punaiset_lasit kirjoitti:Kyllahan tuo minulle kay, mutta miten ne jotka eivat ole rekkautuneet tekisivat vasta-adressin?
punaiset_lasit kirjoitti:mutta miten ne jotka eivat ole rekkautuneet tekisivat vasta-adressin?
Modesetä kirjoitti:Keskustelupalstaa ei tulla sulkemaan rekisteröitymättömiltä käyttäjiltä
Number 11 kirjoitti:Allekirjoitan jos tämä toteutetaan hfboardsin tapaan eli kuten täälläkin on jo aiemmin ehdotettu: kun alkaa olla täyttä niin ainoastaan rekisteröityneet pääsevät sisään.
Ossi kirjoitti:Kuinka moni teistä tuohtuneista oikeasti luulee..
Kyllä minäkin käyn kurkkimassa useitakin keskustelupalstoja säännöllisesti, vaikkei minulla ole tunnuksia läheskään kaikille. Minua yksinkertaisesti kiiinnostaa lukea niitä juttuja, vaikken kirjoitakaan takaisin. Jatkoajan keskustelulla on välillä jopa uutisarvoa pelaajasiirtojen ym. kohdalla. Miksi se informaatio pitäisi kieltää niiltä, jotka ovat ehkä koviakin jääkiekkofaneja? Mahdollisesti paljon kovempia kuin useat moottoriturvat tälläkin palstalla. Yhtä hyvin voitaisiin kieltää jäähalliin pääsy niiltä, jotka eivät huuda kurkkuaan kipeäksi joka pelissä. Tämänhetkistä tilannetta palstalla kuvaisi paljon paremmin esimerkki 12000 katsojan hallista, jossa olisi 11500 paikkaa vesivahingon tms. takia pois käytöstä. Pitäisikö vain aitioiden omistajat tällöin päästää sisälle?Kaiser Soze kirjoitti:Mitäs keskustelupalstalla tehdään ihmisillä, jotka eivät keskustele?
Tilannehan on nyt vähän sama kuin 12000 jääkiekosta kiinnostumatonta mummoa finaalimatsissa, puhumassa pitsin nypläyksestä ja täten estäen aktiivisia faneja pääsemästä paikalle, koska halli on loppuunmyyty
Varmaan aika harva. Olen kyllä samaa mieltä, että tiedotusta voitaisiin tässä tapauksessa harrastaa selkeästi aktiivisemmin. Luulisi olevan Suomen nopeimmalle uutisoijalle kaakunpala.Kaiser Soze kirjoitti:Kuinka moni meistä tuohtuneista oikeasti tietää jotain jatkoajan servereistä, tai niiden suorituskyvystä?
Voisiko arvon modet sitten kertoa muutaman kymmenen vitutusviestin jälkeen, että vikaa tutkitaan koko ajan ja että vika korjataan asap?
Ossi kirjoitti:Kyllä minäkin käyn kurkkimassa useitakin keskustelupalstoja säännöllisesti, vaikkei minulla ole tunnuksia läheskään kaikille. Minua yksinkertaisesti kiiinnostaa lukea niitä juttuja, vaikken kirjoitakaan takaisin. Jatkoajan keskustelulla on välillä jopa uutisarvoa pelaajasiirtojen ym. kohdalla.
Allekirjoitan, etenkin sopulin esittämässä muodossa.sopuli kirjoitti:Ruuhka-aikoina tällainen hyvä veli -järjestelmä olisi ihan ok.
Jääkoneenkuljettaja kirjoitti:Allekirjoitan, etenkin sopulin esittämässä muodossa.
Decimal kirjoitti:En tiedä pitikö tämän olla hauska, mutta naurahdin tälle kun aloin miettiä tätä skenaariota.
punaiset_lasit kirjoitti:Niin yritin olla ¨hauska¨, koska koko vasta-adressijuttu nauratti.
Kaiser Soze kirjoitti:Kertoisitteko syyn kans miksi ei?
Ossi kirjoitti:Kuinka moni teistä tuohtuneista oikeasti luulee, että serveri kyykkäilee tällä hetkellä kävijämäärän takia? Eikö kannattaisi mieluummin korjata vika, kuin jakaa jotain jonotuslappuja? Sillä päivänselvästi kyseessä on vika eikä ruuhka.
Emmekös tuossa edellisessä viestissämme jo juurikin todenneet, että vika pyritään korjaamaan mahdollisimman pikaisesti, ja että vika ei ole raudan riittävyydessä kävijämäärän vuoksi?Kaiser Soze kirjoitti:Voisiko arvon modet sitten kertoa muutaman kymmenen vitutusviestin jälkeen, että vikaa tutkitaan koko ajan ja että vika korjataan asap?
Tiedottakaa kiitos, kun tiedotettavaa on.
Moderaattorit kirjoitti:Vastaus addressiin on annettu ja syyt kerrottu, joten otsikon mukaisen vaatimuksen toistamisessa [ ] on / [ ] ei ole järkeä?
t. Moderaattorit