Dhearted kirjoitti:Crosby vähän hiipunut, viimeiseen kuuteen peliin "vain" kuusi pistettä, eikä yhtään maalia. Mikäköhän miestä vaivaa? Tällä tahdilla voi jopa mennä pistepörssin voitto tiukoille Tampan miesten kanssa.
Mr. Penguin kirjoitti:http://youtube.com/watch?v=77Z2_8bCx2g
Siis wau mitä pyöritystä Sidiltä... harmi vaan että Khabibulin oli terävänä...
Mr. Penguin kirjoitti:Noh noh Eagle, ei se Crosbyn hyvyys tai huonous nyt Malkinista johdu
repe_joke kirjoitti:
Mun mielestä Crosbyn olisi pitänyt saada jäähy siinä vaiheessa, kun veti mailalla Ruudun kumoon
Number 87 kirjoitti:Onneksi et ole tuomari.
repe_joke kirjoitti:No enpä ole paljon selvempää estämistä nähnyt viime aikoina, kuin mitä tuo oli.
Ja käsittääkseni mailalla on tarkoitus pelata kiekkoa, ei miestä kuten Crosby tuossa tilanteessa teki.
Bosco kirjoitti:Ja mun mielestä taas Crosby ei pelannut tilanteessa ollenkaan miestä mailalla. Puhdas kiekontavoittelutilanne, jossa heikompi pelaaja vaan sattu kaatumaan:)
repe_joke kirjoitti:Katsoppa se pätkä uudestaan, ja katso missä Crosbyn maila oli, kun Ruutu kaatui. Puhdas kiekontavoittelu tilanne, kun toisen jantterin maila on toisen jantterin kainalossa?
Bosco kirjoitti:Kyllä se maila siellä kävi todella nopeasti, mutta en mä tosta millään saa kakkosen arvosta tilannetta vaikka miten katselen sitä.
repe_joke kirjoitti:No se onkin minun näkemykseni, joka perustuu nollatoleranssi kiekkoon. Ja itse en usko Ruutun kaatuneen Crosbyn mailan ilmavirrasta, vaan sitä kun Crosby latasi keppinsä Ruutun yläkroppaan.
Crosby oli tilanteessa myös Ruutun perässä hieman, jotenka puhdasta vartalokontakia miehet eivät ole voineet ottaa mitenkään.
Bosco kirjoitti:Ei kai se nollatoleranssi kiekko sentään sitä tarkoita, että pienetkin kontaktit tulisi viheltää pois?
repe_joke kirjoitti:Mutta ei nyt enempää tuosta yhdestä tilanteesta. Minusta siitä olisi voinut viheltää jäähyn, mutta ei vihelletty. Eikä siitä seurannut edes maalia, joten sikäli aika turhaa jauhamista.
eagle kirjoitti:Varsinkin kun Ruutu teki maalin väärän vaihdon seurauksena samassa ottelussa. Itse vielä oli sen väärän vaihdon aiheuttajana.
Heh, nhl.comin etusivun auetessa oli tosiaan silmät tippua päästä kun Ruudun, nimenomaan J.Ruudun, naama komeilee ykköstähden paikalla. Jarkkokin on kauden vanhentuessa päässyt melko mukavaan vauhtiin.Kolzig kirjoitti:PS. Huh huh! Taitaa olla Ruudun poika ensimmäistä kertaa elämässään koko NHL-illan kierroksen paras pelaaja, NHL.comin Star #1. :D
Kolzig kirjoitti:Uskomatonta, Ruutu iski kaks, Scuderikin pisti kiekon reppuun kerran!
PS. Huh huh! Taitaa olla Ruudun poika ensimmäistä kertaa elämässään koko NHL-illan kierroksen paras pelaaja, NHL.comin Star #1. :D