Pitäisikö KHL-osio poistaa Jatkoajan keskustelupalstalta?

  • 2 321
  • 26

Pitäisikö KHL-osio poistaa Jatkoajan keskustelupalstalta?

  • Kyllä

    Ääniä: 131 78,4%
  • Ei

    Ääniä: 36 21,6%

  • Äänestäjiä
    167
  • Poll closed .
Suosikkijoukkue
Ässät ja Ärrät
Ko. osiossa ainoastaan Jokereiden puolella, sekä ketjussa "KHL Pelin ulkopuolisista asioista" on aktiivista keskustelua, itse khl liigaan liittyvissä keskusteluissa viimeisin viesti on kirjoitettu 26.2.2022 ketjuun "KHL-Kausi 2021-2022". Kohelon pleijareista ei ole avattu yhtään ketjua.

Toisin sanoen, ketään ei kiinnosta khl täällä!

Vai kiinnostaako? Pitäisikö khl osio mielestäsi poistaa jatkoajan keskustelupalstalta? Itse olen sitä mieltä, että pitäisi ja vähän saatanan äkkiä. Paras olisi jos koheloketjut deletoidaan kokonaan, mutta voin elää myös sellaisen ratkaisun kanssa, että koheloketjut viedään tuonne "muut ulkomaiset sarjat" osioon homehtumaan. Jokereiden osio voidaan viedä vaikka "muut suomalaiset sarjat" osioon odottamaan, kunnes tiedetään Jokereiden tulevaisuus.

Mutta tuo khl logo tuolla etusivulla on etovan näköinen.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Kyllä pitäisi. KHL:n tarina Suomen osalta on päättynyt (toivottavasti) ja sen takia sen näkyvyyttä palstalla voidaan pienentää merkittävästi. Aikansa kutakin.
 
Pitäisi poistaa. Eiköhän KHL:ään liittyvä keskustelu voi jatkossa olla muiden ulkomaisten sarjojen alla. Ja Jokereihin liittyvä keskustelu sitten muiden suomalaisten sarjojen alla.
Muiden sarjojejn alla voi olla ja jos ei keskustelua KHL:stä ole niin silloin "markkinavoimat" ovat tehneet tehtävänsä. Lappeenrannassa muuten SaiPa teki kyselyn, jossa kysyttiin pitäisikö Sputnik-logo poistaa käytöstä. Yli 90% oli sitä mieltä ettei pitäisi.
 

Espoonmies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Odotellaan nyt ainakin siihen saakka että Jokerit on oikeasti irtaantunut tuosta sarjasta. Siellä on vielä melkein joukkueellinen pelaajia joilla on KHL-sopimus ensi kaudeksi eikä niitä ole purettu. Tässä on varmasti vielä paljon keskusteltavaa aiheesta KHL vaikka pelillisesti se ei juuri ketään kiinnostakaan.

Toki tuon osion voisi siirtää tuonne muiden ulkomaisten sarjojen alle. Toki siinä tapauksessa se "Muut" pitää siitä nimestä poistaa.
 

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Toki tuon osion voisi siirtää tuonne muiden ulkomaisten sarjojen alle. Toki siinä tapauksessa se "Muut" pitää siitä nimestä poistaa.
Voisi yhdistää HCH:n ketjuun, yhtä hauskoja molemmat.
 

Espoonmies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Juuri tätä ajan takaa. Jos joku haluaa aiheesta keskustella, niin sen voi hyvin tehdä tuolla muut ulkomaiset sarjat osiossa. Khl ei ansaitse omaa osiota täällä.
Minä ajoin takaa sitä että KHL-osion voisi tässä vaiheessa siirtää sellaisenaan jokereineen päivineen muiden ulkomaalaisten sarjojen alle. Onhan tuolla vielä KHL-Jokereiden Oy:n alla ja rahoituksella toimiva U20-joukkuekin pelaamassa Nuorten suomenmestaruudesta.
 
Suosikkijoukkue
Ässät ja Ärrät
Minä ajoin takaa sitä että KHL-osion voisi tässä vaiheessa siirtää sellaisenaan jokereineen päivineen muiden ulkomaalaisten sarjojen alle. Onhan tuolla vielä KHL-Jokereiden Oy:n alla ja rahoituksella toimiva U20-joukkuekin pelaamassa Nuorten suomenmestaruudesta.
Vaikka niinkin, kunhan ottavat tuon ruman khl logon pois tosta.
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Ei sitä deletoida voi, siirtää toki voi. Minulla on useita viestejä sieltä kirjanmerkeissä mahdollista myöhempää käyttöä varten.
 
Ei sitä deletoida voi, siirtää toki voi. Minulla on useita viestejä sieltä kirjanmerkeissä mahdollista myöhempää käyttöä varten.

Tarkoitatko ettei voi deletoida siksi, että sinulla on siellä kirjanmerkkejä? Tietysti sen oman KHL-osion voi deletoida ja arkistoida viestit ja viestiketjut sen alta johonkin piiloon. Vähän kuten eri arvokisoja koskevien osioiden kohdalla tehdään.
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Tarkoitatko ettei voi deletoida siksi, että sinulla on siellä kirjanmerkkejä? Tietysti sen oman KHL-osion voi deletoida ja arkistoida viestit ja viestiketjut sen alta johonkin piiloon. Vähän kuten eri arvokisoja koskevien osioiden kohdalla tehdään.
Kuten kirjoitin, "siirtää toki voi". Ilmeisesti sitä tarkoitetaan kuvailemallasi arkistoinnilla.
 

Hukkakaato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна / Jokerit 1992-2013 / Jokerit 2023-
Komppaan muita, pitäisi siirtää mutta ei kokonaan poistaa. Kyllä tällekin historialle paikkansa on eikä sitä pidä yrittää peitellä, niin häpeällistä kuin se onkin, mutta ei myöskään tarvitse antaa mitään etusivun näkyvyyttä.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Pitäisi poistaa kokonaan. Ei vaan voi olla noin isosti näkyvillä. Osion voisi siirtää vaikka Vapaan keskustelun puolelle ja otsikoida "Kremlin urheilujoukot".

Jääkiekko-osiota ei KHL:stä pitäisi olla koko palstalla
 
Kuten kirjoitin, "siirtää toki voi". Ilmeisesti sitä tarkoitetaan kuvailemallasi arkistoinnilla.

Siis tuskin kukaan on tarkoittanut sillä tavalla poistamista kuin sinä sen miellät eli viestit ja viestiketjut vain katoavat ikäänkuin niitä viestejä ei olisi koskaan kirjoitettukaan. Tietysti ne arkistoidaan ja keskustelu jatkuu paremmin sopivassa paikassa.
 

erku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Pitäisikö khl osio mielestäsi poistaa jatkoajan keskustelupalstalta? Itse olen sitä mieltä, että pitäisi ja vähän saatanan äkkiä. Paras olisi jos koheloketjut deletoidaan kokonaan, mutta voin elää myös sellaisen ratkaisun kanssa, että koheloketjut viedään tuonne "muut ulkomaiset sarjat" osioon homehtumaan.
Keskustelu KHL:stä tulee vähenemään niin paljon, että on ihan aiheellista pohtia sarjaa koskevan osion poistamista. Sen sijaan on ihan älytön ajatus, että sarjaa koskevat ketjut deletoitaisiin. Ei tuollaiselle sensuurille ole mitään tolkullista perustetta.

KHL:ää koskien osa medioista on tehnyt melko mielenkiintoisia journalistisia valintoja. Esimerkiksi Ylen teksti-tv:ssä KHL-ottelujen tulokset ja pudotuspelisarjojen tilanteet on poistettu näkyvistä, mutta toisaalta KHL:ää koskevia pelaajasiirtoja on otsikoitu jopa ihan teksti-tv:n pääsivulla. Täytyy sanoa, etten ihan pääse käsiksi tuohon uutisointilogiikkaan.
 
KHL:ää koskien osa medioista on tehnyt melko mielenkiintoisia journalistisia valintoja. Esimerkiksi Ylen teksti-tv:ssä KHL-ottelujen tulokset ja pudotuspelisarjojen tilanteet on poistettu näkyvistä, mutta toisaalta KHL:ää koskevia pelaajasiirtoja on otsikoitu jopa ihan teksti-tv:n pääsivulla. Täytyy sanoa, etten ihan pääse käsiksi tuohon uutisointilogiikkaan.

Kyllä minä tuon logiikan ymmärrän. Maajoukkuetähti siirtyy KHL:stä Liigaan, niin se on uutisoinnin arvoinen, vaikka KHL:stä ei muutoin kirjoitettaisikaan. Vähän sama kuin Petteri Koposen siirto Bayern Münchenistä Helsinki Seagullsiin. Sinustako siirtoa ei pitäisi uutisoida jos Saksan korisliigasta ei muuten uutisoida?
 

erku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Kyllä minä tuon logiikan ymmärrän. Maajoukkuetähti siirtyy KHL:stä Liigaan, niin se on uutisoinnin arvoinen, vaikka KHL:stä ei muutoin kirjoitettaisikaan. Vähän sama kuin Petteri Koposen siirto Bayern Münchenistä Helsinki Seagullsiin. Sinustako siirtoa ei pitäisi uutisoida jos Saksan korisliigasta ei muuten uutisoida?
Lähinnä nyt tarkoitin sitä, kun joidenkin suomalaisten jätettyä KHL-seuransa tämä oli Ylen teksti-tv:n urheiluosion ykkösuutinen. Tässähän ei nimenomaan ole mitään toista sarjaa, joka olisi osapuolena, millä uutisointia voisi perustella, jos journalistisena tarkoituksena siis nimenomaan on olla noteeraamatta KHL:ää.
 

Kälvis

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Pitäisi. Nopea vilkaisu palstalle niin ei vaikuta siltä, että juuri kukaan olisi kiinnostunut Gagarin Cupin kohtalosta tällä hetkellä. Jos (ja kun) Jokerit sarjasta poistuu ei sarja kiinnosta juuri ketään Suomessa.
 

hammerhead

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku
Pitäisi. Ja mitä nopeammin, sitä parempi.
 

Animal

Jäsen
Pitäisi. Venäjän pääsarja ei ansaitse sen enempää huomiota kuin Saksan, Ruotsin, Sveitsin, Itävallan tai Tšekin pääsarjat. Pikemminkin päinvastoin.
 

Veri

Jäsen
Miksi ei ole jo poistettu? Tulee huono vaikutelma kun päätös kestää. Voi vaikuttaa joidenkin silmin venäjä-myönteisyydeltä, vaikka kyse olisi vain laiskuudesta tai kiireistä. Näissä kannattaa nyt vaan reagoida nopeasti ja poistaa osio jo tänään.
 

Rautapohkeet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, suomalainen Jokerit, ei khl-joukkue
Eikös tästä ollut linjattu päätös, että khl osio siirretään muualle kunhan Jokerien tilanne selviää? Toki asiaa voisi varmaan tarkastella nyt uudemman kerran.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös