Jos joukkoe pelaa illasta toiseen ilman mitään järkeä tekemisessään, elikkä toisinsanoen aivan päin persettä, niin miksei saisi joukkoetta tuomita paskaksi? Paska tai ei, kyllä minä silti Penguinseja kannustan ja tulen ikuisesti kannustamaan. Kärppien viime vuosien menestys on kyllä antanut paljon nautintoa viime vuosina, joten sitä tietenkin luulisi että olisin vähintään yhtä kärsivällinen kuin herra Kallio Penguinsien suhteen. Mutta kun tuolla joukkoeella pitäisi pystyä niin paljon parempaan niin sen takia mielestäni saa, ja PITÄÄKIN vaatia menestystä.
En pysty hyväksymään sitä että penguins olisi kuin Jokerit/NY Rangers, joukkoe täynnä taitavia miljoonamiehiä jotka kuitenkin vain surffailevat ilman mitään tahtoa ja sydäntä. Kausi on vielä erittäin nuori, mutta Penguinsin kaltaisella joukkoeella ei tulla joka ilta voittamaan vaikka kuinka hyvin pelaisivatkin. Joukkoeen alakerta (puolustus/maalivahdit) ovat niin karmean huonoja että jos Penssien hyökkäys ei jonain päivänä klikkaakkaan, ja niitä päiviä varmasti aina silloin tällöin tulee, on tappio melkein varma. Tämän takia olisi tärkeä ottaa pisteitä mahdollsimman paljon jo tässä vaiheessa kautta.
Jos tahti jatkuu vielä samana, voi olla liian myöhäistä toimia kun on pelattu jo 20 peliä. Jotain täytyy tehdä ja NYT heti. Joukkoe ei näyttänyt Tampa.ottelussa mitään parantamisen merkkejä, päin vastoin. En tiedä voiko Olczykkiä täysin syyttää, mutta selvä on ettei mies mikään kovin kummoinen valmentaja ole ja potkut voisivat mahdollisesti sytyttää joukkoeen.
Ihailen niiden ihmisten kärsivällisyyttä jotka vain tyytyvät sanomaan että "katellaan nyt, kyllä se siitä, tai jos ei toimi niin sitten ei toimi, voi voi...", mutta itse en kestä enää katsella mitä paskaa joukkoe omalle yleisölleen tarjoaa varsinkin nyt kun yleisöä peleihin tarvittaisiin. Mielestäni olisi aika painaa pikkuhiljaa sitä paniikkinappulaa. Ei sen takia että haluaisin kaikki nyt ja heti, eikä sen takia että olen vain joku badnwagonfani jolle kalpaa vain menestys, vaan sen takia että olen aidosti huolissani joukkoeesta. kaikki valitukseni johtuu ainoastaan rakkaudesta tähän upeaan joukkoeesen. En halua että yleisö karkaa hallista ja joukkoe jää pudotuspeleistä koska mitään ei tehty. Ja sitten joukkoe muuttaa jonnekin halvatun Houstoniin/Portlandiin whatever... tosin eihän se ole varmaa pysyykö jengi Pittsburghissa vaikka miten hyvin menestyisivätkin.