Eipä paljon lisättävää tsajarin viestiin. Crosby oli erinomainen, Malkinilla kiekko poltteli välillä melkoisesti ja Letangin paluu teki heti tuosta puolustuksesta paljon paremman, vaikka viiskasi ei mitenkään väläytellytkään tänään. No, yllähän nämä samat asiat jo olikin. Hörnqvist sai maalin, mutta maalipaikkoja hörkälle siunaantui varmaan se puolentusinaa. Hörkän voisi treeneissä laittaa opettelemaan pelkästään maalintekoa, niin tuskaista se on vain tällä kaudella miehelle ollut.
Tervetuloa minunkin puolestani.
On jäänyt vaikea sitä on kiistää se on selvä. Chicago ei ole mikään kovin fyysinen jengi ollut viime vuosina, mutta toisaalta Shaw on semmoinen voimapesä mitä meidän hyökkäyksestä ei löydy yhtäkään. Ja samoin Seabrook pakistossa olisi aivan heittämällä meidän pakiston se fyysisin kaveri. Ja onhan tuo Kings myös voittanut pari cuppia tässä ja niiden jengi taas on erittäin fyysinen. Itse kaipaisin hyökkäykseen semmoista Roussel, Shaw jne. tapaista hyökkääjää, semmoinen nyt vain uupuu. Downie oli kaveri jonka olisin ehdottomasti pitänyt jengissä mukana. Pakistoonkin yksi fyysinen jannu tekisi terää, semmoinen joka pakottaa vastustajan pelaajat pitämään pään ylhäällä. Orpik, Bortuzzo, nyyh.
Tervehdys kaikille jatkoaikalaisille ja mukavat joulut! Nyt sain vihdoin ja viimein rekisteröidyttyä tänne, jotta pääsee mukaan näihin antoisiin keskusteluihin.
Tervetuloa minunkin puolestani.
Olen itse samaa mieltä fyysisyyden suhteen, sitä pitäisi jostain kaivaa joukkueeseen lisää. Nykypäivän jääkiekossa taklaaminen ja kovaa pelaaminen ehkä kuitenkin jäänyt vähän vähemmälle mitä se oli aiemmin. Esim Chicago, joka on voittanut kolme kertaa cupin viimeisen viiden vuoden aikana, ei todellakaan ole fyysinen joukkue ja taklaustilastoissa lähes poikkeuksetta ihan häntäpäässä vuodesta toiseen.
On jäänyt vaikea sitä on kiistää se on selvä. Chicago ei ole mikään kovin fyysinen jengi ollut viime vuosina, mutta toisaalta Shaw on semmoinen voimapesä mitä meidän hyökkäyksestä ei löydy yhtäkään. Ja samoin Seabrook pakistossa olisi aivan heittämällä meidän pakiston se fyysisin kaveri. Ja onhan tuo Kings myös voittanut pari cuppia tässä ja niiden jengi taas on erittäin fyysinen. Itse kaipaisin hyökkäykseen semmoista Roussel, Shaw jne. tapaista hyökkääjää, semmoinen nyt vain uupuu. Downie oli kaveri jonka olisin ehdottomasti pitänyt jengissä mukana. Pakistoonkin yksi fyysinen jannu tekisi terää, semmoinen joka pakottaa vastustajan pelaajat pitämään pään ylhäällä. Orpik, Bortuzzo, nyyh.