Äänestin ei, vaikka sinänsä mulle olisikin se ja sama jos Lämsä korvattaisiin laadukkaalla valmentajalla. Mielestäni peli meni Virtasen kiekosta kuitenkin aivan huomattavan askeleen eteenpäin, ja itse näen suurimpana ongelmana sen, että meillä oli lopulta tällä kaudella aivan liian monta kolmoskenttä-tasoista pelaajaa kentällä. Itse näin myös jatkuvasti aivan järkyttävän huonoja henkilökohtaisia ratkaisuja kentällä, sellaisia joita vaan absoluuttiset laatupelaajat eivät liukuhihnalta tee, ja joiden on vaikea uskoa johtuvan siitä, että valmentaja olisi näin päättänyt peluuttaa. Ihan yksinkertaiset syötöt ja niiden vastaanotot tuntuivat olevan välillä aivan ylivoimaisia. Ratkaisut kestivät, ei nähty pelaajia ympärillä. YV:llä kiekon liikuttaminen oli aivan käsittämättömän vaikeaa ja pelaajien sijoittumisetkin sellaisia, että ei siinä edes voi kiekkoa liikuttaa. Tämä toki osittain menee myös Lämsän piikkiin, mutta vaikea uskoa, että päävalmentaja pyytää ylivoimalla hautomaan kiekkoa ja syöttämään kaikki lusikkapuolelle. Itsekin toivoisin apuvalmentajiin jotain kiertoa, joku YV-spesialisti esim treenauttamaan sitä puolta. Mutta kyllä kaikki lähtee oikeista pelaajista oikeilla paikoilla.
Positiivista on se, että nyt loppuu huomattavan moni sopimus ja joukkueen rungon kuvittelisi menevän kokonaan uusiksi. Ihan hirveän montaa tähän kauteen päättynyttä hyökkääjäsopimusta en uusisi. Ja veljeksistäkin koittaisin melkein hankkiutua eroon kun lienevät kuitenkin aika kalliilla pahveilla pelaavia. Ennemmin näkisin joukkueessa vaikka syöttötaitureita, jotka eivät osaa puolustaa kun näitä tunnollisia kahden suunnan pelaajia, jotka sinänsä täyttävät ruutunsa mutta eivät tuo mitään kentälle. Kyllä joukkueessa toki myös kolmoskenttä tulee olla, ja siinä pelaajia oikeissa rooleissa, mutta se että olet hyvä kolmoskentän sentteri ja kova työmies ei tarkoita että sillä työmoraalilla pitäisi sitten ykköskenttäänkin päästä.