Pittsburgh Penguins-Detroit Red Wings Stanley Cupin Finaali Game 7

  • 39 963
  • 277
Suosikkijoukkue
Two Degrees of Mike Sillinger
Maxime Talbot nousemassa todelliseksi finaalin sankariksi.
 

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona
PAINU STUART JO VITTUUN SIELTÄ JA NOPEASTI ! ! !
 

Phinor

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
Voe herrajumala Talbot. Tulee mieleen Parrosin toiminta alkukaudesta ;)

Ei auta, kyllä pingviinit tämän vievät. Vastahyökkäykset ovat täydellistä myrkkyä eikä Detroitin ylivoima toimi.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
POWER TO THE MAX AGAIN!

JU-MA-LAU-TA mikä veto!

Penguins 0-2!
 

redwings19

Jäsen
Suosikkijoukkue
Datsjuk
Uskomaton kiekottoman miehen estäminen Gilliltä juuri ennen maalia, vitun idiootti tuomarit taas. Ja on paskaa myös Detroitin peli, eivät taas pääse oikeisiin maalinteko paikkoihin
 
Viimeksi muokattu:

ipaz

Jäsen
Detroitin pakki Stuart ehti kiekkoon ensimmäisenä.

Varsinkin näissä finaaleissa on huomannut että tuomareilla on pilli taskussa. Ei vihelletä kirjaimellisesti sääntökirjan mukaan, vaan tuomarit lukevat peliä ja pyrkivät välttämään turhia katkoja. Myös noita kiekottoman miehen estämisiä pääsee läpi huomattavasti runkosarjaa enemmän, kuten myös poikkareita.

"Let the boys play"
 

juhis82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS,Detroit Red Wings,Kanada
On Datsjuk,Zetterberg,Franzen ja muita. Missä se Yzerman on nyt kun sitä tarvittaisiin.. Eihän noista "super nimistä" ole yhtää mihinkään.


Mua rupeaa ärsyttämään toi saamattomuus. Tälläinen peli ja tollaiset otteet.. Se lisää ärsyttävyyttä. Sen kavennusmaalin on parempi tulla tässä erässä muuten se on siinä.
 

LaTe_Show

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Rockies: 1980-1981.
Too many chicken Swedes...

Kohta voi Detroit AIK sanoa ädjö jos pelaaminen ei maistu...
 
Suosikkijoukkue
Two Degrees of Mike Sillinger
Bylsman mukaan Crosby palaa vielä kehiin.
 

d2uce

Jäsen
Osgood jätti kyllä aivan tolkuttomasti tilaa takaylänurkkaan Talbotin maalissa, huono sijoittuminen.
 

CatGarfield

Jäsen
Suosikkijoukkue
Internazionale, Newcastle, NY Rangers, HIFK, ManU
Ei riitä, hiljaa. Koputa puuta, paitsi jos kirjoituksesi oli antitoivomus, tällöin bad carma for you! :)

Itse olen täysin samaa mieltä. Jos vastassa olisi mikä tahansa muu joukkue, voisin uskaltaa pitää hommaa selvänä. Mutta Red Wings, ja Joe Louis Arenalla. It ain't over 'til the fat lady sings.

Pingviinien puolella, totta kai. Nehän on idästä =). Ja tiputtivat Crapitalsin...
 

Karvaaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Veto Red Wingsien voitosta on kusemassa, mutta silti vaan jaksaa hymyilyttää. Harvemmin näin. On tämä vaan niin ihmeellistä. Ottelusarjan 0-2 tappioasemastako vielä Stanley Cup mestaruuteen? No saa nähdä. :-)
 

yki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Hyvältä näyttää! 2-0 Pensille ja vain Super-Filppulan ansiosta peli on pysynyt näinkin tasaisena.
 

Mad Penguin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins, Francis#10
Osaisinpa olla yhtä optimisti kuin monet muut täällä. Liikaa aikaa jäljellä vielä ja Fleury ei juuri nollaa pidä (saa mielellään todistaa, että olen väärässäkin). Joten jännätään loppuun saakka.
 

kalitsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jets, Ässät
Molempia maaleja edelsi näin Wings-laseilla ja eurolätkää seuraavana tuomarivirhe, mutta kait tämä on sitä uutta NHL:ä sitten! Hieno veto, ei voi muuta sanoa. Lisäksi vahvaa AVta Pinguilta, mennään aktiivisesti kiinni eikä seisoskella keskustassa Wingsmäisesti.
 

Dominator39

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings kaudesta 1992-1993
Jännä juttu jos Detroit ei tämän parempaa kiriä saa aikaiseksi. Nyt pelataan kuitenkin kauden viimeistä peli.

PELI EI OLE VIELÄ OHI!!!


Go Wings Go!
 

juhis82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS,Detroit Red Wings,Kanada
Toisaalta parempi selvä häviö kun mahdollinen jatkoaikahäviö, sekä myös seki on positiivista että molemmat maalit on olleet sellaisia pelitilannemaaleja, eikä räkämaaleja. Samalla toi on vastaus siihen mun kysymykseen äsken, että miten Detroit on näinki pitkälle päässyt. Eikös se ratkaiseva maali esim Anaheimia vastaan ollut just ns räkämaali..


Mä laittaisin nyt kentälle sellaisia pelaajia, joille tämä on eka mahdollisuus Stanley Cupin voittoon. Ehkä niitä kiinnostaa enenmän mestaruus kun supernimiä
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös