Julli: Juuri näin! Mustakin eka pelin perseily oli pahin juttu, tokana Micken asettaminen rankkarin vetäjäksi. Toinen peli oli jossittelua ja sitä siitä seuraa, kun mennään jatkoajalle. Pitäisi tappaa nämä matsit ennen täyttä aikaa, muuten mennään totaalisesti rva Fortunan alueelle. Mutta tokaa matsia siis me ei hävitty millään totaalityrmäyksellä, vaikka jotkut niin yrittävät selittääkin. Ei voi koko kausi (7kk, 62 matsia) kaatua siihen, että meidän rankkari epäonnistuu ja kaveri laittaa sisään oman hyvän paikkansa. Jos tähän kaatuu kaikki aiemmin tehty, niin ei ole joukkue kyllä mitään ansainnutkaan, saatana!
Ja ei tässä paskansyöjälle mitään immuniteettia haeta mun toimestani. Koetan vaan suhtautua joka ainoaan HIFK-valmentajaan Petusta alkaen samoin kuin Nokkaan: ei teilata, jos ei heti onnistu. Pitkään odotettu tulos saatiin kuitenkin näin ja näin se tuntuu menevän muissakin joukkueissa. Kuten maajoukkueessa, niinkuin tuli todettua. Tämä ei estä mua odottamasta sarjasta läpimenoa ja siinä missä Petu perseili osansa ekassa matsissa (veltto ohjauspelitaktiikka) ja tokassa (MG), ovat meidän rakkaat kärkihyökkääjät kyllä ihan itse vastanneet lopuista mokista. Ei sisään avopaikoista ja hyökkääjillämme + 5vs.5 -muodostelmilla siten nolla (!!) maalia. Tätä kutsuttiin ennen edariudeksi, kun pelaajat sulivat avopaikoissa ja sanottiin, että ei kai koutsi voi mennä maalia tekemään.