Tuossahan se. :DDDDD 19.3.2016 TPS - Kärpät Aftergame show - YouTube
Mitä?! Ei toimittajilta lisäkysymyksiä, vaikka tarjolla oli aivan tyhjää maalia? :)
Tuon Pikkaraisen hyperventilaatiokohtauksen olis kyllä kruunannu se, jos Late olis muina miehinä tarjonnu paperipussia, ilmeenkään värähtämättä :D
Miten niin? Manninen on sentteri, Puljujärvi ja Junttila laitureita. Onkin sitten mielenkiintoinen kysymys että kenet sieltä tiputetaan pois, sillä kuten jo sanoitkin niin Saliolle on tilausta ja onhan tuo nelosketju Sailio-Humala-Keränen ihan loistava.Junttilan ja Puljujärven ollessa terveinä Manniselle ei ollut tilausta - Sailiolle kylläkin.
Tästä samaa mieltä. Näiden kahden pelin perusteella veikkaisin Aaltosen ja Mäenalasen tippuvan Junttilan ja Puljujärven tieltä. Ikonen myös mahdollisesti, joskis ärrän kätisyys antaa pienen edgen.Miten niin? Manninen on sentteri, Puljujärvi ja Junttila laitureita. Onkin sitten mielenkiintoinen kysymys että kenet sieltä tiputetaan pois, sillä kuten jo sanoitkin niin Saliolle on tilausta ja onhan tuo nelosketju Sailio-Humala-Keränen ihan loistava.
Rajaniemi on jatkanut runkosarjasta tuttua varmaa työskentelyään, ja antaa joka ilta mahdollisuuden voittoon. Pikkuisen on kuitenkin sellainen kutina, että huomenna se toinen Sami aloittaa maalilla.
Itse olen hieman skeptinen sille, että palaako Puljujärvi enää peleihin. Tämä on ihan mututuntuma. Emmekä tiedä tuosta Jumttilan tilanteestakaan mitään. Jotain kuitenkin kertoo se, että Kärpät hommasivat viime hetkillä rosteriinsa Mannisen ja Sailion. Eli ilmeisesti Kärpät on varautunut siihen, että he eivät enää pelaa tällä kaudella tai ainakaan toinen ei enää pelaa.
Edit:
Junttilan ja Puljujärven ollessa terveinä Manniselle ei ollut tilausta - Sailiolle kylläkin.
En löydä. Laten aikakaudella vaan on maalivahtien peluutus ollut suht erikoista ja uhkarohkeaa, eikä peluutus ole ainakaan minun tajuntaani aina mahtunut. Ilmeisen hyvin se on kuitenkin toiminut. Nyt on taas kaksi tasaista maalivahtia ja epäilen, että Aittokallio halutaan saada myöskin lämpimäksi tulevaisuutta ajatellen. Voin toki olla väärässä.Löydätkö yhtään järkiperäistä syytä sille, miksi AIttokallio aloittaisi huomenna maalilla? Minä en ainakaan.
En löydä. Laten aikakaudella vaan on maalivahtien peluutus ollut suht erikoista ja uhkarohkeaa, eikä peluutus ole ainakaan minun tajuntaani aina mahtunut. Ilmeisen hyvin se on kuitenkin toiminut. Nyt on taas kaksi tasaista maalivahtia ja epäilen, että Aittokallio halutaan saada myöskin lämpimäksi tulevaisuutta ajatellen. Voin toki olla väärässä.
Itse en lähtisi missän nimessä säätämää maalivahtikuviota tässä vaiheessa, kun näyttää siltä, että Rajaniemi kykenee pelaamaan hyvin ja antamaan joukkueelle mahdollisuuden voittaa näitä matseja. Aittokallio pääsee kehiin siinä vaiheessa, jos Rajaniemi epäonnistuu, mitä emme tietenkään toivo. Marjamäki on säätänyt viime vuosina veskaripeliä pleijareissa turhaankin, mutta niistä viisastuneena, sitä tuskin tapahtuu tänä keväänä.
... Nyt on taas kaksi tasaista maalivahtia ja epäilen, että Aittokallio halutaan saada myöskin lämpimäksi tulevaisuutta ajatellen. ....
Miksi korjata sellaista, mikä ei ole rikki? Kärppien nelonen pitäisi jäädyttää muotoon: Sailio-Humaloja-Keränen. Olen samaa mieltä siitä, että Aho ja Pyörälä ovat ne Keräsen lisäksi hyökkääjistä, joilla on aina paikka kokoonpanossa terveenä (suurinpiirtein) ollessaan. Loput hyökkääjistä ovat rotaatiossa. Marjamäki taisi sanoa jossain, että pudotuspeleissä rotaatio pyörii. Hyvä niin.Puljujärvihän ei ollut loukkaantuneena silloin kun Manninen hankittiin. Silloin olivat telakalla Junttila ja Mäenalanen. Mäenalanen taisi tulla takaisin siihen peliin, josta Puljujärvi oli nykyisen kolhunsa takia ensi kertaa pois. Erittäin hyviä hankintoja molemmat loppujen lopuksi eikä varmaan hankittu pelkästään noiden loukkaantumisten takia. Ihan kun Hirsokin olisi oikeastaan alkanut pelillisesti sukeltamaan vasta siinä vaiheessa pahemmin kuin Manninen hommattiin. Tämä nyt on pelkkää muistiharhaista mutuilua. Joka tapauksessa hyvä että hankittiin molemmat.
Jos sieltä ukkoa tulee askiin, niin viime pelistä ensimmäisenä antaa tilaa varmasti Suoranta. Sitten se voikin olla kuka vaan kolmikosta Aaltonen, Ikonen ja Mäenalanen, joka väistää. Tässä kun on nähnyt Pirnestä, Hirsoo ja Humlia nelosessa ja Suorantaa kolmosessa niin Latelta voi odottaa ihan mitä vaan. Ainoat laiturit jotka pelaa satavarmasti ovat Aho, Pyörälä ja Keränen.
Ja näin saataisiin varmasti myös Sonkajärven siitos-sonni lämpimäksi, kun alkutahdit on jo sille lyöty. Talonmiehen harjanvarsi saattaa ensi matsin pysyä vain oikeassa työkäytössä, mutta viimeistään siinä kohtaa, jos/kun sarja alkaa olla Kärpille paketissa, nähdään varmasti se miten redneck-viikset alkaa taas mennä oikosulkuun ja kattila kiehuu!
Ja näin saataisiin varmasti myös Sonkajärven siitos-sonni lämpimäksi, kun alkutahdit on jo sille lyöty. Talonmiehen harjanvarsi saattaa ensi matsin pysyä vain oikeassa työkäytössä, mutta viimeistään siinä kohtaa, jos/kun sarja alkaa olla Kärpille paketissa, nähdään varmasti se miten redneck-viikset alkaa taas mennä oikosulkuun ja kattila kiehuu! Tämä on tietysti vain viihteellinen sivuseikka ja oli maalissa kuka tahansa, niin veikkaan, että siihen se ei Kärpillä kaadu. Itse uskon, että Rajaniemi jatkaa. Mutta mistä näistä kuvioista koskaan tietää.
Onko tämä Rajun joku "uusi" lempinimi kun niin moni kirjoittaa sen tässä asussa? Vaiko kirotusvirhe paholainen? Pakko ottaa selvää..Rajamäki oli suorastaan erinomainen ja tästä on hyvä jatkaa.
Late sanoi myös jossakin Cityn haastattelussa, ettei Essi ole rotaatiomiehiä, vaan takana oli pientä vammaa. Pirnes on tärkeä sentteri kaikin puolin, erityisesti ylivoimalla ja muutenkin taso vakaata. Eikä ole ainakaan aiemmin taso ailahdellut otteluruuhkissa tai pudotuspelisarjoissa, tietenkin taas ollaan vuoden vanhempia. En usko, että Puljujärvi ja Junttila myöskään ovat näitä terveenä ollessaan. Molemmat pelaavat kyllä niin kovalla tasolla eikä Puljunkaan taso ole enää ailahdellut U20-kisojen jälkeen.Olen samaa mieltä siitä, että Aho ja Pyörälä ovat ne Keräsen lisäksi hyökkääjistä, joilla on aina paikka kokoonpanossa terveenä (suurinpiirtein) ollessaan. Loput hyökkääjistä ovat rotaatiossa.
Miksi korjata sellaista, mikä ei ole rikki? Kärppien nelonen pitäisi jäädyttää muotoon: Sailio-Humaloja-Keränen. Olen samaa mieltä siitä, että Aho ja Pyörälä ovat ne Keräsen lisäksi hyökkääjistä, joilla on aina paikka kokoonpanossa terveenä (suurinpiirtein) ollessaan. Loput hyökkääjistä ovat rotaatiossa. Marjamäki taisi sanoa jossain, että pudotuspeleissä rotaatio pyörii. Hyvä niin.
Nelosen peliminuutit ovat mitä ovat eli he kyllä jaksavat painaa joka pelin. Tuo Hirson kokeilu nelosen keskellä oli pannukakku.