Thiessenille taas voitto.
Thiessenin hyvyttää.
Thiessenille taas voitto.
Tänään on sitten vastassa Jets, saas nähdä onko taas avoimien ovien päivät niin kuin viime pelissä oli. Silloin peli päättyi 8-5 Penseille. Nyt Thiessenin pitäisi olla maalissa, toivottavasti jatkaa voittavana maalivahtina.
Penguins luisteli seuraavilla ketjuilla aamujäillä:
Kunitz-Malkin-Neal
Sullivan-Staal-Dupuis
Cooke-Crosby-Kennedy
Tangradi-Adams-Asham
Letang-Martin
Orpik-Michalek
Niskanen-Engelland
Vitale oli luistelemassa jäillä joten ilmeisesti ei mitään vakavaa ole ja mies tehnee paluun lähiaikoina.
GO PENS GO
Nealilla unelmailta ts. uran toinen hattutemppu ja ensimmäinen Pens-paidassa
Thiessenin hyvyttää.
(Paul Martin) Alkaa nousemaan omalle huipputasolleen ja hiljentämään kriitikkojaan.
Staal on tietenkin Crosbyn paluun jälkeen joutunut puolustavampaan rooliin ja hävinnyt valokeilasta, mutta toivottavasti hänkin pystyy saamaan jälleen uuden vaihteen silmään. Totuus on kumminkin se että kaikki ei voi loistaa aina kerralla, vaikka minun silmiin asia on toisin, tällä hetkellä kaikki tekee loistavasti duunia ja se näkyy taululla.
Pakko heittää vielä huumorilla muutaman sivun takaiseen kommenttiin; Huomasithan Jack, Crosbylle ei vieläkään maalia. Eikö ole ollutkin huono esitys. Ei edes kahta pinnaa per peli.
Mun mielestä saattoi pidellä kättään. Näytti hidastuksessa, että Erat olisi tarjonnut hieman poikkaria tuohon käteen tai kylkeen.Letang törmäili Eratin kanssa ja suuntasi kivuliaan näköisenä pukukopin puolelle. Näytti pitelevän nivusiaan, mutta isku tuli polviin.
Mun mielestä saattoi pidellä kättään. Näytti hidastuksessa, että Erat olisi tarjonnut hieman poikkaria tuohon käteen tai kylkeen.
Ei ole kyllä Rinteen päivä. Ei suoranaisesti hänen piikkiinsä mene mikään maaleista, mutta 3-0.. Kyllä tuo Predators väläyttelee välillä, mutta ei uppoa. Ja onhan Penguins ihan huikea tällä hetkellä.
Varsinkin Sidney oli aika väsyneen oloinen läpi ottelun, ratkaisut aika heikkoja ja harhojakin aika paljon. Sitten kun onnistumisia ei tullut niin molemmat alkoivat vähän puskea väkisin ja senhän tietää ettei siitä mitään tule.