kehua myös. Nostanut jälleen kerran tasoaan pleijareihin. Tekee kiekollisena paljon parempia ratkaisuja.

Olkinuoralle meni yksi helpohko mutta luotto on kuitenkin parantunut lähtötilanteesta. Jyppi ei näköjään häviäkään kovin paljon maalivahtipelissä hifkille.
 

Tj

Jäsen
Suosikkijoukkue
Melchester Rovers
Kolehmainenhan siinä 3-3 - tasoituksessa pelasi itsensä täysin pihalle. Olisi pitänyt malttaa peittää laukaus ja mennä eteen ilman tuota typerää heittäytymistä. Onneksi se ei nyt maksanut ottelua.
 

Huikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp Jyväskylä, Detroit Red Wings, Tre Kronor
Oli ensimmäinen peli sarjassa, joka näytti jääkiekolta. Eikä neppailulta virheillä sävytettynä.
Ei olisi ollut väärin HIFKin voittokaan. Paikan päältä nähtynä toinen peli oli tasoltaan heikoin.
Karmea määrä virheitä kummallakin. Nyt oli tarkempaa.

Edelleen JYPillä tulee pelkokausia kesken pelin, jossa tehdään vain varmoja ja todella varmoja ratkaisuja. Silloin hyökkäyspeli on lamaantunut ja mitään ei tapahdu. Jos vastustajalla on pelirohkeutta samaan aikaan, niin omissa soi.

Rumaa todeta, mutta Mäenpää ja Louhivaara eivät kuuluisi nyt pelaavaan kokoonpanoon.
Ylivoimasta Mäenpää ainakin heti pois.

Suomela, Kuukka, Olkinuora ja Turkulainen ovat kääntäneet sarjan.
Verlic oli tänään todella hyvä. Newton ihan yössä. Uskon silti että The Golden Jake nousee ratkaisijaksi. Pari vaihtoa Yonkmanin kanssa näytti toimivan, mutta eihän meillä vakimiehistön peluutuksiin kajota...
 

k0l1kk0

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP

Huikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp Jyväskylä, Detroit Red Wings, Tre Kronor
Hah...joo kaitoin ihan paikan päältä.
Teki Kalteva ja Ikonen maalit kyllä.
En taas ajatellut. Tarkoitin ettei näe tuollaisia maaleja kuin Kaski teki kaksi.
Liikaa siirretään ja siirretään kiekkoa kun voisi laukoakin.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Hah...joo kaitoin ihan paikan päältä.
Teki Kalteva ja Ikonen maalit kyllä.
En taas ajatellut. Tarkoitin ettei näe tuollaisia maaleja kuin Kaski teki kaksi.
Liikaa siirretään ja siirretään kiekkoa kun voisi laukoakin.
Minä näen Kasken maalit enemmän JYPin puolustuksen heikkoutena ja vastaavasti toisessa päässä HIFK on pelannut erinomaisesti meidän pakit pois vetopaikoilta. Ihan kuin siellä olisi jopa ihan erikseen keskitytty estämään vetoja viivasta, joka on sitten osaltaan jättänyt maalin eteen enemmän tilaa, jota on maalien merkeissä hyödynnetty.
 

Huikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp Jyväskylä, Detroit Red Wings, Tre Kronor
Varmaan molempia. Eikä syyttä ole keskitty, jos miettii mistä toisen pelin jatkoerämaali ja eilisen 3-2 syntyi. Ja...samaan hengenvetoon toistan, että vain Kuukka saa kiekkoa maalivahdille saakka. Kuukka ei vain osu sinne yläkulmaan suoraan.

Kyllä varsinkin Mäenpää selvästi pelkää jo ratkaisuaan kiekollisena, kun niin monta kertaa on vetänyt suoraan päin. Eilenkin 2-3 paikkaa, jossa valitsi turvallisen poikittaissyötön laukauksen sijasta.
 

spaceman

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, #26, #15, #11, #45
Mäenpäätä haukutaan, jos syöttää, ja haukutaan jos laukoo.

Uskon, että Marko ei hae pikavoittoja peluuttamalla Miksaa viivassa vaan ajattelee pidemmälle. Pelituntuman ja kiekollisen varmuuden hankkiminen näissä lämmittelypeleissä maksaa itsensä takaisin finaaleissa.
 
Suosikkijoukkue
JYP, Suomen maajoukkueet
Niin ja minä tarkoitin sitä, että Yogi suoriutui hyvin kolmannen erän loppuhetkillä tänään, jolloin on erikoista kyseenalaistaa hänen peluuttamistaan tuossa tilanteessa. Peluutuksessa yleisesti on parantamisen varaa, mutta en kyllä allekirjoita suorilta sitä, että Yogi ei kuuluisi loppuhetkillä jäälle puolustamaan johtoasemaa.
En nyt tarkoita vain yhtä vaihtoa, oletko samaa mieltä että Yogin peluuttaminen ottelun lopussa ei sisällä riskejä? Raskaalla jalalla oleva Yogi on JYPin valitsemalla miesvartioinnilla auttamatta hidas vikkeliä hyökkääjiä vastaan, pelkästään maalin edessa ja AV llä tuo vielä toimii, mutta ei silloin kun jäädään jälkeen hyökkääjästä, silloin on riskinä ottaa vauhti pois mailalla, joka monesti johtaa jäähyyn.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
En nyt tarkoita vain yhtä vaihtoa, oletko samaa mieltä että Yogin peluuttaminen ottelun lopussa ei sisällä riskejä? Raskaalla jalalla oleva Yogi on JYPin valitsemalla miesvartioinnilla auttamatta hidas vikkeliä hyökkääjiä vastaan, pelkästään maalin edessa ja AV llä tuo vielä toimii, mutta ei silloin kun jäädään jälkeen hyökkääjästä, silloin on riskinä ottaa vauhti pois mailalla, joka monesti johtaa jäähyyn.
Jos voimia riittää, niin mielestäni Yogi kuuluu ottelun loppuhetkillä jäälle puolustamaan johtoasemaa. Ei siellä ole tarkoituskaan kaikkien juosta kiekon perässä, jos pelataan viidellä kuutta vastaan, jolloin Yogilta hyvin luonnistuvat maalinedustan siivoaminen ja kulmaväännöt ovat tärkeässä roolissa.

On valmentajan tehtävä aistia, että ketä sinne milläkin hetkellä kannattaa heittää. Jos Yogilla olisi raskaita vaihtoja alla, niin hän ei kuuluisi silloin jäälle, kuten ei kukaan muukaan. Eilen kuului ja hoiti tonttinsa hyvin.

Tasaviisikoin pelatessa tilanne olisi eri, mutta en ymmärrä miksi mielestäsi AV:lla Yogi kuuluu jäälle, mutta 5vs6 -pelissä ei?
 
Suosikkijoukkue
JYP, Suomen maajoukkueet
Jos voimia riittää, niin mielestäni Yogi kuuluu ottelun loppuhetkillä jäälle puolustamaan johtoasemaa. Ei siellä ole tarkoituskaan kaikkien juosta kiekon perässä, jos pelataan viidellä kuutta vastaan, jolloin Yogilta hyvin luonnistuvat maalinedustan siivoaminen ja kulmaväännöt ovat tärkeässä roolissa.

On valmentajan tehtävä aistia, että ketä sinne milläkin hetkellä kannattaa heittää. Jos Yogilla olisi raskaita vaihtoja alla, niin hän ei kuuluisi silloin jäälle, kuten ei kukaan muukaan. Eilen kuului ja hoiti tonttinsa hyvin.

Tasaviisikoin pelatessa tilanne olisi eri, mutta en ymmärrä miksi mielestäsi AV:lla Yogi kuuluu jäälle, mutta 5vs6 -pelissä ei?
Ilmeisesti et halua ymmärtää pointtiani, en tarkoittanut ottelun loppuhetkillä eilistä peliä jonka Yogi pelasi hyvin, vaan riskiä ottelun lopuissa ja jatkoajalla jolloin pitää olla jalkanopeutta. Mitä tulee viidellä kuutta vastaan pelaamiseen, niin JYPin linja on ollut miesvartiointi, joka kuuluu kyllä jokaiselle, ja se on Yogin heikompi kohta, neljällä viittä vastaan ollaan enemmän puolustusneliössä, jolloin ei puolustajat niin aktiivisesti lähde kulmiin vääntämään. Kuukka on myös hiukan hidas, joten en ymmärrä Veltsun taktiikkaa peluuttaa heitä Yogin kanssa yhdessä.

Mielipiteitä saa olla erilaisia, mutta mun mielestä Yogin peluuttaminen isolla peliajalla jatkoajalla, sisältää paljon riskejä, joka voi maksaa paljon. Tällä tarkoitan ison miehen väsymistä, pitkissä, oman pään puolustusvaihdoissa ei vauhti vain riitä. Omassa roolissaan Yogi on hyvä, eli maaliedustan siivoamisessa ja tilanteiden rauhoittamisessa.
 

inkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kotka Rankki ohutta yläpilveä
Aikaisemmin oli juttua, ettei tässä sarjassa peli näytä miltä sen pitäisi näyttää. Makukysymys miltä sen sitten pitäisi näyttää?
Ero runkosarjaan verrattuna on kuin yöllä ja päivällä. Viime vuonna sama juttu, edellisenäkin. Hyökkäyksiä säätelee aina puolustavan joukkueen intensiteetti, yhtään ei anneta periksi ja aina mennään päin. Vapaata tilaa ei anneta.
Siksi Jypin pyrkimykset hyökkäyspäässä otetaan tylysti pois jo ennen siniviivaa. Harvoja olivat eilenkin ne kerrat, mistä löytyi todellinen ja mahdollinen maalintekopaikka. Eli ei voida olettaa runkosarjatyyppisen pelin jatkuvan pleijareissa.
Minua viisaammat miettikööt, miten tuon tyyppisen puolustuksen solmut aukaistaan.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ilmeisesti et halua ymmärtää pointtiani, en tarkoittanut ottelun loppuhetkillä eilistä peliä jonka Yogi pelasi hyvin, vaan riskiä ottelun lopuissa ja jatkoajalla jolloin pitää olla jalkanopeutta. Mitä tulee viidellä kuutta vastaan pelaamiseen, niin JYPin linja on ollut miesvartiointi, joka kuuluu kyllä jokaiselle, ja se on Yogin heikompi kohta, neljällä viittä vastaan ollaan enemmän puolustusneliössä, jolloin ei puolustajat niin aktiivisesti lähde kulmiin vääntämään. Kuukka on myös hiukan hidas, joten en ymmärrä Veltsun taktiikkaa peluuttaa heitä Yogin kanssa yhdessä.

Mielipiteitä saa olla erilaisia, mutta mun mielestä Yogin peluuttaminen isolla peliajalla jatkoajalla, sisältää paljon riskejä, joka voi maksaa paljon. Tällä tarkoitan ison miehen väsymistä, pitkissä, oman pään puolustusvaihdoissa ei vauhti vain riitä. Omassa roolissaan Yogi on hyvä, eli maaliedustan siivoamisessa ja tilanteiden rauhoittamisessa.
Puhuit kyllä alunperin kolmannen erän lopusta ja peliajan lopusta - et todellakaan jatkoerien peluuttamisesta yleisesti. Käänsit nyt vain pointtiasi sinne jostain syystä, jota en kykene ymmärtämään. Olen itse päivänselvästi puhunut vain kolmannen erän lopuista ja peliajan lopuista jatkuvasti, jonka olet aivan takuulla huomannut. Puhuit näistä myös alunperin itse, mutta lähdit näemmä ihan eri linjalle jostain tuntemattomasta syystä.

En nyt ymmärrä enää yhtään, että miksi yrität vedota siihen, että minä en ymmärrä pointtiasi, kun olet itse lähtenyt kesken kaiken puhumaan jostain ihan muusta, kuin mistä tämä keskustelu lähti liikkeelle.

Peluuttamista ei ihan hirveästi voi jatkoerissä muuttaa, koska niitä voidaan joutua pelaamaan pitkään ja jaksaminen on koetuksella jo lähtökohtaisesti, kun 60 minuuttia on pelattuna. Jos tuossa vaiheessa lähdetään tiivistämään peluutusta, niin siinä vaarannetaan paitsi kyseinen ottelu, niin myös tulevat ottelut. Olen toki samaa mieltä siinä suhteessa, että Yogin peliajan ei kuulu jatkoilla olla ainakaan yhtään normaalia korkeampi, mutta en ole myöskään havainnut, että näin olisi ollut. Myös siitä olen samaa mieltä, että en peluuttaisi Kuukkaa Yogin kanssa kovin mielellään, vaikka usein ovatkin ihan pätevä pari puolustuspäässä.

Viidellä kuutta vastaan ei ole edes mahdollista pelata varsinaista miesvartiointia, eikä JYP niin myöskään tee. Toki normaalia alivoimaa aktiivisemmin voidaan pysytellä miesten perässä, mutta jokaiselta pelaajalta se ei ole välttämätöntä, eikä edes suotavaa.
 
Suosikkijoukkue
Nykäskylän ylpeys, Bunch of jerks
Mulle on tossa miesvartioinnissa pistäny monesti silmään sellanen seikka, että vastustajakin sen tietää ja luottaa, että JYP näin pelaa. Siinä oliskin paikka iskeä. Pitkän hyökkäyksen saatuaan vastustaja lähtee laitoja ja sinistä myöten kuskaamaan kiekkoa ja tekee jättöjä kiertävälle kaverille. Tässä kohtaa monesti hukkuu ukkoja ja tehään vaihtoja ketä puolustetaan. Mutta miksi ei koskaan vedetä toisella äijällä sitä kuskaavaa vastapalloon, tai ainakin pikku pusulla irti kiekosta. Eilenkin oli monta maukasta paikkaa täräyttää. En ole mikään PAPP tietäjä, joten joku seikka multa tässä varmaan jää näkemättä ja ymmärtämättä.
 
Suosikkijoukkue
JYP, Suomen maajoukkueet
Puhuit kyllä alunperin kolmannen erän lopusta ja peliajan lopusta - et todellakaan jatkoerien peluuttamisesta yleisesti. Käänsit nyt vain pointtiasi sinne jostain syystä, jota en kykene ymmärtämään. Olen itse päivänselvästi puhunut vain kolmannen erän lopuista ja peliajan lopuista jatkuvasti, jonka olet aivan takuulla huomannut. Puhuit näistä myös alunperin itse, mutta lähdit näemmä ihan eri linjalle jostain tuntemattomasta syystä.

En nyt ymmärrä enää yhtään, että miksi yrität vedota siihen, että minä en ymmärrä pointtiasi, kun olet itse lähtenyt kesken kaiken puhumaan jostain ihan muusta, kuin mistä tämä keskustelu lähti liikkeelle.

Peluuttamista ei ihan hirveästi voi jatkoerissä muuttaa, koska niitä voidaan joutua pelaamaan pitkään ja jaksaminen on koetuksella jo lähtökohtaisesti, kun 60 minuuttia on pelattuna. Jos tuossa vaiheessa lähdetään tiivistämään peluutusta, niin siinä vaarannetaan paitsi kyseinen ottelu, niin myös tulevat ottelut. Olen toki samaa mieltä siinä suhteessa, että Yogin peliajan ei kuulu jatkoilla olla ainakaan yhtään normaalia korkeampi, mutta en ole myöskään havainnut, että näin olisi ollut. Myös siitä olen samaa mieltä, että en peluuttaisi Kuukkaa Yogin kanssa kovin mielellään, vaikka usein ovatkin ihan pätevä pari puolustuspäässä.

Viidellä kuutta vastaan ei ole edes mahdollista pelata varsinaista miesvartiointia, eikä JYP niin myöskään tee. Toki normaalia alivoimaa aktiivisemmin voidaan pysytellä miesten perässä, mutta jokaiselta pelaajalta se ei ole välttämätöntä, eikä edes suotavaa.
Sinä se jaksat vängätä selvästä asiasta, mun pointti on alusta asti ollut se, että Yogin jalka ei riitä pelin edetessä loppupuolelle ja jatkoeriin, jonka toin kyllä selvästi esiin, jalkanopeus ei varmasti parane jatkoerissä, minkä irroitit asiayhteydestä, ja jos et tätä ymmärrä, niin en voi sille mitään.
Mitä tulee mielipiteesi jatkoeristä, niin siinä olen eri kannalla, Yogin peliaikaa pitää vähentää, syistä jotka olen jo kertonut. Peliaika ei tavitse olla nollissa, vaan rytmittää vaihtoja tilanteen mukaan, tämä ei rasita pelaavaa kuusikkoa liikaa, vaan antaa Yogille lisää virtaa hajavaihtoihin. Ymmärsitkö nyt pointtini?
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Sinä se jaksat vängätä selvästä asiasta, mun pointti on alusta asti ollut se, että Yogin jalka ei riitä pelin edetessä loppupuolelle ja jatkoeriin, jonka toin kyllä selvästi esiin, jalkanopeus ei varmasti parane jatkoerissä, minkä irroitit asiayhteydestä, ja jos et tätä ymmärrä, niin en voi sille mitään.
Mitä tulee mielipiteesi jatkoeristä, niin siinä olen eri kannalla, Yogin peliaikaa pitää vähentää, syistä jotka olen jo kertonut. Peliaika ei tavitse olla nollissa, vaan rytmittää vaihtoja tilanteen mukaan, tämä ei rasita pelaavaa kuusikkoa liikaa, vaan antaa Yogille lisää virtaa hajavaihtoihin. Ymmärsitkö nyt pointtini?
Jatkoeristä olen ollut samaa mieltä ihan koko ajan, en ymmärrä miksi sitä täytyy väkisin jankuttaa viestista toiseen. Jos joku tässä on vängännyt, niin se olet sinä. Olet muuttanut pointtiasi viestistä toiseen, sekä ollut helvetin epäselvä sen suhteen mitä yrität sanoa. Ja kun asiallisesti vastaan viestiisi, niin yhtäkkiä minä olen se joka ei ymmärrä mitään ja joka vänkää selvästä asiasta vastaan. Helvetin ärsyttävää.

En todellakaan ole irroittanut mitään tekstejäsi asianyhteydestä, tämänkin päätit nyt sitten keksiä, kun näemmä tarvitse lisää tapoja lynkata muita keskustelijoita maanrakoon. Väkisin, niin helvetin väkisin. Lähdit sitten jankkaamaan siitä, että minä en vain ymmärrä mitä sanot, vaikka missään kohtaa tällaista ei ole esiintynyt. Olen tehnyt hyvin selväksi sen mistä itse puhun ja ymmärtänyt pointtisi jokaisessa vaiheessa. Harmi vain, että se pointti muuttuu matkalla, jotta varmasti voit kokea jonkinlaista ylemmyyden tunnetta siitä, että sinun hienoja pointtejasi ei muka ymmärretä.

Miksi asiallinen keskustelu piti muuttaa tuollaiseksi vänkäämiseksi ja lähteä puhumaan asioista, joista en ollut sanonut sanaakaan? Jos ei jumalauta ole mitään keskustelutapoja, niin voisit ehkä jättää kirjoittamatta. Mitään kunnioitusta kanssakirjoittajia kohtaan sinulla ei näköjään ole.

Tämäkin keskustelu oli alunperin ihan asiallista, kunnes päätit, että lähdetäänpä helvettiin siltä asialinjalta. Noh, saamasi pitää.

Pahoitteluni muille kanssakirjoittajille tästä viestistä. Joskus se raja vain läikkyy yli, kun lähdetään pois asialinjalta täysin tarpeettomasti.
 
Viimeksi muokattu:

Aito Taisto

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ehkä olisi hyvä katsella niitä pelejä. JYP ei pelaa kolmannen erän lopuilla miesvartiointia. Toiseksi jatkoeriä voi olla vaikka kuinka paljon, joten sekin selittää pakkien tasaisen peluutuksen - ja muidenkin.
Toisekseen Yogin jatkoerän jäähy ei johtunut jalan puutteesta, vaan vahingosta.
Kuukka, yogi ja Kalteva ovat parhaat puolustavat puolustajat, mihin myös Vainio (ja Jokinen) kykenee hyvin.Muut ovat tähän rooliin arpoja.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Vilkaise Nelfor peiliin.
No nyt tuli sisällöntäyteinen ja tärkeä viesti. Oletko tyytyväinen? Sinulla on ilmeisesti jotain minua vastaan, vaikka en ole koskaan mitään muuta sinulta pyytänyt, kuin mahdollisuutta keskustella asioista. Tapaat vain mennä välitömästi henkilökohtaisuuksiin keskustelun sijaan, etkä sen jälkeen vastaa enää mitään. Näin taitaa käydä nytkin, mikäli et onnistu yllättämään allekirjoittanutta.

Mutta joo, edelleen pahoittelen sitä, että minulla joskus menee tunteisiin. En kestä hyvin sitä, että poiketaan aiheesta ja mennään henkilökohtaisuuksiin, vaikka se tehtäisiinkin melko kevyesti. Sama koskee sitä, että sanomisiani vääristellään tai keksitään muita keinoja lipsua asiakeskustelun ulkopuolelle.

Palatakseni aiheeseen. Yogi on pelannut poffeissa todella hyvin, vaikka etenkin runkosarjan alussa vaikutti siltä, että onkohan mies enää kykeneväinen liigakiekkoilun vaatimalle tasolle. Kuuluu ehdottomasti kokoonpanoon ja hänelle on käyttöä lähes missä tahansa tiukkaa puolustamista vaativassa tilanteessa. Yogilla ei tunnetusti jalka ole ihan nopein, mutta paikkaa sitä hyvin sijoittumalla oikein ja pelaamalla tilanteet rauhassa omaa ulottuvuuttaan hyväksi käyttäen.

Jatkoerän jäähy oli Yogilta ihan puhdas vahinko. Hän ei ollut tilanteessa jäljessä tai yrittänyt pelata mailalla siten, että vaarana olisi kampitusjäähy. Maila vain eksyi jalkojen väliin tahattomasti ja siitä seurauksena oli jäähy.

Mutta täytyy tässä samaan syssyyn vielä kerran nostaa esille herra Kuukka. Joskus Kuukka on runkosarjassa vaikuttanut todella epävarmalta ja kaikiaan sellaiselta pelaajalta, että jännittää joka kerta kun hän koskee kiekkoon. Nyt tilanne on päinvastoin. Kuukka on itse varmuus ja tekee jatkuvasti oikeita asioita. Kevään mies, ei siitä mihinkään pääse.
 
Suosikkijoukkue
JYP, Suomen maajoukkueet
Ilmeisesti en nyt pääse millään @Nelfor in kanssa samalle levelille, mutta sun mielestä Yogi suoriutuu hyvin otteluiden lopulla - ja jatkoajalla hyvin ja mun mielestä se on riski puolustuksellisesti. Tulevat pelit näyttää missä mennään, ja olen mielelläni väärässä tässä asiassa, toivon että myönnät mikäli asia ei mene niin, ja josYogi ei jaksa vääntää paineen alla ja pysyä jalalla mukana otteluiden lopussa.Toivon myös sinulta hiukan kärsivällisyyttä, en kyllä ole ketään mielestäni täällä lynkannyt ja aika herkillä olet, jos nyt olet vetänyt tästä herneen nenään.
Peace man
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ilmeisesti en nyt pääse millään @Nelfor in kanssa samalle levelille, mutta sun mielestä Yogi suoriutuu hyvin otteluiden lopulla - ja jatkoajalla hyvin ja mun mielestä se on riski puolustuksellisesti. Tulevat pelit näyttää missä mennään, ja olen mielelläni väärässä tässä asiassa, toivon että myönnät mikäli asia ei mene niin, ja josYogi ei jaksa vääntää paineen alla ja pysyä jalalla mukana otteluiden lopussa.Toivon myös sinulta hiukan kärsivällisyyttä, en kyllä ole ketään mielestäni täällä lynkannyt ja aika herkillä olet, jos nyt olet vetänyt tästä herneen nenään.
Peace man
Jos et millään nyt ymmärrä missä menit vikaan ja helvetisti menitkin, niin meidän keskustelut taitaa olla ohi. Pysyvästi.

En jaksa edes yrittää jatkaa keskustelua asiasta, koska pelkään sen etenevän ihan yhtä paskasti kuin aiemminkin.

On ihan ok, että me ollaan aiheesta eri mieltä, mutta ei ole ok keskustella sillä tavoin, mitä olet tässä harrastanut. Sun täytyy nyt ihan hartaudella käydä läpi tätä keskustelua, jos et vieläkään ymmärrä mihin hermoni menetin. Herkästi? Ehkä, mutta aiheesta.
 
Suosikkijoukkue
JYP, Suomen maajoukkueet
Jos et millään nyt ymmärrä missä menit vikaan ja helvetisti menitkin, niin meidän keskustelut taitaa olla ohi. Pysyvästi.

En jaksa edes yrittää jatkaa keskustelua asiasta, koska pelkään sen etenevän ihan yhtä paskasti kuin aiemminkin.

On ihan ok, että me ollaan aiheesta eri mieltä, mutta ei ole ok keskustella sillä tavoin, mitä olet tässä harrastanut. Sun täytyy nyt ihan hartaudella käydä läpi tätä keskustelua, jos et vieläkään ymmärrä mihin hermoni menetin. Herkästi? Ehkä, mutta aiheesta.
En nyt osta ajatustasi ainoastaan kolmansien erien lopun keskustelusta, kun toin esiin jatkoerien riskin, olit siitä ainakin osittain samaa mieltä. Ehdotin sulle että katsotaan rauhassa seuraavat pelit, ja katsotaan onko se peluuttaminen oikea ratkaisu JYPin kannalta, mutta siihen en saanut vastausta.

Mua ärsyttää sun tapa haukkua muita lynkkaajiksi ja epäasiallisiksi keskustelijoiksi, kerro onko se fiksu tapa edistää keskustelua millään tasolla?
Mun osalta tämä oli tässä,
 

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Muutenkin eilen kärsi aika paljon pakkiosasto pienistä vammoista ja osumista. Eiköhän ottelun loppuhetkillä ja jatkoajalla pelannut ne jotka siihen tilanteeseen järkevintä.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mua ärsyttää sun tapa haukkua muita lynkkaajiksi ja epäasiallisiksi keskustelijoiksi, kerro onko se fiksu tapa edistää keskustelua millään tasolla?
Mun osalta tämä oli tässä,
Niin, sen edestään löytää minkä taakseen jättää. En ole näin rasittavaa keskustelua käynyt jatkoajassa pitkään aikaan. Tapasi keskustella meni aivan suoraan hermoon, kun kesken kaiken aloit puhumaan eri asiasta, kuin mistä alunperin oli puhe. Etkä edes kykene sitä myöntämään. Ei siinä sinällään olisi muutenkaan vikaa, jos et tällä keinoin lähtisi syyttämään minua siitä, että en ymmärrä mistä puhut ja vänkään muka väkisin vastaan, sekä tietenkin myös irroitan tekstejäsi asianyhteydestä, jota ei ole tapahtunut.

Tiedän menettäväni hermot joskus herkästi, mutta se miten tässä keskustelussa toimit oli vain ihan järjettömän ärsyttävää. Pisteenä iin päälle et näe missä meni vikaan tai et ainakaan suostu sitä myöntämään. Mutta mahdollisuuteni annoin, joten nyt on aika siirtyä estolistan puolelle. Katsellaan joskus syksyllä taas, josko kykenisit palaamaan sille hyvälle tasolle, millä olet aiemmin ollut.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös