Pitäisikö Tomi Lämsälle antaa potkut?

  • 5 200
  • 46

Pitäisikö Lämsälle antaa potkut?


  • Äänestäjiä
    183

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tällaista jossain toivottiin, joten lyödään kysely tulille. Kysely lähtökohtaisesti Lukon kannattajille, ja tästä syystä äänet näkyvät julkisesti. E. Toiveissa olisi tosiaan, että muiden joukkueiden kannattajien hassutteluääniä ei tulisi, kiitos jos kunnioitat tätä.

Fire away.
 
Viimeksi muokattu:

Sinkilä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, ManU, Pesäkarhut, SoJy, Valepa, Narukerä
Saisiko tähän vaihtoehdoksi myös urheilujohtajan potkut? Ja sekä Tomin että urheilujohtajan potkut?
 

Moonshine Man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreät Jääkärit
Vastasin kyllä, jos saatavilla on tasokas korvaaja. Pyöritteli miten päin vain niin kyllä tämä kausi on aivan valtava pettymys, mutta en toivoisi silti toista kevättä putkeen mitään paniikkiratkaisua valmennuksen kanssa.
 

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Ehkä tämän ketjun avaaminen oli turhan aikaista. Hieman pitäisi antaa pölyn laskeutua. Tällä hetkellä valitsisin tuon ensimmäisen vaihtoehdon, eli kenkää vaan ja kunnon vaihtoehto tilalle. Kunnon vaihtoehto ei tässä tapauksessa tarkoita mitään kusiträppikiekon peluuttajaa.
 

SFedo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Red Wings
Ehkä tämän ketjun avaaminen oli turhan aikaista. Hieman pitäisi antaa pölyn laskeutua. Tällä hetkellä valitsisin tuon ensimmäisen vaihtoehdon, eli kenkää vaan ja kunnon vaihtoehto tilalle. Kunnon vaihtoehto ei tässä tapauksessa tarkoita mitään kusiträppikiekon peluuttajaa.
Siinä määrin turha ketju/kysely että en usko löytyvän ensimmäistäkään Lukon kannattajaa jonka haluaisi Lämsän jatkavan.

Muoks. Sääleistä jatkoon, niin Lämsä olisi voinut saada jatkaa(seurajohdon puolesta), nyt en näe skenaariota missä Tomi Lämsä valmentaa Rauman Lukkoa ensi kaudella.
 

Pupsi8

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kyllä mutta korvaaja, ei voi olla mikään liiton hupi ukko.
 
Suosikkijoukkue
Lukko, Lämsän kaljaveikot
Ehdottomasti kenkää. Tulos puhuu puolestaan. Suhmuroinnilla valittiin päävalmentajaksi ukko joka ei ole ikinä voittanut mitään. Ja nyt tulos oli häpeällinen. Monoa vaan.
 

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kiitoksia @asyouwere . En tiedä miten Lukon toimistolla seurataan palstaa, mutta siitä olen varma ettei kaikkia viestejä ehdi lukea. Toisin sanoen tämä on helppo kysely heitä varten. Tekeekö Lukko ratkaisut tämän pohjalta? Ei välttämättä, mutta nyt on mahdollisuus seurata yhteisön mielipidettä ja toteuttaa sen mukaan, jos mielipide on hyvin selvä.

Vastasin, että potkut joka tapauksessa. Lämsä on vähän kuin tyhjä arpa. Ei kerrytä meille mitään seuraavalla kaudella. Ennemmin näen vaikka Hämäläisen nostettuna tilalle tai jonkun muun organisaation sisältä. Mutta hartain toiveeni on kokenut ja taitonsa näyttänyt valmentaja.
 

Hurricane2004

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Manchester United
Itse antaisin potkut, jos tilalle tulisi tasokas korvaaja. Ketä muuten se korvaaja voisi olla? Olli Salo ja Kari Jalonen on ainoat jotka tulivat mulla nopeasti mieleen.
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна

Liitteet

  • Screenshot_20240319_130338_Chrome.jpg
    Screenshot_20240319_130338_Chrome.jpg
    439,4 KB · kertaa luettu: 166

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Siinä määrin turha ketju/kysely että en usko löytyvän ensimmäistäkään Lukon kannattajaa jonka haluaisi Lämsän jatkavan.
Kai niitäkin on, jotka niin sanotusti luottavat prosessiin. Ja onhan siitä jo rohkaiseva esimerkki lähimenneisyydestä (Virta).

Tosin ainakin yksi Ässäkannattaja siellä oli jo äänestänyt "Ei" - epäilen äänestyspäätöksen vilpittömyyttä.
 

Sinkilä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, ManU, Pesäkarhut, SoJy, Valepa, Narukerä
Kommentoitko tätä:
Että vaikka menisi kuin päin persettä niin jatketaan Sahlstedtilla, koska seura ei kykene kumminkaan hommaamaan korvaajaa?

Kai tuossa lafkassa luulisi jonkun jostain ymmärtävän.

Itse en nyt ehkä olisi vielä(kään) Sahlstedtia kenkimässä, mutta kyllä hänenkin suoritustaan tulee alkaa tarkastella yhä kriittisemmin.
 

Wormatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Anaheim Ducks
Järki haluaisi sanoa että jatketaan Lämsällä jos ei oikeaa hyvää vaihtoehtoa ole jatkajaksi. Mutta sitten taas, jos uhkana on samanlainen kausi pelitavallista mustaa aukkoa, niin onko se sitten sama todeta, että ensi kausi on välikausi? Onko Lämsän sopimuksen jälkeiselle ajalle olemassa jotain virityksiä?

Paras skenaario olisi, että Kojo tai joku kova ulkomaalainen valmentaja olisi heti saatavilla pidemmällä pahvilla. Jos 2025 kesästä alkaen on jo virityksiä seuraavan valmentajan kanssa, niin silloinkin Lämsän tilalle voisi hakea jonkun nälkäisen nuoren koutsin (tai koodinimi Raipen) vuodeksi, että ensi kaudessa olisi edes jotain mielenkiintoista ja jännitettävää.
 

sheiko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Voiko Tomi kehittyä? Pitäiskö Tomin jatkaa mutta laittaa muu valmennustiimi uusiksi (Vuoriota lukuunottamatta)
 

SFedo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Red Wings
Että vaikka menisi kuin päin persettä niin jatketaan Sahlstedtilla, koska seura ei kykene kumminkaan hommaamaan korvaajaa?

Kai tuossa lafkassa luulisi jonkun jostain ymmärtävän.

Itse en nyt ehkä olisi vielä(kään) Sahlstedtia kenkimässä, mutta kyllä hänenkin suoritustaan tulee alkaa tarkastella yhä kriittisemmin.
Minä vähän luulen että Kallen suoritusten kriittisin tarkastelija on Kalle itse. Vaikuttaa sen tyyppiseltä ihmiseltä.
 

Hagi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Voiko Tomi kehittyä? Pitäiskö Tomin jatkaa mutta laittaa muu valmennustiimi uusiksi (Vuoriota lukuunottamatta)

Päävalmentaja on se tärkein ja tiimin johtaja, joka tekee päätökset. Lämsä voi mennä muualle kehittymään. Minusta turha siirtää vastuuta, päävalmentajalla on aina lopullinen valta ja vastuu. Tulos tai ulos. Kauden tärkeimmällä hetkellä Tomi ei saanut Lukon peliin mitään järkeä ja ei pystynyt reagoimaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös