Hypodermic
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- JYP
Kieltämättä aika sairasta vauhtia menivät. Itse kun ajattelin hetken odotella että sivut edes toimis, niin eipä sitten saanut enää seisomapaikkojakaan prkele! On se kivaa kun on tuon kokoinen halli...
Harmaa paikka on jonkuin toisen käyttäjän selaimessa ostoskoriin varattuna.Osa paikoista näyttäisi olevan harmaita. Tietääkö joku, mitä se tarkoittaa?
Totta... Mut itse tosiaan maksoin neljästä lipusta, eli tuon 64e. Kahta tarvitsen itse ja niinku aiemmin kirjoitin täällä, tuli hieman säätöä sivujen kanssa.Kieltämättä aika sairasta vauhtia menivät. Itse kun ajattelin hetken odotella että sivut edes toimis, niin eipä sitten saanut enää seisomapaikkojakaan prkele! On se kivaa kun on tuon kokoinen halli...
Juurikin näin!Siellä voi muuten tulla yllättävänkin paljon lippuja vielä myyntiin, johtuen nimenomaan tuosta HerraHermannin mainitsemasta syystä, eli kun liput on varattu homma kaatuu ja ne jäävät "roikkumaan". Joten liputtomien kannattanee vaan olla ahkerasti koneen ääressä ja klikutella Piletin sivuja.
Nyt näyttäisi siltä että 20 minuutissa meni loppuun tuo eka peli. Millon tulee sunnuntain pelin liput myyntiin?
Sunnuntain peliin liput tulee myyntiin keskiviikko-aamuna klo 9. Näin lukee ainakin Keskisuomalaisen jutussa, missä kerrotaan ennätysnopeasta loppuunmyynnistä.
Sinne meni, istumapaikat 2-3 minuutissa?
Ja itse jäin ilman.
Istumapaikkoja ei ollut yhtään tasan klo 9 vapaana.
Toivotaan nyt, että saan maksettua seisomapaikkaliput edes. Olisko ehkä kannattanut Piletinkin varautua hieman paremmin tähän buumiin?
Kyllä te ootte käsiä! Edelleen on vapaita paikkoja esim. B4:ssä. Nyt kolme paikkaa vapaana (9.26) vaikka punaista näyttääkin. Klikatkaa niitä sektioita sieltä katsomokartasta!