Edelliseen viestiin viitaten itse en ole SaiPan mestaruuksia päässyt todistamaan.. Paitsi toissa syksyisen pitsi mestaruuden! 1987 syksyllä alkoi oma kannattaja ura. Yhtään mitalia ei seura ole tietenkään saavuttanut. Lähellä oli keväällä 2014, jolloin Lukko vei pronssit. Tuostakin huolimatta jaksaa SaiPaa kannattaa.
Itselläni ensimmäinen pitsi oli syksyllä 2013. Tuolloin olin yksin liikenteessä. Hienoja muistoja tuosta. Patrick Davis näytti jo heti pitsissä mikä on miehiään ja suorastaan dominoi kentällä. Oli huikea hankinta SaiPalta aikoinaan. Tuolloin tuli tutustuttua pariin henkilöön, joiden kanssa olen edelleen yhteyksissä. Johonkin videoon, joka löytyy youtubesta, jossa haastateltiin kaikkien joukkueiden kannattajia päädyin myös SaiPan edustajana.
Toinen pitsi oli kun Tero Lehterä astui SaiPan valmentajaksi. Tuossa turnauksessa ei muistini mukaan SaiPa tehnyt yhtään hyväksyttyä maalia. Elmeri Kaksonen ohjasi korkealla mailalla yhden, joka toki hylättiin. Pelien päätyttyä kävin jututtamassa herra Lehterää. Toki tämä oli melko yksi puolinen monologi, kysyttyäni maalittomuudesta... Lehterän puolesta pidettynä.
Kahtena edelliskautena olen ollut mukana myös. Toissa kaudella pitsin voitto upealla pelillä. Odotusarvot nousivat korkealle, niin pitsin kuin myös upeasti sujuneiden harjoitus otteluiden jälkeen. Olihan meille hankittu mestarivalmentaja Virta. Ei mennyt ihan putkeen tuo. Viime pitsissä oltiin isommalla porukalla ja oli pirun hauskaa.
Nyt ensimmäistä kertaa jo torstaina Raumalle. Aina tätä ennen on tullut ajeltua yötä myöden. Mikäli joku palstaveli etkoilee raumalla torstaina ja kiinnostaa nähdä puheliaita pulputtajia Etelä- Karjalasta, niin rohkeasti juttusille, tai saa jopa sopia treffejä viestin muodossa. Veli
@Czescku n kanssa liikkeessä ollaan. Hänet kyllä tunnistaa paitansa selkämyksestä vähintään.