Penguins goaltender Tomas Vokoun has been cleared to begin light workouts next week and expects to resume his career, according to his agent, Allan Walsh.
.......
A Czech-language report today said Vokoun, 37, might have to retire from hockey and that he felt lucky to be alive, according to a Google translation. It quoted the goaltender as saying he had blood clots from "mid-thigh almost to the heart."
Vokoun cleared for workouts - Post-Gazette
Eli komento takaisin. Voky ei ole toistaiseksi lopettamassa uraansa, ja aloittaa ensi viikolla kevyen harjoittelun. Olotila on hyvä. Ehdottomasti loistava kuulla tämä!
Määttä siis jäi NHL:n puolelle, mutta ihme on jos mies ei lähde Londoniin, kun tuo sallitty pelimäärä on täynnä.
Vielä ei ole tehty päätöksiä Määtän kuten myöskään Pouliotin suhteen.
Tulen fantasy scouttaamaan asiallisella kysymyksellä. Mikäs tuon Martinin tilanne on? Ilmeisesti ollut jonkun henkilökohtaisen syyn takia poissa reeneistä ja matseista?
Martin käväisi Minnesotassa hoitamassa jotain perheasioitaan. Ei siinä mitään muuta ole. Kaveri on kunnossa ja valmiina kauden avaukseen.
Mites Kobasewin tilanne? Ilmeisesti ollut ihan hyvä, mutta taitaa palkkojen suhteen tehdä tiukkaa? Toki tuskin kallista sopparia pyytää tai ei ainakaan sellaista saa.
Vaikka homma onkin voimakkaasti huhu-asteella, niin eiköhän tälläkin palstalla olisi syytä keskustella edes teoreettisena vaihtoehtona Bryzgalovin signauksesta Penguinsiin: artikkeli aiheesta NBC:n sivuilla.
Leipää ja sirkushuveja? Mitä fiiliksiä kaksikosta MAF-Bryz? Itse olen tunnettuna anti-MAF komission pääsihteerinä valmis kaikkiin toimenpiteisiin, jolla tämä reikäjuusto saadaan tolppien välistä pois. Asiaan vaikuttaa paljon myös case Vokoun.
Vaikka homma onkin voimakkaasti huhu-asteella, niin eiköhän tälläkin palstalla olisi syytä keskustella edes teoreettisena vaihtoehtona Bryzgalovin signauksesta Penguinsiin: artikkeli aiheesta NBC:n sivuilla.
Leipää ja sirkushuveja? Mitä fiiliksiä kaksikosta MAF-Bryz? Itse olen tunnettuna anti-MAF komission pääsihteerinä valmis kaikkiin toimenpiteisiin, jolla tämä reikäjuusto saadaan tolppien välistä pois. Asiaan vaikuttaa paljon myös case Vokoun.
Ja sitä paitsi, en tiedä että haluanko edes Bryziä tänne. En tällä hetkellä.
Sulla on ilmeisesti joku kunnon editointiohjelma käytössä
Loistava juttu, että Olli saa näyttöpaikan show:ssa. Toivotaan että pelit menee hyvin, kuinka paljon niitä ikinä tuleekaan.
Kohta se taas alkaa, ja onhan tätä odotettukin!
- Bennett lähetetty ECHL:ään, eli cappikikkailua.