Tuntuu, että jokaikinen vuosi Ässät, TPS, SaiPa ja Sport ovat mukana. Pieni vaihtelu olisi jees. Nohh, aika todennäköisesti sinne kuitenkin taas raahaudutaan.Pitsiturnaus pelataan perjantaina 2. elokuuta ja mukana on kuusi Liiga-joukkuetta. Toisistaan mittaa ottavat Lukko, Ässät, JYP, Sport, TPS ja SaiPa.
Totta hemmetissä tulee itsekin raahauduttua, vaikka viime kuukausina ei paljon positiivisia ajatuksia ensi kaudesta ole ollutkaan. Semmoista se on!Tuntuu, että jokaikinen vuosi Ässät, TPS, SaiPa ja Sport ovat mukana. Pieni vaihtelu olisi jees. Nohh, aika todennäköisesti sinne kuitenkin taas raahaudutaan.
Tuntuu, että jokaikinen vuosi Ässät, TPS, SaiPa ja Sport ovat mukana. Pieni vaihtelu olisi jees.
Pitsiturnaus pelataan perjantaina 2. elokuuta ja mukana on kuusi Liiga-joukkuetta. Toisistaan mittaa ottavat Lukko, Ässät, JYP, Sport, TPS ja SaiPa.
Itsekin vähän odottelin että olisi Kiekko-Espoo tullut, harmi ettei.
Ehdottelin joku aika sitten SHL n noussutta Brynäsia, kun on kuitenkin Rauman ystävyyskaupunki Gävlestä. Joku taisi olla kanssani jopa samaa mieltä. Olisi mukava poikkeus näihin aina samoihin.
Tuntuu, että jokaikinen vuosi Ässät, TPS, SaiPa ja Sport ovat mukana.
Kiinnostavuuden kannalta minusta ulos hajuttomat ja mauttomat Sport, SaiPa ja JYP. Tilalle 3 seuraa joukosta HIFK, Tappara, Ilves, K-Espoo, Jokerit, Kärpät.
Ymmärrän, että Ässät ja TPS pysyvät. Muita seuroja voisi kyllä kierrättää.
Kiitos! Luin tuon "lippu taskusa" ja tajusin samalla hetkellä olevani Prisman pihassa, jossa on Ticketmaster ja 5 min myöhemmin lippu hankittuna!Lippu taskusa ja elokuussa Raumalle käynnistämään uusi kausi! Onhan tämä päästävä kokemaan, useampana vuonna olen jo hieman kateellinen ollut muille jengeille, jotka Pitsiin osallistuvat.
Hah, hienoa että osui kohdalle noin sopivasti! Piti itse heti klo12 mennä nappaamaan lippu tuonne, kun ymmärtääkseni aika nopeasti on liput liikkuneet Pitsiin aina.Kiitos! Luin tuon "lippu taskusa" ja tajusin samalla hetkellä olevani Prisman pihassa, jossa on Ticketmaster ja 5 min myöhemmin lippu hankittuna!
Hah, hienoa että osui kohdalle noin sopivasti! Piti itse heti klo12 mennä nappaamaan lippu tuonne, kun ymmärtääkseni aika nopeasti on liput liikkuneet Pitsiin aina.
Okei, no siinä tapauksessa ehkä "hätäilin" turhaan sitten. Jotenkin oli jäänyt sellainen mielikuva, että olisi myyty loppuun ihan lyhyessäkin ajassa. Nyt, kun vielä tilanne oli se, että ehdottomasti halusin päästä paikalle, kun JYP tuonne osallistuu vihdoin ja viimein, niin piti vetää senkin puolesta varman päälle tuo lippu. :DVarmaan myydään loppuun jossain vaiheessa, viimeistään turnausaamuna. Itse ostanut liput viime vuosina heti, kun tulleet myyntiin, niin on asia hoidettu pois päiväjärjestyksestä. Hotellihuoneen varannut jo joskus helmikuussa.
Majoitusta en hirveästi tarkemmin vielä ole miettinyt, sen verran laskeskelin, että Jyväskylästä saisi lähteä jo joskus ennen neljää ajelemaan aamuyöllä, että ehtisi ajoissa mestoille, jos ei edellisenä päivänä tulisi Raumalle. 8:45 kuitenkin jo kiekko jäässä ja tuo ranneke täytyy ilmeisesti käydä noutamassa. Olisi melko raju päivä tiedossa siis, eiköhän tuonne joku majoitus tule varattua.
Joo, kuulostaa hyvältä! Toisaalta voisihan tuonne ajella perjantaina aamuksi ja ottaa majoituksen vaan pe-la, niin ei tarvitse kahdesta yöstä maksaa ja voi perjantaina vapaasti nautiskella muutamat pitkin päivää, eikä tarvitse lähteä finaalin jälkeen enää ajelemaan Jyväskylään.Itse lähtenyt Espoosta klo 6:30. Aamulla hallin edessä rannekkeenvaihto sujunut hetkessä, ei siellä ysiltä vielä ole jonoa.
Miten mulla on sellainen muistikuva, että viime vuonna olisi myyty loppuun aika nopeastikin, kun liput tulivat myyntiin.Varmaan myydään loppuun jossain vaiheessa, viimeistään turnausaamuna. Itse ostanut liput viime vuosina heti, kun tulleet myyntiin, niin on asia hoidettu pois päiväjärjestyksestä. Hotellihuoneen varannut jo joskus helmikuussa.