Koittakaa sitten molemmat Tamperelaiset jengit tästä lähin olla sen verta hyviä palttiarallaa samanaikaisesti, että saatte sen paikallisfinaalinne aikaiseksi !!... " mutta luulen että tuo paikallispeli-asetelma olisi tuonut ihan erilaista sähköä peleihin " ...
Jättääkö ne Tapparan mestaruusjuhlien jälkeen puitteet pystyyn Hakametsän parkkikselle Leijonia varten vai puretaanko ne muutamaksi viikoksi välissä?
Merelä oli kaudella 2020–21 Pelicansissa lahtelaisten luottovahdin Patrik Bartosakin joukkuekaveri. Bartosak kiusoitteli Merelää kesken tiistaisen pelin tämän maalittomuudesta.
– Kolme ja puoli peliä hän pystyi olemaan hiljaa, mutta tänään se sanoi ekaa kertaa jotain. Kettuilimme toisillemme jo aikanaan Pelicansin harjoituksissa, hymähti Merelä kuittinsa jälkeen.
Bartosak olisi saanut jo kuittailla lauantaina.
Onpa tosi kamalasti tehty. Näytetty oikein Iida videolta. Mitenköhän tuo on kurinpidon asia?Samasta jutusta:
"Lahdessa Heljankoa yritettiin hermostuttaa näyttämällä katsomosta videotaululla useampaan kertaan häntä julkisesti rikosilmoituksella uhannutta nuorta naista."
Sekä:
"Liigan edustaja, erotuomarikouluttaja Juha Pajunen vahvisti STT:lle vievänsä ilmeisen tarkoituksellisen härnäämisen eteenpäin SM-liigaan tiedoksi."
Itsellä meni nämä pätkät ohi, jos ne telkkarista näkyivätkään, mutta onpa taas toimintaa, jos ihan videotaululla on tarttenut härnätä.
Ei vittu, tää lappeenrannan kultamekkoinen ylpeys, oli katsomossa ja sitä kuvattiin pikaisesti ainakin kertaalleen, aivan kuin muutakin yleisöä. Tämäkö oli joku heljangon häirintäyritys?Samasta jutusta:
"Lahdessa Heljankoa yritettiin hermostuttaa näyttämällä katsomosta videotaululla useampaan kertaan häntä julkisesti rikosilmoituksella uhannutta nuorta naista."
Sekä:
"Liigan edustaja, erotuomarikouluttaja Juha Pajunen vahvisti STT:lle vievänsä ilmeisen tarkoituksellisen härnäämisen eteenpäin SM-liigaan tiedoksi."
Itsellä meni nämä pätkät ohi, jos ne telkkarista näkyivätkään, mutta onpa taas toimintaa, jos ihan videotaululla on tarttenut härnätä.
Onpa tosi kamalasti tehty. Näytetty oikein Iidan videolta. Mitenköhän tuo on kurinpidon asia?
Kamalan noloa ainakin.Onpa tosi kamalasti tehty. Näytetty oikein Iida videolta. Mitenköhän tuo on kurinpidon asia?
Ymmärtäisin kohun, jos olisi kaivettu videota jostain tampereen yöelämästä, mutta nyt sattui muikkeli vaan istumassa katsomossa.Hohhoi taas. En jaksa lähteä vääntämään ja luettelemaan jutun kiemuroita, mutta onko tämän nostaminen mielestäsi asiallista toimintaa seuram taholta? Puhutaan kuitenkin seksuaalisesta ahdistelusta ja rikossyytteistä.
Lisätään nyt, että en itse nähnyt koko tapausta. Tuosta jutusta saa käsityksen, että oli ruudulla jotenkin härnäystarkoituksessa ja toistuvasti. Saa oikaista.
Itse olin halllla. Saattoi Iida videotaululla lyhyesti vilahtaa, mutta mitä sitten?Kamalan noloa ainakin.
Saattoi Iida videotaululla lyhyesti vilahtaa...
Eli faniryhmän lauleskelut ja kultamekko katsomossa sattumaa? Vähän tulee mailalla lyönti selkään muistot. Kaikki keinot on nyt käytössä?Itse olin halllla. Saattoi Iida videotaululla lyhyesti vilahtaa, mutta mitä sitten?
Eli faniryhmän lauleskelut ja kultakello katsomossa sattumaa?
Okei no niitä en kuullut istuin toisessa päässä. Toisaalta aika normia pieni provoilu vastustajan veskarille. Ei liene kuitenkaan rasismista tai vastaavasta tässä kyse.Eli faniryhmän lauleskelut ja kultakello katsomossa sattumaa? Vähän tulee mailalla lyönti selkään muistot.
Ei ollut. Videotaululle tupataan bongaa tunnettuja henkilöitä, kuten vaikka Bottaskin. Nyt siellä näytettiin Iidaa katsomosta. Aika naurettavaa jos tuosta Heljanko vetää herneet ja kieltäytyy haastiksesta.Faniryhmä saa mun puolesta lauleskella miten tykkäävät. Ilvekseltä tuli vissiin asiattomampaakin. Ajattelin jutun perusteella, että ko. henkilöstä oli tehty oikein joku numero videolle.
Aika naurettavaa jos tuosta Heljanko vetää herneet ja kieltäytyy haastiksesta.
Ok jutusta sai kuvan ettei ollut halukas tulemaan haastikseen, mutta hyvä jos kuitenkin suostui.Kyllä Heljanko haastateltiin.
Saataisko Ranta - Aho ja co. vielä Jorin kutsuvierasaitioon ?Bartosakin isä ja ex-tyttöystävä vaan kunniavieraiksi torstain matsiin.
Jos somea on uskominen taisi kyseinen henkilö olla Pelicanssin kutsuvieraana. VIP:issä oli ainakin
Istui punaisilla penkeillä kaukalon reunassa, joten ei nuo ainakaan tavallisen maksavan asiakkaan jakkarat olleet.Jos somea on uskominen taisi kyseinen henkilö olla Pelicanssin kutsuvieraana. VIP:issä oli ainakin
Eipä ollu lauleskelua, lähinnä yksi idiootti huutamassa raiskariksi. Sama vajakki huutaa muissakin urheilutapahtumissa aina vaan jotain negaa. Pyydän anteeksi hänen puolestaan, ihan vitun rasittava ihminen.Eli faniryhmän lauleskelut