Pitsiturnaus Pe 27.7.2007, Rauma

  • 85 744
  • 339
Tila
Viestiketju on suljettu.

Mark Jooris

Jäsen
Suosikkijoukkue
Punaset
Eli B-lohko olisi päättynyt näin:

SaiPa 5p
Tappara 3p
KalPa 1p

???

Mä oon käsittänyt niin, että tasurista tulee kummallekin vain se 1 piste. Toisaalta järjestys pysyisi samana, mutta SaiPan saaliina piste vähemmän. Viisaammat korjatkoon.

Edit Helpompihan tuo 3-2-1-0 kyllä olisi, että oiskohan sittenkin niin...
 

Keyman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal FC
Ote Jatkoajan Tappara-KalPa -matsin raportista:

"Steve Saviano heitti kiekon reunasta maalille ja Samu Isosalo sai ohjattua kiekon ohi Mika Oksan"

Taisi lähteä syöttö melko kaukaa, kun Saviano on vielä isiensä mailla. Oikea syöttäjä taisi kuitenkin olla LeKi-vahvistus Jussi Halme.
 

cobra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, ManUtd
Tuomainen siirtää lukon 2-1 johtoon.
Pitääpäs tästä lähteä siirtymään hallille katsomaan jatkopelejä!
 

muzakian

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, St.Louis Blues, SiiPe, Koparit, Man City
Mä oon käsittänyt niin, että tasurista tulee kummallekin vain se 1 piste. Toisaalta järjestys pysyisi samana, mutta SaiPan saaliina piste vähemmän. Viisaammat korjatkoon.

Edit Helpompihan tuo 3-2-1-0 kyllä olisi, että oiskohan sittenkin niin...

Eikös se ollut ettei noista rankeista mitään virallisia pisteitä jaeltu.

KalPa-SaiPa 1-1 (rl KalPalle)
Lukko-Ässät 1-1 (rl Ässille)
SaiPa-Tappara 1-0 (rl SaiPalle)
Ässät-Sport 3-1 (rl Sportille)
Tappara-KalPa 2-0 (rl Tapparalle)
 

Jyty

Jäsen
Suosikkijoukkue
käyttää lehväslukkoa logonaan.
Tuomainen siirtää lukon 2-1 johtoon.
Pitääpäs tästä lähteä siirtymään hallille katsomaan jatkopelejä!
Sama täällä, reunaehtona on kotijoukkueen pelien jatkuminen vielä tämän matsin jälkeenkin.
 

Tuamas

Jäsen
Lukko selvään voittoon!

Ensimmäistä kertaa elämässäni toivon Lukolle selvää voittoa, jotta ehtisin Ässien välierään.

Toivottavasti nyt Lukko heittäisi vielä pari häkkiä, niin Ässillä olisi myöhäisempi peli.
 

R0kMies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, HIFK, Newcastle
Ensimmäistä kertaa elämässäni toivon Lukolle selvää voittoa, jotta ehtisin Ässien välierään.

Toivottavasti nyt Lukko heittäisi vielä pari häkkiä, niin Ässillä olisi myöhäisempi peli.

Lukko voitti vain 2-1, joten Ässät-Tappara klo 17.
 
Viimeksi muokattu:

Jyty

Jäsen
Suosikkijoukkue
käyttää lehväslukkoa logonaan.
Välieräparit lienevät:
Ässät-Tappara ja Saipa-Lukko
 

friikki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Toivottavasti Toporotta uskaltaisi edes kerran elämässään tapella reilusti, mutta taitaa olla turha toivo. Kivahan se on tuomareiden takaa hakata varsinkin jos tuomari painaa kaverin jäähän. Ei tainnut turhaan saada ottelurangaistusta?

Ei siinä ollut mitään epäreilua, kun Peltonen itse aloitti ja itse myös heitti kilpikonnat. Ei se niiden tuomarien takia hävinnyt saakele, mutta sai ehkä pari ylimääräistä iskua lisää. Toporowski hoiti hommansa aivan kuten kuuluu.


Lukon ja Sportin peli oli rauhallinen ja tasainen. Aikamoista höntsäilyä, jossa Sport olisi paremmalla tuurilla voinut tehdä jonkun maalin enemmän. Kuten myös Lukkokin. Ben-Amor tuntuu olevan aika hyvässä iskussa uuden kotiyleisönsä edessä. Finaalia Lugu-Pata jo odotellaan!

Ja kai sitä voisi taas lähteä hallille takaisin.
 
Viimeksi muokattu:

Mdawg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Pienissä kaasuissa tässä kirjotellaan, mutta hällä väliä.

Lukko-Sport oli läpi ottelun Lukon hallintaa. Sport meni johtoon ylivoimalla kun jokukukamikälie vetäisi ylivoimalla Vuorion kainalosta kiekon sisään. Lukon tasoitus Ben-Amorin käsialaa hienolla nostolla poikittaissyötöstä yläpesään. Mä kyllä olin ihan varma, ettei kiekko maalissa käynyt, mutta Levosen mukaan ilmeisesti kävi. Hyvä niin. 2-1-voittomaalin heitti Conan pienestä kulmasta niinikään yläpesään. Ei Sportista loppujen lopuksi ollut isompiaan haastamaan, vaikka sekä Ässiä että Lukkoa otteluiden alussa pelottelikin johtomaaleilla ja Lukkoa vastaan kiekko kävi lisäksi tolpassa. Ja joojoo, höntsäturnaus jne.

Tämä paljon puhuttu Red Army olikin sitten iso pettymys. Suurin osa porukasta näytti olevan 15-vuotiaita teinejä, jotka keskittyivät pääasiassa Ässät- ja Lukko-faneille vittuiluun ja/tai käteenvetomerkkien näyttämiseen vähän väliä milloin kenellekin. Kyllä siellä lauluakin kuului, mutta pääasia näytti olevan tuo yllämainittu kovat jätkät-improvisaatio.
 

Näkkäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tämä paljon puhuttu Red Army olikin sitten iso pettymys. Suurin osa porukasta näytti olevan 15-vuotiaita teinejä, jotka keskittyivät pääasiassa Ässät- ja Lukko-faneille vittuiluun ja/tai käteenvetomerkkien näyttämiseen vähän väliä milloin kenellekin.

Hah, täytyy sanoa ettei yllätä yhtään. Jatkoajan viestimaailmasta saa helposti juurikin tuon kuvan ja useinhan se on niin, että suuri messuaminen ennakkoon varsinkin netissä tarkoittaa aika pientä pippeliä sitten oikeassa elämässä.

Uskon toki, että "Red army" saa Mestikseen ihan hyvän meiningin, mutta liigassa puhutaan kuitenkin hieman eri kokoluokan yleisöistä jne.
 

Winger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport
Tämä paljon puhuttu Red Army olikin sitten iso pettymys. Suurin osa porukasta näytti olevan 15-vuotiaita teinejä, jotka keskittyivät pääasiassa Ässät- ja Lukko-faneille vittuiluun ja/tai käteenvetomerkkien näyttämiseen vähän väliä milloin kenellekin. Kyllä siellä lauluakin kuului, mutta pääasia näytti olevan tuo yllämainittu kovat jätkät-improvisaatio.
Luuletko tosiaan, että läheskään kaikki RA:n jäsenet saapuvat Raumalle työpäivänä aamulla aikasin? Jos nokkiisi olet ottanut perus-kuittailuista "jääkiekko" -höntsäpelissä niin se ei liene ongelmistasi se kaikkein suurin. Lienee jonkin verran eri asia tulla jostain Porista Raumalla, kuin Vaasasta. Kaikki kunnia siis niille, jotka Vaasasta matkaan lähtivät aikaisin aamulla.
 

Winger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport
Hah, täytyy sanoa ettei yllätä yhtään. Jatkoajan viestimaailmasta saa helposti juurikin tuon kuvan ja useinhan se on niin, että suuri messuaminen ennakkoon varsinkin netissä tarkoittaa aika pientä pippeliä sitten oikeassa elämässä.

Uskon toki, että "Red army" saa Mestikseen ihan hyvän meiningin, mutta liigassa puhutaan kuitenkin hieman eri kokoluokan yleisöistä jne.
Ja sulle vielä vastaukseksi, että mitä nyt vajaa 10 "liigapeliä" nähnyt teidän hallissanne (lähinnä kannattanut Jokereita heidän vieraspeleissään), ja täytyy kyllä sanoa, että se meininki ei mitään järin kummoista ole Ässäfanien osalta, olkoon yleisöä sitten 3000 tai 6000. Parempi tunnelma Vaasassa on kun halli on lähes täysi tai loppuunmyyty.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Toporowski taitaa olla liigan kovin myllääjä. Todisteet: Kolmesta viimeisimmästä myllystä (Petrell, Nickerson, Peltonen) kolme selvää voittoa, eikä kukaan näistä partnereista saanut yhtään osumaa Topparotsin kupoliin. On se hienoa, että liigassa on näin kovia jätkiä.
Parempi tunnelma Vaasassa on kun halli on lähes täysi tai loppuunmyyty.
Huumoria ei koskaan ole liikaa tässä maailmassa.
 

Shearer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
No on täälläkin ollut esim. pari vuotta sitten 3,5 tuhannen katsojakeskiarvo, joten ei kai sillä paljon hävitä liigajoukkueille. Joistakin mentiin jopa ohi ja tunnelma oli hallissa hyvä.

En ollut paikalla tänään, joten en kommentoi Mdawg:n viestiä sen kummemmin. Vuodesta toiseen ihmiset jaksavat kummastella kuinka on mahdollista, että kun sata jätkää lähtee katsomaan lätkää olutta eväänään, että siellä vähän uhotaan ja kiroillaan.

Itse kun olen tärkeä lenkki monikansallisessa suuryrityksessä niin en päässyt katsomaan tätä spektaakkelia Raumalle.
 

Mdawg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Luuletko tosiaan, että läheskään kaikki RA:n jäsenet saapuvat Raumalle työpäivänä aamulla aikasin? Jos nokkiisi olet ottanut perus-kuittailuista "jääkiekko" -höntsäpelissä niin se ei liene ongelmistasi se kaikkein suurin. Lienee jonkin verran eri asia tulla jostain Porista Raumalla, kuin Vaasasta. Kaikki kunnia siis niille, jotka Vaasasta matkaan lähtivät aikaisin aamulla.

Mulle on yks ja hailee vaikka masturboisivat kentällä, enkä tietääkseni missään leimannut koko Red Army-jengiä vaan ne paikanpäällä olleet. Pistipähän vain silmään ja kyllähän tuolla Lukko-osion Pitsiturnaus-ketjussa Sport-fanit pitivät ennen turnausta sen laatuista meteliä itsestään, että odotin ihan jotain muuta.

Oman kunniansa jokainen saa hakea tyylillään. Nokkiini en ole ottanut, huvittunut korkeintaan.
 

stairox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wanha kunnon divariajan Vaasan Sport, Liverpool FC
Uskon toki, että "Red army" saa Mestikseen ihan hyvän meiningin, mutta liigassa puhutaan kuitenkin hieman eri kokoluokan yleisöistä jne.
Kiitos päivän nauruista.
Pistipähän vain silmään ja kyllähän tuolla Lukko-osion Pitsiturnaus-ketjussa Sport-fanit pitivät ennen turnausta sen laatuista meteliä itsestään, että odotin ihan jotain muuta.
Eiköhän tuon jo pitäisi selittää kaiken?
 
Viimeksi muokattu:
Olin katsomassa molemmat pelit ja tulin hiukan väliraporttia antamaan.

---

Peltonen meni maihin, varmaan osaksi kaulassa roikkuneesta linjurista johtuen. Topperi löi Peltosta ainakin viisi kertaa kun tämä paskakyykkäsi jäässä.

friikki kirjoitti:
Toporowski hoiti hommansa aivan kuten kuuluu.

Minulla on hieman eri käsitys hommien "hoitamisesta". Itse en pelejä ole nähnyt, mutta luotan sinun näkemääsi ja raporttiin. Toporowski ei kovin isoja pisteitä täältä saa jos lyö kyykyssä/jäässä olevaa pelaajaa. Heh, eli kyllähän Topo hoiti hommansa kuten pitääkin. Tekisi mieleni sanoa, että hoiti kuten ennenkin. No pääasia, että kotiyleisö pitää.

Mulle nyt on aivan sama vaikka Topo olisi piessyt jokaisen vastustajan huoltajia myöten ja lopuksi vielä pyyhkäissyt tuomaritkin kumoon, mutta jotain järkeä voisi olla kuitenkin.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Minulla on hieman eri käsitys hommien "hoitamisesta".
Friikin mielestä varmaan Bertuzzikin hoiti aikoinaan hommansa niin kuin pitää.

Tappeluista on paljon jauhettu, toivottavasti illemmalla tulee kunnon raporttia yksittäisten pelaajien otteista. Ne tässä kiinnostaisi tässä vaiheessa vuotta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös