Mainos

Pitsiturnaus 2008

• 71 493
  • 203

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Pikemminkin pitäisi tuntea häpeää moisista otteluisännistä kuin aaltoliikettä tekevästä yleisöstä.

Mutta riittäköön tämä tällä erää omalta osaltani tästä aalto-keskustelusta.

koo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Mukavaa, että minun otteluisännät eivät sittenkään varanneet aitiota, Penalty Pubin tunnelma iltapäivästä oli miellyttävä, rentouttava ja kaikin puolin kuten Pitsiturnauksessa kuuluukin olla, nautin, ja kiitän.
Loppuottelun aallot, jotka muuten kiersivät peräti seitsemän kertaa, oli minulle, Hakametsän körttitunnelmaan tottuneelle positiivinen yllätys. Oli ihanaa nähdä ja aistia nuorten ihmisten vilpitön ilo ja onnellisuus kannattamansa joukkueen peli- esityksistä. Tuommoista jos häpeää niin on mahdollisesti väärässä paikassa, tai ehkä vähän tiukkapipoinen.

Onnittelut Lukolle kunnon joukkueesta, voitetusta turnauksesta sekä onnistuneesta halliremontista. Hieno halli.
Kiitos myös täällä ajo-ohjeita antaneille, hyvin osasin, ja terveisiä sille mukavalle nuorelle miehelle.

Terveisin koo

Hearsay

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Olen ikuinen optimisti, mutta silti Lukon esitys pääsi yllättämään minut. Olen jo muutaman päivän sulatellut näkemääni ja yrittänyt suodattaa jotain ytimekästä kirjoitettavaa ilman yltiöoptimismia, mutta se ei oikein tunnu onnistuvan. Niinpä en ryhdy arvioimaan pelaajia erikseen.

Lukon joukkueen liike ja tahtotila olivat aivan käsittämättömällä tasolla. Ilmiselvästi jokainen pelaaja on sitoutunut joukkueeseen ja sen pelitapaan. Tuohon porukkaan kun vielä lisätään Vehanen, Haataja, Ardelan, Collins, Ben-Amor ja mahdollinen kolmas ulkomaalainen, joudutaan aika hankalaan tilanteeseen: kuka mahtuu joukkueeseen ja kuka ei. A-junnuilla on tietysti oma joukkueensa, mutta joidenkin on haettava peliaikansa Mestiksestä.

Uramalle ja koko valmennustiimille isot sulat hattuun.

1963

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Lukon joukkueen liike ja tahtotila olivat aivan käsittämättömällä tasolla. Ilmiselvästi jokainen pelaaja on sitoutunut joukkueeseen ja sen pelitapaan.

Uramalle ja koko valmennustiimille isot sulat hattuun.

Lukon otteet toi mieleen Tihon aikaisen Lukko. Kovalla sykkeellä käytiin vastustajaan kiinni täydet 60 minuuttia. Viihdyttävä ja tehokas mutta samalla erittäin kuluttava pelityyli. Olisikohan Uramalle tarttunut jotain myös Tihon ajoista?

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy