Alfred E Neuman
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ässät ja Ärrät
Ko. osiossa ainoastaan Jokereiden puolella, sekä ketjussa "KHL Pelin ulkopuolisista asioista" on aktiivista keskustelua, itse khl liigaan liittyvissä keskusteluissa viimeisin viesti on kirjoitettu 26.2.2022 ketjuun "KHL-Kausi 2021-2022". Kohelon pleijareista ei ole avattu yhtään ketjua.
Toisin sanoen, ketään ei kiinnosta khl täällä!
Vai kiinnostaako? Pitäisikö khl osio mielestäsi poistaa jatkoajan keskustelupalstalta? Itse olen sitä mieltä, että pitäisi ja vähän saatanan äkkiä. Paras olisi jos koheloketjut deletoidaan kokonaan, mutta voin elää myös sellaisen ratkaisun kanssa, että koheloketjut viedään tuonne "muut ulkomaiset sarjat" osioon homehtumaan. Jokereiden osio voidaan viedä vaikka "muut suomalaiset sarjat" osioon odottamaan, kunnes tiedetään Jokereiden tulevaisuus.
Mutta tuo khl logo tuolla etusivulla on etovan näköinen.
Toisin sanoen, ketään ei kiinnosta khl täällä!
Vai kiinnostaako? Pitäisikö khl osio mielestäsi poistaa jatkoajan keskustelupalstalta? Itse olen sitä mieltä, että pitäisi ja vähän saatanan äkkiä. Paras olisi jos koheloketjut deletoidaan kokonaan, mutta voin elää myös sellaisen ratkaisun kanssa, että koheloketjut viedään tuonne "muut ulkomaiset sarjat" osioon homehtumaan. Jokereiden osio voidaan viedä vaikka "muut suomalaiset sarjat" osioon odottamaan, kunnes tiedetään Jokereiden tulevaisuus.
Mutta tuo khl logo tuolla etusivulla on etovan näköinen.