No ei taida osua kasseihin joo, mutta tuon olisi voinut välttää. Tilanne näyttää tulevan vahingossa eteen ja Savinainen käyttää tilaisuuden hyväkseen. Lopussa näkee tahallisen voimankäytön.
Lopetas nyt jo, eteenpäin.
No ei taida osua kasseihin joo, mutta tuon olisi voinut välttää. Tilanne näyttää tulevan vahingossa eteen ja Savinainen käyttää tilaisuuden hyväkseen. Lopussa näkee tahallisen voimankäytön.
Ihan oikein.
Taitaa olla vähän enemmän muualta kuulunut tuota Huml pelikieltoon läppää kuin Tampereelta.
Asiantuntijoita on joka lähtöön. Toivottavasti näitä vallineita ei enää kommentoimassa nähdä.
Tapahtui Ahon rangaistuksen jälkitilanteessa muistaakseni. Minulla ei ole ruutu+-palvelua, joten en pysty tuota tarjoamaan. Ehkä joku voi. Savinaisen keihästämistä ei näkynyt itse tilanteessa eikä jälkikäteen.En huomannut Kukkosen suorittamaa keihästämistä. Toki, jos se ottelun loppuhetkillä tapahtui, niin silloin on hyvin voinut jäädä minulta näkemättä. Sen verran tein jo lähtöä saunaan. Savinaisen keihästämisen olen nähnyt jälkikäteen. Jos sinulla on laittaa materiaalia tuosta Kukkosen tempauksesta, niin olisin kiitollinen.
Jännää, että kärppäfanien mielestä Lörö-Lasse oli maailman coolein jätkä, kun ei lähtenyt Moision turhakkeen kanssa tappeluun, mutta nyt Savinainen oli ämmä, kun ei lähtenyt jonkun kärppäturhakkeen kanssa tappeluun.
Oiskohan Kukkosen pelit tällä tasolla pikku hiljaa pelattu? Taisi olla kentän huonoin pelaaja eilen-
Tapahtui Ahon rangaistuksen jälkitilanteessa muistaakseni. Minulla ei ole ruutu+-palvelua, joten en pysty tuota tarjoamaan. Ehkä joku voi. Savinaisen keihästämistä ei näkynyt itse tilanteessa eikä jälkikäteen.
Ok. Sitten siinä ei keihästystä ollut.Ei ainakaan siinä heti jäähyn jälkeen ole mitään Kukkosen keihästystä. Vähän napauttaa Järvistä suojille.
Tää Noitarumpu on kyllä erikoinen epeli. Näitä me täällä Suomen jääkiekon ykköspalstalla sitten katsellaan.
Eiköhän tämä viesti kerro kaiken oleellisen sinusta. Turha on vääntää vouhottavan fanipojan kanssa.
Näissä pudotuspeleissä ei keihästämisistä ole aiemminkaan pelikieltoa nähty tarpeelliseksi antaa.
Itsellä ei ole mitään Humlin toimintaa vastaan, mutta Liiga määräsi Pikkaraiselle 2 peliä puolet pienemmästä teosta, niin onhan nämä linjaukset surullista seurattavaa.
Kärppäfanit hei, älkää nyt vielä luovuttako! Tappara oli eilen todella hyvä ja ansaitsi vottonsa, mutta sarja on silti vasta 2-0. Jos muistellaan perjantaita niin Kärpillä oli kaikki saumat ottaa ensimmäinen kiinnitys, kiekkoa ei vaan saatu maaliin. Tiistaina sarja kavennetaan tilanteeseen 2-1 ja torstaina on taas sauma hakea ryöstö Hakametsästä. Ei tämä sen kummempaa ole.
Fanitytön!Eiköhän tämä viesti kerro kaiken oleellisen sinusta. Turha on vääntää vouhottavan fanipojan kanssa.
Olisi upeaa nähdä Tapparan 4.hopea, jos Kärpät kaataa.
Onhan näissä nyt ihan vissi ero. Toisessa pelaaja lähtee spontaanisti kostamaan heti samassa tilanteessa mielestään tapahtunutta vääryyttä joukkuekaverille, toisessa pelaaja ottaa ihan jossain irrallisessa vaihdossa ihan jonkun random-vastustajan suoraan aloituksesta.
Mun silmissä KukkoLasse on MIES, joka ei korkeaa laatuaan hukkaa tollasiin, koska on tärkein pakki. Saviläjä on saviläjä, eikä siitä edes dreijaamalla kaunista tule, sotkua vaan, kuten on nähty. Saviämmähän tekee kaiken mieluusti piilossa, kun teot ei päivänvaloa kestä. Ihan jo ton paskakasan takia en Tapparan mahdollisen jatkoonmenon jälkeen pysty symppaamaan kirvesrintoja, vaan olen aina vastapuolella. Olisi upeaa nähdä Tapparan 4.hopea, jos Kärpät kaataa.
Ei ainakaan siinä heti jäähyn jälkeen ole mitään Kukkosen keihästystä. Vähän napauttaa Järvistä suojille.
Tää Noitarumpu on kyllä erikoinen epeli. Näitä me täällä Suomen jääkiekon ykköspalstalla sitten katsellaan.
Haha!! Mahtavaa. Sen verran olen axen juttuja täällä nähnyt, että tiedän, ettet ole hänen ihon alla. Etkä sinne pääse. Etkä minkään muunkaan alle, paitsi riman.Niin..sunlaisiahan pitäisi palstat olla täynnä. Kiva päästä ihon alle.Tai no...ei nii väliksi sittenkään.
En ymmärrä, miksi sinä koet sen "upeaksi" nähdä Tapparalla neljäs hopea, jos se kuitenkin osoittaa olevansa tällä kaudella parempi joukkue kuin esimerkiksi Kärpät. Itse yritän aina keskittyä omaan tekemiseen ja omaan joukkueeseen ja sen fanitukseen, en jaksa edes Ilvekselle toivoa sijaa 14. joka kausi vaan sen takia, että heikolla hetkellä se jotenkin parantaisi omaa näennäistä itsetuntoa, kun voisi jotain toista vielä piikitellä.
Spontaanisti? Suoraan vaihtopenkiltä. Muita eroavaisuuksia tosiaan on se, että Pikkaraisella pysyy hanskat kädessä ja yhtään lyöntiä ei suorita.
Muuten voisinkin suosia Tapparaa. kuten ennen näitä pelejämme olen kirjoittanut, mutta Saviläjä on liikaa. Sori!En ny riemusta silti hyppelisi, jos hopeaa teille tulisi, mutta pienempi paha kuin Saviläjä kultakillutin kaulassa. Ei vaan kestä.