Pittsburgh Penguins-Detroit Red Wings Stanley Cupin Finaali Game 7

  • 39 962
  • 277

Pronger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kiitos linkistä. Itsekkin googlettamalla löysin yhden et eiköhän sen tosiaan jostain saa toimimaan ettei turhaan herää. Kuvan laadulla nyt ei sinäällään ole väliä kun puhutaan 7. finaalista! Kunhan se lähetys ei pätki liikaa. Pääasia et pääsee jännittään runnooko se Filppula sen voiton suosikki porukalle :)

http://channelsurfing.net/
Tuossa vielä tuo sivu minkä itse löysin..
Mää taas vedän varman päälle ja ostin matsin webbitv:nä Canal+ kautta.. kun tosiaan on se 7. finaali :)
 

Pronger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
kokeile ruotsin puolelta ja maksa visalla. suomen C+ ei tätä näköjään tarjoa..
 

Sides

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Man U
kokeile ruotsin puolelta ja maksa visalla. suomen C+ ei tätä näköjään tarjoa..

Mitenkäs onnistuit? Mulle kertoilee väärästä alueesta, fel region på svenska.
 

Pronger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Mitenkäs onnistuit? Mulle kertoilee väärästä alueesta, fel region på svenska.
No hitto tuota.. mä itseasiassa asun täällä :) aika jännä ettei voi ostaa Suomesta kun mä kerran katson SM-liigan matseja suomen canal+ webtev:n kautta.

edit: täällä = Ruotsissa
 

SoiLi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Aina kun Detroitin fanit Joella laulelevat tuota Journeyn kappaletta tulee mieleen Liverpoolin kotiottelut Anfieldilla ja "You'll never walk alone". Aivan loistavia perinteitä molemmat!
 

Janezky84

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Argentiina, AC Milan, RiKi
Otteluseuranta: Penguins - Red Wings, Game 7

Tästä lähdetään. Onko joukkueiden faneilla heittää kokoonpanoja? Onko Lidströmin kives paskana? Ovatko Malkin ja Crosby tänään pysäyttämättömiä vai pelkkää ilmaa? Venyykö peli jatkoajalle vai viekö jompikumpi ottelua selvästi?

Kohta se alkaa, kohta se alkaa...

EDIT: No CrazyDiamond ehti, prkl. Saa sulkea.
 
Viimeksi muokattu:

tiikeri

Jäsen
Ennen sarjan alkua veikkasin 3-4 Pingviinien voittoa, joten siitä pidetään edelleen kiinni. Toivottavasti peli ei repeä missään vaiheessa suuntaan eikä toiseen, jotta jännitys säilyy loppuun saakka.

Hyvin näyttää olevan porukkaa hereillä täällä palstallakin.
 

Isaa

Jäsen
Oma veikkaukseni kallistuu niukasti Detroitin puolelle. Tiukka ja viihdyttävä peli varmasti tulossa. Tänään pitää vielä herätä aikaisin, mutta eipä se toki mitään.
 

juhis82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS,Detroit Red Wings,Kanada
siitä onki aikaa koska on viimeksi. koska on jännittänyt näin paljon. Toisaalta kyllä vähän pelottaakin, mutta silti luotetaan että peli voitetaan.

NYT TSEMPPIÄ DETROIT
 

Sides

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Man U
Detroitiin uusia halli, MAA?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös