Juu ei tässä tarvitse yhden pelin jälkeen kirveksiä kaivoon vielä nakata. Kun käytännössä kaikki pelaajat ovat pelikuntoisia, pääsi Vemmu ensimmäiseen peliin kerrankin kasaamaan sen unelmakokoonpanonsa. Ja luulen, että aika moni (including minä) arvasi tuon ensimmäisen pelin ketjut ja pakkiparit jo ennakkoon. Maalivahtipeluutusta lukuunottamatta vaikea siis nähdä, että mitään muutoksia tulisi. Hyökkäyksen osalta Stråkan, Saaren tai J. Nättisen mukaantulo ei vahvistaisi peliä (tosin Stråkan otteista olen tykännyt), mutta puolustuksen kolmikosta Honka, Jokinen, Lindroos, ottaisin mielelläni vaikka kaikki mukaan peliin. Taitaa vaan vaatia loukkaantumisia, kun Mäenpää on kuulemma se meidän ykköspyssy, Kuukasta on tehty puolustuspelin selkäranka, Yonkmania tarvitaan ettei nämä Mikkemakkeååsteeniit ala hölmöilemään, Newton seikkailee välillä missä sattuu (kuten HIFKin 1-0 maalissa), mutta ei noilla tehoilla olevaa pelaajaa popparille pistetä, Kaltio on Kaltio, ja Vainio & Ikonen ovat hyvillä otteillaan perusvalintoja kokoonpanossa. Toivottavasti Vemmu kuitenkin, ainakin puolustuksen osalta, päättää kokeilla kierrätystä.