Niin oletko tosissasi, että IFK:lla olisi yhtään mitään mahiksia tiputtaa Tappara? Ei tule tapahtumaan....Sitäpaitsi vaikeammaksi se menee HIFK kaataa välierissä, jos nyt Jokerit itsensä sinne klaaraa.
Niin oletko tosissasi, että IFK:lla olisi yhtään mitään mahiksia tiputtaa Tappara? Ei tule tapahtumaan....Sitäpaitsi vaikeammaksi se menee HIFK kaataa välierissä, jos nyt Jokerit itsensä sinne klaaraa.
Jos tota sontakasaa ei kykene voittamaan, mitä IFK juuri tällä hetkellä on, ei sitä sitten tarvitse haaveilla voitosta Ässiä, Tapparaa, Jypiä, HPK:ta tai käytännössä ketään muutakaan vastaan. Myös Kärpät ja Lukko pesevät IFK:n tällä hetkellä pelillisesti 6-0. On oikeastaan suorastaan skandaali, miten huonoa IFK:n pelaaminen on, eikä pelaajien "tsemppaaminen" muuta sitä tosiasiaa mihinkään. Suoraan sanottuna, jos Jokerit ei voita IFK:ta paikallissarjassa, niin se olisi yksi paskimmista playoff-suorituksista Jokereiden historiassa.
Niin oletko tosissasi, että IFK:lla olisi yhtään mitään mahiksia tiputtaa Tappara? Ei tule tapahtumaan.
Sanotaan nyt vaikka niin, että noista säälijoukkueista HIFKlla on parhaimmat mahdollisuudet tiputtaa Tappara. En mä nyt sitä kauhean todennäköisenä pidä, ihan jo sen takia että olen aika vuorenvarma että Tapparaa pelaa finaaleissa, mutta ehdottomasti HIFK voi Tapparan laittaa koville. Jos sen joku pystyy tekemään, niin Raimo Summanen.Niin oletko tosissasi, että IFK:lla olisi yhtään mitään mahiksia tiputtaa Tappara? Ei tule tapahtumaan.
Lukko on hyvä vastus monella tapaa.
----
Jokerit pääsee "harjoittelemaan" tämmöistä tämmöistä kahva/painijoukkuetta vastaan heti alussa, kun taas
Jos sen joku pystyy tekemään, niin Raimo Summanen.
Lukko on hyvä vastus monella tapaa. Dufvan joukkueet ovat aika hyviä puolustamaan ja joukkue pelaa kuitenkin aika samalla tavalla kuin mielestäni pahimmat uhkamme eli Tappara ja JYP. Jokerit pääsee "harjoittelemaan" tämmöistä tämmöistä kahva/painijoukkuetta vastaan heti alussa, kun taas naapuria vastaan oltaisiin kohdattu pelillisesti sekaisin oleva IFK, jossa yksi raivohullu olisi arvaamattomuudellaan olisi ollut uhka vain todennäköisten loukkaantumisten kannalta.
Jos Jokerileirissa oletetaan, etta Lukko on kahva- tai painijokkue, niin sitten menee metsaa ja pahasti. Mutta enempaa en aio teita auttaa. Joka tapauksessa Jokerit menee jatkoon 4-0 tai 4-1. Vai mita?
Huutelemalla mieshuoraa ja kilahtelemalla pukukopissa vai? Hänen joukkueensa meinasi juuri tippua SaiPalle, runkosarjan 9:lle!
Lukko tulee olemaan ikävä vastus ensimmäisessä pelissä, mutta rytmin löytymisen jälkeen uskon, että Jokerit klaaraa homman helpohkosti.
Neste on noussut keväällä korkealle päähän ilmalassa. Toivottavasti Lukko pääsee yllättämään, kun jokerit lähtee harjoittelemaan finaaleja varten.
Joukkueella takin napit tiukasti kiinni.
Ensinnäkin, se oli helvetin viihdyttävää.
Ja kiinnostaa ihan helvetisti lukea jostain jullien mahdollisuuksista tapparaa vastaan tässä ketjussa, jos vaikka jatkaisitte jossain muualla.
Suomessa itsevarmuus on pahe. Jos fani ei omiinsa saa luottaa siksi, että jälkeenpäin saattaa tulla vittuilua niin johan on.Kirjoitinkin jo tuonne toiseen ketjuun, mutta toistetaan. Se, miten paljon faneilla aukeaa takki ei ole millään lailla verrannollista siihen miten itse joukkue suhtautuu ja suoriutuu. Tai jos Jokerit todella olisivat ylimielisiä, niin dunkkuun on tulossa. Siinä tapauksessa kävellen kotiin Raumalta.
Suomessa itsevarmuus on pahe. Jos fani ei omiinsa saa luottaa siksi, että jälkeenpäin saattaa tulla vittuilua niin johan on.
Uskon edustavani Jokerifanien enemmistöä siinä, että mun mielestä Jokerit on oikeutettu ennakkosuosikki ja häviäminen olisi melkoinen järkytys. Jos se on ylimielisyyttä niin sitten on. Ihan sama oikeastaan.
Meillä on joukkue täynnä ammattilaisia, eikä niiden asenteesta ole pitkään aikaan tarvinnut olla huolissaan. Edarimeininki on pysynyt radan toisella puolella.
Hah. Vittu miten ironista, että HIFK-fani tulee tänne avautumaan fanittamisen laadusta. Teidän luuseriryhmänne heitti hanskat tiskiin ties monettako kertaa Saipan johtaessa toista ottelua murhaavasti 2-1. Osa jopa sanoi olevansa tyytyväisiä vääjäämättömään tappioon. Prikulleen samoja reaktioita oli havaittavissa teikäläisten joukossa vuoden 2011 derbysarjan ollessa tilanteessa 2-0. Oli suorastaan irvokasta, että tuollaisten paskahousujen suosikkijoukkue lopulta harjasi koko potin. HIFK:lla Suomen parhaat fanit? Ja vitut, sanon minä.Eli Jokerit on liigan ainoa taitolätkää pelaava joukkue, kun taas muut roikkuvat ja kahvaavat, minkä lisäksi loput surkimukset yrittävät vain hakata näitä jaloja taitopelaajia rikki.
Neste on noussut keväällä korkealle päähän ilmalassa. Toivottavasti Lukko pääsee yllättämään, kun jokerit lähtee harjoittelemaan finaaleja varten.
Uskon edustavani Jokerifanien enemmistöä siinä, että mun mielestä Jokerit on oikeutettu ennakkosuosikki ja häviäminen olisi melkoinen järkytys. Jos se on ylimielisyyttä niin sitten on. Ihan sama oikeastaan.
Oikeastaan sen aloitti joku muu jokerifani, muistaakseni Gags, mä vaan esitin oman mielipiteeni. Ja samaa mieltä olen edelleenkin. Jokerit ja IFK ei enää tällä kaudella kohtaa, ja suurin syy siihen on Tappara tulevassa puolivälieräsarjassa.Voin välittää viestisi jokerifani Detriukselle, joka kyseisen spekuloinnin täällä aloitti;)