Mites toi Pelsujen eka? Siinä ennen maalin syntyä aika selkeesti huidotaan Matushkinin maila poikki jonka jälkeen Utunen tekee maalin.Nyt vasta näin uusinnan. Siis miten tämä Savinaisen maali on ikäpäivänä voitu hyväksyä? Täysin selvä estäminen kaksi sekuntia ennen maalia ja sen takia Pelicansin pakilla ei ole mailaa estää Savinaisen maalia. Jos pakilla olisi ollut maila tosta tilanteesta ei missään nimessä olisi tullut maalia.
Selviää marraskuussa.Hetkinen, eikös hänen pitänyt muuttaa Espanjaan houstaamaan Valavuoren liveä?
Sori pahasta offtopicista.
Lupaukset pidetään!Revin sen saatanan vierasryöstön vaikka pakolla, ihan itse omin pikku kätösin. Voitte sitten täällä foorumeilla itkeä tuomareista ja tuomareista itkemisestä.
Huutaako lahtelaiset tuossa "vittu missä vaan"? Jos näin, niin ihan mielenkiintoinen ratkaisu ottaa mukaan Liigan virallisen(?) kanavan videolle.
Ylimielinen viesti mä loukkaannuin!Lupaukset pidetään!
Ihan huikea fiba. On tuo Nokia-areena vaan komia miljöö. Kun Tappara kavensi, niin meinas taju lähteä. Ei se kotisohvalla jännittäminen vaan mitenkään vedä vertoja paikan päällä olemiselle. Varmaan viereiset mouhot säikkyivät kun pompin aina Pelsujen maalatessa.
Pelicans tekee ihan samaa kuin kahdessa aiemmassakin sarjassa; parantaa joka peliin. Vaikka foorumin asiantuntijat ovatkin huudelleet neljäänollaa jostain syksystä asti. Paljon on käsiä noussut pystyyn virheen merkiksi, mutta viimeiset kädet noussevat vasta kun mä olen kännissä Lahen torilla eikä Jatkiksen lukeminen enää ole ykkösprioriteetti.
Yksi huomionarvoinen asia on, että tänään meinasi Tapparallakin leikata kiinni. Porkkanoiden täydellistä hermokontrollia on aina tasaisin väliajoin muistettu nostaa esille, itseni mukaan lukien, mutta tänään Tapparakin osoittautui kuolevaiseksi. En nyt mihinkään Ipa-tason sulamiseen usko, mutta ei siellä mitään Jumalasta seuraavia olla. Meillä on aidosti hyvä sarja käsillä.
Nyt lähden kotikonnuille kerjäämään niin pääsen myös vitospeliin. Lahti huutaa; PELICANS!
Tämä kertoo vain sen, että siellä on jääkiekkopelit menossa. Kaikkein helpointa kun on kritisoida asioita joihin itse ei kykenisi ja harvempi on ikinä edes nähnyt sitä kirjaa mihin toiminta perustuu, puhumattakaan lukemisesta. Ihan siis peruskuvio joka alkaa joskus siellä harjoituskauden ensimmäisen pelin tienoilla ja loppuu finaaleiden jälkeen.Toivotaan jatkossa, että täällä puhutaan enemmän muusta kuin tuomareista. Hämmentävää miten kaikki on samaa mieltä, että tuomarointi ollut surkeaa. Mutta toisaalta täysin eri mieltä millä tavalla ja kenen eduksi.
Kertokaas Tapparalaiset, että mikä homma ?
Me valitimme tuomarilinjasta. Vastaushan on tyyliin " Luuserit nillittää, Tappara voittaa ".
Teidän päävalmentajanne nillittää nyt ihan samalla lailla lehdistötilaisuudessa tuomarilinjasta. Onko nyt OK nillittää vai onko tämä vielä vähän semmoista häviäjien selittelyä ?
Tänään näytti että Heljangon kupla puhkesi. Vaikutti passiiviselta Utusen nostossa ja meni aika kevyeen siinä Konstan maalissa. Iikan läppärissä taas jätti hanskapuolen auki, tarkoituksellako ehkä houkutteli rällän puolelle..Tänään Barto pyyhki jäätä 6-0, mutta tiistaina Lahessa lähdetään taas nollista. Hyvä sarja käynnissä, kausi saa arvoisensa lopetuksen!
Tänään näytti että Heljangon kupla puhkesi.
Kyllä itseä ketuttaa että jokaisen ottelun kolmannessa erässä linja on muuttunut täysin. Pilli pysyy niin syvällä pe......ä ettei kunnon vihellyksiä ole nähty. Kiva toki että nyt sarjan tunnelma tiivistyy. Mutta kyllä vaatisin finaalipeleihin "AMMATTI" tuomareitaMitä mieltä itse olet? Onko ok valittaa tuomarilinjasta, kun kolmannessa erässä pilli on täysin taskussa?
Pelicansille ansaittu voitto.
Heljanko on Liigan aliarvostetuin maalivahti. On kaksi kautta ollut aivan huipputasolla. Sitä ennen oli taso liian ailahtelevaa ja epävarmoja jaksoja, mutta tosiaan pari kautta ollut nyt ihan huipputasonvahti käytännössä joka ilta.
Pidän Heljankoa eliittikassarina kotimaiseen, mutta jotain rotia nyt näihinkin kommentteihin.
Kaikille osuu heikompia pelejä. Heljanko on yleensä kovassa paikassa ollut sitten parhaimmillaan, eli eiköhän taso nouse taas seuraavaan peliin.
Heljanko on Liigan aliarvostetuin maalivahti. On kaksi kautta ollut aivan huipputasolla. Sitä ennen oli taso liian ailahtelevaa ja epävarmoja jaksoja, mutta tosiaan pari kautta ollut nyt ihan huipputasonvahti käytännössä joka ilta.
Eikös homma ole tavallaan linjassa, jos linja muuttuu joka kerta kolmanteen erään. Tuomareilla homma hallussa.Kyllä itseä ketuttaa että jokaisen ottelun kolmannessa erässä linja on muuttunut täysin. Pilli pysyy niin syvällä pe......ä ettei kunnon vihellyksiä ole nähty. Kiva toki että nyt sarjan tunnelma tiivistyy. Mutta kyllä vaatisin finaalipeleihin "AMMATTI" tuomareita