Ei varmasti tipu. Ja hyvä niin. Enkä millään usko, että Granlundin kylkeen pitäisi lyödä ykköskierroksen varausvuoro, jos tuosta haluaisi eroon päästä. Carterilla puolestaan täysi NMC sopimuksessaan eli ei tuosta eroon pääse mitenkään.
Carterin suhteen täytyy vain toivoa, että pystyisi edes jotain roolia pelaamaan. Granlundilla oli vaikea loppukausi kaikkinensa ihan jään ulkopuolellakin. Itse haluaisin vielä nähdä mihin MG pystyy.
Edelleen itsellä ei ole mitään hajua, että mitä tuolla vuorolla 14 voisi olla saatavilla? Jos jollain on jotain aavistusta ja kenties realistisia toiveita kenet varataan, niin kertokaa ihmeessä. Mielellään niitä lueskelee.
Aivan! Olisihan se pitänyt muistaa ettei sitä Carteria pystynyt kaupata mitenkään.. kiitos muistutuksesta.
Eiköhän juu MG pysty parempaan kuin mitä loppukaudesta esitti, mutta onko se silti 5 miljoonan arvoista peliä on minulle kysymysmerkki. Jos esim Zucker pystyttäisi pitämään sillä ehdolla että MG kaupattaisi, kauppaisin samantien.
Tuo 14 pick voidaan minun puolesta kaupata jossain kaupassa missä selkeästi vahvistutaan, mutta en ole varaamista vastaankaan, Dubas tietänee mitä tekee.
Zuckerille ja Jarrylle toivon jatkoja, Dumoulin ja Heinen kiitos vuosista ja onnea tulevaan.
Heitetään nyt tähän vielä toive pelaajia ketkä voisi olla saatavilla vapailta tai kauppojen kautta, voi sitten katsella loppiviikosta tuliko joku.
Hyökkääjät:
-Miles Wood
-Michael Bunting
-Trent Frederic
-Jonathan Drouin (halvalla low risk high reward)
-Max Domi
-Ivan Barbashev
-Garnet Hathaway
-Ryan Donato
-Michael McLeod (kauppa)
- Mark Scheifele (kauppa,palkanpidätyksellä)
Hyökkäyksessä toiveet siis lähinnä fyysisissä ja liikkuvissa pelaajissa. Varsinkin jos Zucker ei jatka olisi tuo Bunting täydellinen korvaaja siihen rooliin Malkinin laidalle.
Puolustajat:
-Noah Hanifin (kauppa)
-Matt Dumba (jos kaupataan esim Petry tai Rutta)
-Ryan Graves (kunhan palkka on maltillinen)
-Ian Cole (tykännyt aina, perus soturi mutta voi olla ettei Sullivan halua)
Maalivahdit:
-Joonas Korpisalo
-Cam Talbot
-Connor Hellebuyck (kauppa)
-John Gibson (kauppa)
Jos Jarry ei jatka on nuo alemmat itselle ainoa vaihtoehto ykkös mv rooliin jolloin Desmith voi jatkaa kakkosena, jos taas Jarry jatkaa toivon Desmithin kauppaamista ja Korpisaloa tai Talbottia jakamaan kuormaa Jarryn kanssa.