Playoffs 2015 – Bandwagon™

  • 51 889
  • 233

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Nyt jumalauta, Lukon menestystä ei kuulu toivoa nyt eikä milloinkaan.

Äläs nyt, kyllähän raumalaisetkin ovat sankoin joukoin saapuneet Poriin niin 2006 kuin varmaan myös 2013, ihmettelemään finaalikiekkoa.

Minun mielestäni ei olisi yhtään hullumpaa, mikäli Lukko veisi mestaruuden, itse tosin veikkaan, että Tapparan päätökseen tuleva projekti kerää lopulta kruunun.
 

Glory Hunter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Club de hockey Canadien
Ilveksen puolesta liputan. En millään usko että tupsukorvat voisivat edetä puolivälieriä pidemmälle mutta ainahan sitä saa haaveilla.

Eipä Tapparankaan mestaruus haittaisi. Kunhan Kärpät ei voita taas.

Jotenkin on helppo tykätä joistain seuroista kun ei Liigassa ole ikinä yhtä selvää suosikkijengiä ollut.
 

Up089

Jäsen
Suosikkijoukkue
FLA, JYP, KeuPa HT
Itse toivon Bluesille pitkää kevättä. Tosin JYP on vastassa ensimmäisellä kierroksella, mutta jos sattuu JYPin pudottamaan niin toivottavasti menee päätyyn asti. Toisena Bluesin jälkeen tulee sitten SaiPa. Pitkään kuului SaiPa omiin inhokki joukkueisiin, mutta nyt kolmen vuoden aikana noussut enemmän ja enemmän omissa bandwagon papereissa ylöspäin.
 

Fernando

Jäsen
Suosikkijoukkue
los serranos
Äläs nyt, kyllähän raumalaisetkin ovat sankoin joukoin saapuneet Poriin niin 2006 kuin varmaan myös 2013, ihmettelemään finaalikiekkoa.

Minun mielestäni ei olisi yhtään hullumpaa, mikäli Lukko veisi mestaruuden, itse tosin veikkaan, että Tapparan päätökseen tuleva projekti kerää lopulta kruunun.
Jos joku ei omasta mestaruudesta vaikenisi, niin se on raumalainen, se on ei lugun mestaruudelle.
 

Goljat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, PattU
Itse pysyn toivottavasti pitkään Kärppien vaunussa ja jos se jää asemalle, niin hyppään Liigan vaunuun ja nautin tasokkaasta lätkästä. Vaikka kuinka koitin miettiä, ei seuraavaa suosikkia löydy, eikä toisaalta inhokkiakaan. Asetan itseni tällaisen toiminnan yläpuolelle ja suon mestaruuden sille, joka sen finaalit voittamalla ansaitsee.
 
Suosikkijoukkue
Pelicans
Vaikka kuinka gloryhunteriksi huudeltaisi niin Kärppien kyydissä mennään. Divariajan viha/rakkaussuhde velvoittaa eikä työpaikalla tehty vedonlyöntikään vähennä kannatusta:)
 

LP#32

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Aina olen sympannut SaiPaa, kuten tänäkin keväänä. Tosin mestaruus pikkubroidille tekisi valtavan hyvää, eli tsemit myös Espooseen. Eritoten soisin kannun IFK-soturi Hirschovitsille!
 

Hannutic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
1. Ässät. Pienisuuri seura, jossa tehdään paljon asioita oikein. Lisäksi löin vuoden vaihteessa isolla ylikertoimella vetoa Ässien menestymisen puolesta.
2. JYP. Vaikka mestaruuksia on tullut, niin toivon Bluesin vastustajan menevän jatkoon. Vakuuttavasti dominoivat Bluesia viimeisessä runkosarjan pelissä, eli siinä mielessä mestaruus olisi ansaittu.
3. KalPa. Savolaisille ei voi olla vihainen. Blues pudotti aikoinaan KalPan julmasti, mestaruus kuittaisi tämän.
4. Ilves. Menestys tekisi hyvää koko suomalaiselle jääkiekolle. Herää Tampere! Lisäksi olen lyönyt isolla ylikertoimella veota Ilveksen menestymisen puolesta.
5. SaiPa. SaiPalla on ihan hyvä jengi jolla on mielestäni jonkinnnäköinen mahdollisuus menestyä. Tavallaan samassa kastissa Bluesin kanssa.
6. Lukko. En yhtään tykkää teistä, mutta kyllä te mestaruuden ansaitsisitte.
7. HIFK. Varsinkin täällä Jatkoajassa HIFK-kannattajat ovat todella Blues-myönteisiä. Tykkään ja arvostan. Kuitenkin, olette Bluesin vastus nro 1, joten ei ole helppo toivoa teille menestystä.
8.Tappara. Hyvä joukkue tälläkin kaudella. Inhottava pelitapa vastustajalle ja seurattavana. Olen aina altavastaajien puolella, siksi Tappara on näin alhaalla listalla. Mestaruus olisi toisaalta ihan ansaittu juttu.
9.Kärpät. Olen aina altavastaajien puolella. Lisäksi olette jo voittaneet niin paljon ja pudottaneet Bluesin playoffseissa niin monta kertaa. Arvostan silti Kärppiä ja olen vähän kateellinen. Eikä se väärin olisi jos Kärpät mestaruuden veisi!
 

Bilbo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Oilers
Ilveksen jälkeen kannatan Espoon Bluesia, toki en tiedä kaatuuko seura jos joutuvat maksamaan mestaruusbonuksia. Bluesissa lämmittää IPAn kasvatit Kantola, Korhonen ja Kuukka, sekä nuoret Rantakari ja Laurikainen.
 

Silkkiuikku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lentävä Kalakukko
Aah miten rauhallista - ja hiljaista. Katsokaa nyt tuota SaiBun varkkua. Siellä on sikin sokin jalkaa ja kättä. Yksi näkyy roikkuvan hampaillaa peräkoukussa. Järkyttävä meteli, paskan haju ja kauhean kuuma! Hirveä riita siitä, mitä kanavaa kuunnellaan. Migreenihän siitä tulisi.

Meidän vagonissa on rauhallista ja mukavaa. Kuunnellaan Rondo äfämmältä Chopinin etydejä. Ilmastointi säätää lämpötilan sopivaksi.

Kato nyt niillä katkesi taka-akseli ja siihen loppui matka. Kävelköön kotiin. Meillä sentään varkku kestää perille saakka.
 

Face

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Kun Ilveksen pelit päättyvät, hyppään Tapparan vankkureihin. Jos edelleen täytyy vaihtaa kyytiä niin, mikäli mahdollista, mennään järjestyksessä Nemon Lukko, Blues ja Saipa
 

Warrington

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
IFK:n tippumisen jälkeen hyppään JYP:in vaunuihin. Kovaa työtä tekevät sympaattiset Jyväskyläläiset. Toivottavasti mestaruus ei päädy Tapparalle tai Kärpille, JYP, Lukko tai Blues voisi viedä tällä kaudella.
 

Raymond Pearl

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Jos Ilves jonkun ihmeen vuoksi ei jatkaisi päätyyn asti, hypätään Bluesin vankkureihin entisten Ilves-pelurien Korhosen, Kantolan ja Kuukan vuoksi sekä muutenkin seuran tehdessä kovaa jälkeä jäällä heikosta taloustilanteesta huolimatta. Tapparankaan menestys ei haittaisi, koska senkin riveissä on paljon entisiä Ilveksiä kuten Palola ja Metsola avainrooleissa.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Jos JYP tipahtaa, niin Saimaan Sputnikeille sympatiat livahtaa.
 

Kilvenkantaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
3. KalPa. Savolaisille ei voi olla vihainen. Blues pudotti aikoinaan KalPan julmasti, mestaruus kuittaisi tämän.

Kiitti vaan sympatioista, mutta mikään voitto maailmassa ei ikinä kuittaa sitä kevättä. Joka kerta menee kylmät väreet kun muistaa sen ottelusarjan.

Hassua kyllä, olen salaa jo monta vuotta toivonut että Blues ottaisi sen mestaruuden.
 
Suosikkijoukkue
JYP, Suomen maajoukkueet
Mikäli paikallinen palloseura putoaa Ahon johtamille sinipaitaiselle joukkueelle, niin tulosta pitää sitten kunnioittaa, ja vaihtaa mestaruusjunan kannattaminen Espoon suuntaan. Myös koska Aho. Pohjoiseen en toivo muuta kuin lyhyttä kevättä, Tapparalle pitkää kevättä en myöskään toivo, vaikka siellä Jäähovissa onkin helvetin mukava ja asiantunteva henkilökunta!
 
Suosikkijoukkue
JYP, GKS TYCHY, Puolalainen lätkä, Boston Bruins
Jos JYP tipahtaa niin sitten symppaus-lista olisi seuraava:

1.Ilves
.
.
.
.

2.Lukko
3.Saipa
4.Blues
5.Tappara
6.Ässät
7.Kalpa
.
.

8.Hifk
9.Kärpät
 

Bronco

Jäsen
1. wagonin valintaperuste: seura (HIFK)
Ilveksen jälkeen se perinteikkäin vaihtoehto, jonka fanit osaavat suhtautua jääkiekkoon oikealla tavalla ja jonka pelit on yleensä viihdyttäviä. Kokonaan oma, arvostettava kiekkokulttuurinsa.

2. wagonin valintaperuste: pelaajat (Blues)
Jos seuran sijaan keskitytään pelaajiin joille toivoisi menestystä, valinta on Blues. Ilveksen entiset luottopelurit Korhosen Ville, Kantola ja Kuukka nyt erityisesti herättävät sympatiaa.

3. wagonin valintaperuste: odotus (Blues, SaiPa, KalPa)
Joukkueet, jotka eivät ole vielä mestaruutta voittaneet. Jonkinlaisessa vääristyneessä taikauskossani ajattelen niin, että jokaisen vuoro on joskus.
 

Mechalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Idän ihme, Honka
Mulla on tasan kaksi joukkuetta tällä kaudella joita seuraan:

1. Blues
- Espoossa syntynyt, Espoossa kasvanut. HIFK tai Jokerit ei tule kysymykseenkään.

2. SaiPa
- Sukujuuret Lappeenrannassa, mökki Taipalsaarella, Lappeenranta muutenkin mukava kesäkaupunki.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös