Tuo neloskenttä on ilman apuja oikeasti aika heikko, Goc saa puhtaahkot paperit ja Adamsia voidaan edelleen käyttää alivoimalla, mutta kiekollinen panos on nolla. Sillillä on pari luistimia ja energiaa - siinä kaikkia positiivinen pelaajasta, joita on miljoona sadassa. Sill ei lauo, pelaa erikoistilanteita, tee pisteitä tai oikeastaan tuo mitään muuta kuin kohtuu nopean mukaenergiapelaajan reppanan, ja en edes vihaa Silliä, on se vaan hullua että se edes pelaa. Johtunee palkkatilateesta.
Zach Sill ei ole vielä kertaakaan ollut kentällä vastustajan tehdessä maalin, +/- lukema näyttää +1, taklauksia on hyökkääjistä kolmanneksi eniten vain 7.30 minuutin peliajasta ottelua kohden huolimatta, ja jäähylläkin hän on istunut vain kertaalleen tapeltuaan Stonerin kanssa kauden avauksessa.
Hyökkäyssuuntaan ei ole tapahtunut juurikaan mitään, mutta ei Sillin roolissa pisteitä tarvitsekaan tehdä. Niin kauan, kun +/- näyttää nollaa tai plussaa, eikä tule hölmöjä jäähyjä, niin hän tekee mielestäni loistavaa duunia. Taklaa, pörrää, ja on varmasti yksi joukkueen tärkeimmistä pukukoppi/penkkipelaajista. Itse en kaipaa tai odota neloskentältä tehoja, kunhan vain myöskään omissa ei soi. Kun nelonen pelaa nolla nollaa, on asiat pirun hyvin. Minun harmikseni Sill tullee kuitenkin putoamaan pelaavasta kokoonpanosta Bennetin palatessa.
Fleuryn soppariin olen tyytyväinen. Odotin/toivoin kylläkin, että cap hit pysyisi samassa viidessä miljoonassa, mutta eipä tuokaan pahalta tunnu. Fleury kuuluu Penguinsiin yhtä lailla kuin Crosby ja Malkin, ja jos tällä joukkueella menestytään, niin haluan nähdä sen tapahtuvan MAFin kanssa. Fleury ei missään nimessä kuulu liigan ehdottomaan TOP5 maalivahtieliittiin, mutta on riittävän hyvä johdattaakseen Penguinsin kuinka pitkälle tahansa. Jokaisella joukkueella ei voilla maalinsuullaan Jonathan Quickin tai Henrik Lundqvistin kaltaista kassaria, joten jatkosopimus oli mielestäni ainoa oikea ratkaisu. Uskon myöskin, että Fleuryn parhaat pelivuodet ovat vasta juurikin alkamassa.