Missä sanoin kateellinen? Älä yritä livistää katkerasta luolastasi. Käytöksesi on silmiinpistävän katkeraa mutten sen takia ala pelsuja dissaamaan, se olisi ala-aste käytöstä.
Äläkä enää viitsi repiä minua tähän ketjuun pistämällä sanoja suuhuni kun lupasin olla kirjoittamatta ketjuun. Jos haluat jatkaa niin yv:llä kiitos.
Ironia on vahvana läsnä viimeisessä kappaleessasi, kun yrität leimata minut väkisin katkeraksi, vaikka en näe mitään syytä, miksi olisin Lukolle katkera. Vai olenko katkera kaikille jatkajille, kun oma joukkue ei siihen kyennyt? Sinun logiika(ttomuude)llasi varmaan joo.
Joukkueena Lukko oli alunperin minulle yksi neljästä jatkajasta, sitten jouduin katselemaan sinun ja muidenkin lukkofanien ininää siitä, kun kaikki eivät rakasta samoja asioita kuin te. Palasi mieleen hiekkalaatikkoajat nuoruudesta.
En väittänyt sinun puhuneen kateellisuudesta mitään, älä taas yritä laittaa sanoja turhaan suuhuni, kun omat argumenttisi loppuvat. Katkeruus- ja kateellisuusperusteluiden käsi kädessä kulkeminen on vain yleinen fakta, joka perustuu molempien perusteluiden mitättömälle logiikalle, argumentointiin kykenemättömyydelle, olkiukkoisuudelle ja esittäjän hyvin alhaiselle älykkyysosamäärälle. Vrt. Natsi-kortti. Käytännössä vain hyvää hyvyyttäni tarjosin sinulle toisenkin argumentin, sinulla oli ennen hyväntahtoisuuttani vain se katkeruus.
Molemmat termit liikkuvat myös ihan terminologiassa hyvin limittäin keskenään, katkeruudessa on ehkä enempi henkilökohtaista kosketuspintaa asiaan, joka muuttaa lopulta kateellisuuden katkeruudeksi. Tämän innoittamana kysynkin sinulta, että missä on minun henkilökohtainen katkeruuskosketuspintani Lukon jatkamiseen, kun Lukon jatkamisella ei kai ole mitään sen suorempaa yhteyttä Pelicansin jatkamattomuuteen kuin muillakaan seuroilla?
Katsotaan myös, osaatko vastata yksityisviestillä, kun olet jo kahdesti luvannut viestiesi olleen viimeisiä tähän ketjuun. Tässä mitataan kykysi pitää lupauksesi, kuten miehillä on tapana. Toivottavasti tämä ketju omistetaan jälleen sille asialle, jota sen otsikon mukaisesti pitäisikin olla.
Tuota....saako tänne ketjuun kirjoittaa ilman että leimataan katkeraksi?
Saa, kunhan et vahingossakaan mainitse Lukkoa. Sitä ei saa mainita. Se on paras ja ihanin lätkäseura koko maailmassa. Sinun on pakko sitä rakastaa.