Jaahas, Mariota ei saa moittia kun hän on itse jumala, legendojen legenda, Pittsburghin pelastaja ja kaikkien kiekkoystävien sankari? Onhan mies tehnyt tuon joukkueen eteen enemmän kuin kukaan voisi ikinä pyytää, enkä ole todellakaan lähtenyt haukkumaan miestä tai kyseenalaistamaan hänen suorituksiaan. Tosiasia on vain se, että nykypäivänä miehen pelaaminen on sen tasoista ettei siitä ole juurikaan ollut joukkueelleen hyötyä. Kuka minä olen Mariolle sanomaan saako hän pelata ja kuinka paljon. Mies tekee mitä lystää, mutta miksi? Miksi pelata joka ikinen ottelu kun raskaan ottelusuman aikana miehestä on todellakin lähinnä vain haittaa joukkueelleen? Miksei mies voi jatkaa vuosituhannen alun linjaansa, elikkä huilaa aina silloin tällöin niin on aina pelaamissaan peleissä 100% kunnossa. Lemieux on aina ollut suosikkipelaajani ja tulee aina olemaan se suurin kiekkosankari ainakin meikäläiselle, mutta pystyn sentään myöntämään että mielummin näkisin miehen katsomossa välillä kuin kentällä tekemässä järjettömiä syöttöjään ja surffailemassa haluttomasti. Ei ole hyvä esimerkki nuorelle superstaralle, Crosbylle.
Ja mielenkiintoista kuunnella tuota Herra Kiven samaa virttä "Menestyminen ei ole todellakaan tärkeintä, mutta olisihan se ihan kiva juttu". Mikä sitten on tärkeämpää kuin menestys?? Tottakai jos joukkue tarpoo pohjamudissa, ei silti saa joukkuettaan hylätä, ei ikinä, koskaan. Ehkäpä tietenkin kaikista tärkein seikka on se, että joukkue antaa kaikkensa illasta toiseen. Jos se ei riitä, niin sitten ei voi yhtään mitään ja pitää olla ihan tyytyväinen. Valitettavasti Penguinsien kohdalla näin ei ole. Tuolla rosterilla pitäisi yksinkertaisesti pystyä tekemään enemmän maaleja vaikka paljon uusia pelaajia on ja totuttelevat vieläkin toisiinsa. Piste. Mutta pahinta tässä on se että Penguins ei todellakaan anna kaikkeaan joka yö, vaan nähdään sellaista halutonta HMV-kiekkoa, jopa itse Mario syyllistyy tuohon, varsinkin jos edellisenä iltana on ollut peli niin seuraavana päivänä ei peli ole tällä kaudella vielä kulkenut.
Ei tietenkään tarvitse minua uskoa, olenhan vain tällainen ikuinen valittaja joka salaa antifanittaa Supermariota... :)
Mutta jos vain kuuntelisitte pelejä ja lukisitte muiden Pens-fanien mietteitä ameriikanboardeilla niin huomaisitte että en ole ihan yksin näiden ajatusteni kanssa.
Mario Lemieux puuttuu Philadelphiaa vastaan kokoonpanosta vatsaviruksesta johtuvan sairauden takia. Tämä varmasti lämmittää tiettyjä tahoja,
Hohhoijaa että jotkut jaksavat.
Lienee sanomattakin selvää että minuun kohdistui tuokin kommentti.
Nyt kun on ollut päivä huilia niin en näe mitään syytä miksei Lemieux voisi taas pelata hyvää peliä. Itseänikin harmittaa ettei Mario pelaa tuossa ottelussa. Taitaa tulla selkään ja rajusti...