Play off - kausikortit ja liput

  • 24 718
  • 114
Tila
Viestiketju on suljettu.

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kieltämättä aika sairasta vauhtia menivät. Itse kun ajattelin hetken odotella että sivut edes toimis, niin eipä sitten saanut enää seisomapaikkojakaan prkele! On se kivaa kun on tuon kokoinen halli...
 

Rostislav

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tuolla näyttää olevan monia paikkoja varattuina. Niitä vapautunee sitten ennen ottelua, viimeistään ottelupäivänä. Itse onnistuin saamaan Piletin kautta istumapaikan aivan loistosijainnilta tuohon perjantaiseen välierään vielä saman päivän iltapäivällä. Paikkoja vapautui ja meni saman tien, joten tuon lipun saaminen vaati kyllä noin tunnin verran päivystämistä koneella, ja vihreänä näkyvään paikkaan oli tartuttava saman tien, jotta sen ehti varata itselle. Hieman meni iltapäivällä olleen työpalaverin anti ohitse, mutta kyllä kannatti. :)
 

Anselm Raato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ajetaan Valtralla, Seattle Kraken
Kieltämättä aika sairasta vauhtia menivät. Itse kun ajattelin hetken odotella että sivut edes toimis, niin eipä sitten saanut enää seisomapaikkojakaan prkele! On se kivaa kun on tuon kokoinen halli...
Totta... Mut itse tosiaan maksoin neljästä lipusta, eli tuon 64e. Kahta tarvitsen itse ja niinku aiemmin kirjoitin täällä, tuli hieman säätöä sivujen kanssa.

Summa summarum: multa irtoaa seisomapaikkalippu heti, kunhan vain saisin mailiin vahvistukset ko. lipuista. Ärkkele.
 

Handyy

Jäsen
Siellä voi muuten tulla yllättävänkin paljon lippuja vielä myyntiin, johtuen nimenomaan tuosta HerraHermannin mainitsemasta syystä, eli kun liput on varattu homma kaatuu ja ne jäävät "roikkumaan". Joten liputtomien kannattanee vaan olla ahkerasti koneen ääressä ja klikutella Piletin sivuja.
 

Anselm Raato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ajetaan Valtralla, Seattle Kraken
Siellä voi muuten tulla yllättävänkin paljon lippuja vielä myyntiin, johtuen nimenomaan tuosta HerraHermannin mainitsemasta syystä, eli kun liput on varattu homma kaatuu ja ne jäävät "roikkumaan". Joten liputtomien kannattanee vaan olla ahkerasti koneen ääressä ja klikutella Piletin sivuja.
Juurikin näin!
Itseäni vain kyrpii, että ehdin jo liput maksaakin. Seisomalippuja kun ei voi varata... Täytyy iltapäivästä soitella asiakastukeen ja laittaa myös mailia, että mitäs tehdään kun liput on maksettu, mutta niitä ei näy.
 

Köpi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Buffalo Sabres, Green Bay Packers
Nyt näyttäisi siltä että 20 minuutissa meni loppuun tuo eka peli. Millon tulee sunnuntain pelin liput myyntiin?

Sunnuntain peliin liput tulee myyntiin keskiviikko-aamuna klo 9. Näin lukee ainakin Keskisuomalaisen jutussa, missä kerrotaan ennätysnopeasta loppuunmyynnistä.
 

rosswell

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Hokki, Liverpool, Real Madrid, Vfb Stuttgart
Sunnuntain peliin liput tulee myyntiin keskiviikko-aamuna klo 9. Näin lukee ainakin Keskisuomalaisen jutussa, missä kerrotaan ennätysnopeasta loppuunmyynnistä.

Keskiviikkona uusi yritys. Perjantaille yritin saada Ouluun lippuja eikä sekään onnistunut. kova on kiinnostus finaaleille ja kaksi melko pientä hallia. Ja oli näköjään jo 4.finaalipelikin myyty loppuun...

Näinköhän jäi television töllöttelyksi?
 

Pappa1

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Tribe, Tigers, Angels, Rangers (Texas)
Minulla ainakin Piletti kaatuu/-ui.

EDIT. Nyt vain lataa helvetin kauan.
 

Bbird80

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Istumapaikkoja ei ollut yhtään tasan klo 9 vapaana.

Toivotaan nyt, että saan maksettua seisomapaikkaliput edes. Olisko ehkä kannattanut Piletinkin varautua hieman paremmin tähän buumiin?
 

Pappa1

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Tribe, Tigers, Angels, Rangers (Texas)
Istumapaikkoja ei ollut yhtään tasan klo 9 vapaana.

Toivotaan nyt, että saan maksettua seisomapaikkaliput edes. Olisko ehkä kannattanut Piletinkin varautua hieman paremmin tähän buumiin?

Jep, itse en tainnut saada. Pääsin jo valitsemaan 2 kpl, mutta yllättäen sivut kaatuu. Perse. Palautetta lähtee.
 

Jarner

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP. Philadelphia Flyers. Man United. JJK.
Vaikka tuo "päälivalikko" näyttääkin punaista, niin vieläkin on pari vapaata istumapaikkaa ainakin A4:ssä. Klikkailee vaan noita sektioita, niin paikkoja on vielä vapaana.

Edit. B4:ssä on vielä yksi paikka 09.19.

Itsellä ei ollut missään vaiheessa vaikeuksia noitten sivujen kanssa. Outoa.
 
Viimeksi muokattu:

Pappa1

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Tribe, Tigers, Angels, Rangers (Texas)
Loistavasti varauduttu taas. No onneksi ei tarvi tuon paskan kautta tilailla enään vähään aikaan mitää.
 

Bbird80

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
No nyt sentään onnistui. Toimi ainakin hetken erittäin nopeasti. Mutta ainoa paska juttu oli se, että liput meni väärään meiliosoitteeseen, joka ei ole edes käytössä. Stupid me.
 

Jarzki

Jäsen
On tuo kyllä melkoinen hulabaloo, kun kymmenessä minuutissa pitää väkisin yrittää saada liput. No onneksi itse onnistuin kaverilleni liput hankkimaan, piti vaan tehdä homma kahdella eri selaimella, kun Mozilla tuntui toimivan selvästi Exploreria heikommin.

Tämän jälkeen olen entistä tyytyväisempi siitä, että ostin kausikortin.

EDIT:
Tuosta sivujen toimivuudestahan oli puhetta ensimmäisen finaalipelin lipunmyynnin jälkeen ja Piletti.fi oli siis tilannut 100 megan yhteyden nykyisen 10 megan tilalle, mutta kyse oli kuulemma siitä, että ehtiikö tuo kaista vielä tämän pelin lipunmyyntiin, joka taas oli kiinni yhteyden toimittajasta.
 

Bbird80

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Katsomo A1, paikka 215, vapautuu kohta. Jos joku tarvitsee, kannattaa kokeilla.

E: paikka edelleen vapaa, ainakin mun selaimessa.
 

Jarner

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP. Philadelphia Flyers. Man United. JJK.
Kyllä te ootte käsiä! Edelleen on vapaita paikkoja esim. B4:ssä. Nyt kolme paikkaa vapaana (9.26) vaikka punaista näyttääkin. Klikatkaa niitä sektioita sieltä katsomokartasta!
 

kimmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, FC Barcelona
Miten toi edes toimii? Yritän klikata vihreänä olevaa paikkaa, se muuttuu mustaksi, mutta kun klikkaan vahvista niin ei tapahdu mitään muuta kuin että se muuttuu takaisin vihreäksi. Neuvoja?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös