1. Ässät. Pienisuuri seura, jossa tehdään paljon asioita oikein. Lisäksi löin vuoden vaihteessa isolla ylikertoimella vetoa Ässien menestymisen puolesta.
2. JYP. Vaikka mestaruuksia on tullut, niin toivon Bluesin vastustajan menevän jatkoon. Vakuuttavasti dominoivat Bluesia viimeisessä runkosarjan pelissä, eli siinä mielessä mestaruus olisi ansaittu.
3. KalPa. Savolaisille ei voi olla vihainen. Blues pudotti aikoinaan KalPan julmasti, mestaruus kuittaisi tämän.
4. Ilves. Menestys tekisi hyvää koko suomalaiselle jääkiekolle. Herää Tampere! Lisäksi olen lyönyt isolla ylikertoimella veota Ilveksen menestymisen puolesta.
5. SaiPa. SaiPalla on ihan hyvä jengi jolla on mielestäni jonkinnnäköinen mahdollisuus menestyä. Tavallaan samassa kastissa Bluesin kanssa.
6. Lukko. En yhtään tykkää teistä, mutta kyllä te mestaruuden ansaitsisitte.
7. HIFK. Varsinkin täällä Jatkoajassa HIFK-kannattajat ovat todella Blues-myönteisiä. Tykkään ja arvostan. Kuitenkin, olette Bluesin vastus nro 1, joten ei ole helppo toivoa teille menestystä.
8.Tappara. Hyvä joukkue tälläkin kaudella. Inhottava pelitapa vastustajalle ja seurattavana. Olen aina altavastaajien puolella, siksi Tappara on näin alhaalla listalla. Mestaruus olisi toisaalta ihan ansaittu juttu.
9.Kärpät. Olen aina altavastaajien puolella. Lisäksi olette jo voittaneet niin paljon ja pudottaneet Bluesin playoffseissa niin monta kertaa. Arvostan silti Kärppiä ja olen vähän kateellinen. Eikä se väärin olisi jos Kärpät mestaruuden veisi!