Onko tietoa, palaako Bennett jo kentille tänä yönä?
Tuskin. Ei harjoitellut eilen ja farmista on kutsuttu Chris Conner ylös.
Peli alkaa muuten sitten jo kello 20.00 Suomen aikaa. Asettakaa siis fantasyrosterinne ajoissa kuntoon.
Onko tietoa, palaako Bennett jo kentille tänä yönä?
Kolmanen kauden ensimmäinen jakso Penguinsin In The Room sarjasta ilmestynyt: In The Room: TOTING THE ROCK
Taas mielenkiintoista asiaa, suosittelen.
Kun kuuntelee tätä varsin voimakasta hehkutusta Määttää koskien, niin väkisin alkaa pohtimaan, että miten ihmeessä hänen tehosaldonsa on pakkasen puolella? Luulisi, että jos äijä on kaiken tuon ylistyksen arvoinen, mitä joka puolella hoetaan, niin Penguinsin kaltaisessa lähes kaikki pelit tällä kaudella voittaneessa joukkueessa olisi itsestään selvää, että tehosaldo olisi selkeästi plussan puolella. No, en tiedä, ehkä ne tilastot sitten valehtelevat.
Kun kuuntelee tätä varsin voimakasta hehkutusta Määttää koskien, niin väkisin alkaa pohtimaan, että miten ihmeessä hänen tehosaldonsa on pakkasen puolella? Luulisi, että jos äijä on kaiken tuon ylistyksen arvoinen, mitä joka puolella hoetaan, niin Penguinsin kaltaisessa lähes kaikki pelit tällä kaudella voittaneessa joukkueessa olisi itsestään selvää, että tehosaldo olisi selkeästi plussan puolella. No, en tiedä, ehkä ne tilastot sitten valehtelevat.
Ala katsomaan pelejä niin ei tartte luulla niin kamalasti!
-1 ei kyllä älyttömän huonosti ole minun mielestä
Ei joo ollenkaan. Mitä nyt on joukkueensa paskin saldo näistä säännöllisesti pelanneista kavereista.
Mutta voihan se tosiaan olla, että Ollilla on käynyt vain tuuri.
Edelleen katso niitä pelejä.
Joo olen kyllä muutaman katsellut. Ei Määttä mitenkään huonosti mielestäni olekaan pelannut, mutta en itse ole havainnut hänen pelissään mitään niin spesiaalia, mitä monet muut tuntuvat näkevän. Ihan ok peruspeliä, ei sen kummempaa. Toki voihan sen niinkin ajatella, että se ok peruspeli on 19-vuotiaalta sitten niin poikkeuksellista. Mene ja tiedä. Tuntuu vain vähän siltä, että näitä nuoria poikia jossain määrin ylihypetetään. Anaheimin Hampus Lindholmistakin puhutaan jossain jo uutena Lidströminä, mutta ainakaan itse näkemissäni peleissä mitään viitteitä sellaisesta ei ole näkynyt.
Joo olen kyllä muutaman katsellut. Ei Määttä mitenkään huonosti mielestäni olekaan pelannut, mutta en itse ole havainnut hänen pelissään mitään niin spesiaalia, mitä monet muut tuntuvat näkevän. Ihan ok peruspeliä, ei sen kummempaa. Toki voihan sen niinkin ajatella, että se ok peruspeli on 19-vuotiaalta sitten niin poikkeuksellista. Mene ja tiedä. Tuntuu vain vähän siltä, että näitä nuoria poikia jossain määrin ylihypetetään.
Oliko Määttä jolta lipsahti pesismaila käsistä ja lähti kuin ohjus kohti laitaa?Kolmanen kauden ensimmäinen jakso Penguinsin In The Room sarjasta ilmestynyt: In The Room: TOTING THE ROCK
Jouni Nieminen kertoo twitterissä, että Määttä jatkaa Penguinsin vahvuudessa yhdeksän ottelun jälkeenkin. Seuraava katsastus Ollin kohdalla 40 ottelun jälkeen.
Toivottavasti on näin. Hieno saada lisää suomalaisväriä kaudeksi pingviineihin. Eihän 19-vuotiaalta hirveitä voi vaatia, mutta kaveri pystyy hyvin pelaamaan isojen poikien liigassa ja saa nyt jatkaa siellä. Hienoa!
Oliko Määttä jolta lipsahti pesismaila käsistä ja lähti kuin ohjus kohti laitaa?