Kuinka alas voikaan vajota? Alas.
Oho. Itsemoderointia. Älä perkele?! On näemmä Lahdessa opittu sivistyssana nimeltänsä downsyndrooma. Onnittelut. Mitä tulee näihin tautiluokituksiiin, niin minulla on tällä hetkellä vain syöpä. Vittuiletko vielä siitäkin minulle?
Mitä tulee kommenttien tasoon, niin minua ottaa päähän kommenttien taso kuten yllä olevaa Zorbaa. Nämä teidän leirin Bobbyt analyyseineen, että KalPa ei voita peliäkään aiheuttavat jostain syystä saman tason tai lähinnä tasottomien viestien vastareaktion.
Saitko? En sitten tarkoita tuolla saamisella sitten mitään pikaorkkua, ettei tule tästäkin väärinkäsitysten riemujuhlaa...
Teitä ottaa yhden "meidän leirin" kirjoittajan mielipide siitä, että Kalpa ei voita Lahdessa peliäkään, niin paljon päähän, että teitä on muutama kirjoittaja jankaamassa samaa "aha sarja on jo 0-4 no sittenhän ei tarvitse edes pelata" -marttyyrikitinää ketjun jokaisella sivulla. Bobbyja tosiaan ei ole kuin yksi, joten se tulisi kirjoittaa yksikössä, ei monikossa. Nimimerkki
@Uramawa nyt on vielä tapaus erikseen, mutta tuota "sarja ohi" -länkytystä kun ovat harrastaneet myös muutoin ihan ymmärrettävän tekstin tuottamiseen kykenevät kirjoittajat.
Jos joku kertoo, että "mielestäni Pelicans voittaa sarjan koska X ja Y" tai "Kalpa ei voi peliäkään Lahdessa koska Y ja Z", niin olisiko siihen vähän fiksumpaa ja rakentavampaa vastata esimerkiksi omilla näkemyksillään siitä, miksi näin ei ole, jos kerran on eri mieltä. Suurin osa näin on toki tehnytkin, mutta aivan liian paljon joutuu lukemaan myös tuota marttyyriksi heittäytymistä ja ala-astetason "sarkasmia".
Tokihan sitä saa vastata miten lystää, mutta tällä jälkimmäisellä tavalla vastatessa ei kannata sitten ihmetellä, jos saa osakseen vittuilua tai vaikka downiksi haukkumista, se kun on aika lailla samalla kypsyyden tasolla.
Mutta sitten asiaan. Pelicansilla on kauden avauksen jälkeen (vai oliko silloinkaan) ensimmäistä kertaa joukkue ehjänä koossa. Järjettömään loukkaantumismäärään nähden joukkue taisteli aivan käsittämättömän hienosti itsensä kuudenneksi.
Kalpa on pelannut upean kauden, mutta nähdäkseni Pelicans on porukan kuntouduttua pelikuntoon ennakkosuosikki kaikilla mittareilla. Kalpan on ylitettävä itseään mikäli aikoo Lintuparven kesälomille lennättää.
Alkaisi jo, kevät on hienoa aikaa!!!
Itse näen Pelicansin suurimpana uhkana ja mahdollisena heikkoutena juurikin sen, miten vähän koko kokoonpano on päässyt pelaamaan yhdessä kauden aikana. Jos koko joukkue olisi ollut suurimman osan kaudesta ehjänä ja peli olisi päässyt hitsaantumaan kuosiin, olisin samaa mieltä ja pitäisin Pelicansia hienoisena ennakkosuosikkina osittain juuri pelaajamateriaalin ansiosta. Nyt eniten huolestuttaa se, miten hyvin tuo materiaali saadaan pelaamaan yhteen ja ketjukoostumukset toimimaan, kun runkosarja on ollut niin hajanainen rosterin osalta.